Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H040 --- 681.3 --- 316.772.2 --- #A9911A --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Populaire cultuur algemeen
Choose an application
Het boek laat eerst zien dat de ontvangst en de ontwikkeling van vroegere nieuwe media - zoals destijds film en televisie - een patroonmatig karakter kennen. Dit patroon biedt een houvast om te onderzoeken in hoeverre de nieuwe digitale media vertrouwde media imiteren en in hoeverre zij een eigenheid ontwikkelen. Vervolgens geeft het boek inzicht in digitaal communiceren als een multimediaal en interactief communicatieproces. Dit proces verschilt wezenlijk van wat we gewend zijn. In een digitale samenleving krijgen de begrippen auteur, uiting en ontvanger een andere invulling. Ten slotte schenkt het boek aandacht aan de analyse van digitale uitingen, zoals websites, en beschrijft het mogelijkheden om gebruikers te betrekken bij de evaluatie ervan.
Digitale communicatie. --- Internet ( computernetwerken ) --- Internet --- Internet. --- Teksten op beeldscherm. --- Webdesign. --- Websites --- Teksten voor websites --- Nederlandse taal. --- Gebruikersonderzoek. --- Ontwerp. --- elektronische communicatie --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- Digitale communicatie --- #SBIB:309H1710 --- #SBIB:309H103 --- #KVHA:Nieuwe media --- #KVHA:Communicatie --- Telematica, algemene werken --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Communicatie --- Elektronische informatievoorziening --- Evaluatie --- Gebruikersonderzoeken --- Digitale informatievoorziening --- Website --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
1. Beeldcultuur in een geletterde samenleving 2. Computergames en participatiecultuur 3. Boeken, kijkers, publieken 4. Filmgeschiedschrijving 5. Musea en archieven: een rommelige ordening 6. Het verhaal achter de schermen: het voorwaardenscheppende circuit 7. Ethiek van de beeldcultuur Onmiskenbaar leven we in een beeldcultuur, in een samenleving waarin verschillende beeldende media functioneren naast de vertrouwde media als radio, boek en krant. Hoewel sommigen een controverse menen waar te nemen tussen een beeld- en woordcultuur, lijkt er van een strijd nauwelijks sprake. Beide culturen hebben altijd naast elkaar bestaan, vullen elkaar aan, functioneren vanuit hun eigenheden en worden vanuit verschillende wetenschappelijke disciplines al tientallen jaren bestudeerd en beschreven. Dit boek is de opvolger van de inleiding Filmkunde. De digitalisering van oude en nieuwe media noodzaakt een nieuw boek waarin het medium film een plaats heeft naast beeldende media als fotografie, televisie, computergames en internet. In Beeldcultuur gaan de auteurs in op de veranderende mediagebruiker, de eigenheid van computergames, beelden en kijkers, geschiedschrijving en archivering, het verhaal achter de schermen van de beeldcultuur, en media-ethiek.
Beeldcultuur. --- Mass communications --- media-ethiek --- beeldcultuur --- Sociology of culture --- Communicatie --- Beeldcommunicatie --- Media --- Media-analyse --- Ethiek --- Film --- #SBIB:309H520 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C121 --- #KVHA:Media --- #KVHA:Beeld --- #KVHA:Film --- #KVHA:Computergames --- #KVHA:Geschiedschrijving --- #KVHA:Archivering --- #KVHA:Ethiek --- cinematografie --- 778.5 --- Audiovisuele communicatie: algemene werken --- Populaire cultuur algemeen --- Cultuursociologie: gedragspatronen, levensstijl --- cinematografie, scenario's --- Schoolbooks - Didactic material --- Film (cinematografie) --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
nieuwe media --- digitale technieken --- elektronische informatievoorziening --- communicatie --- Mass communications --- #KVHA:Digitale media --- #KVHA:Digitale communicatie
Choose an application
Door de komst van digitale media als websites, e-mail en mobiele telefoon heeft de communicatie tussen consument en organisatie een nieuwe impuls gekregen. Op de persoon toegesneden informatie en entertainment lijken belangrijke sleutelwoorden. Consument en web gaat ervanuit dat het verdwijnen van de breuk in ruimte en tijd typerend zijn voor websitecommunicatie. Het boek bespreekt motieven van consumenten om productinformatie via internet te vergaren en gaat in op de beweegredenen van bedrijven om productinformatie via websites aan te bieden.
Marketing --- Marketingcommunicatie. --- Internet. --- Applied marketing --- marketingcommunicatie --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- #SBIB:033.AANKOOP --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H2812 --- 766.01 --- Hans van Driel, Amina Ait El Houssi, Piet Kaashoek [et al.] --- communicatie --- consumentengedrag --- digitale media --- internet --- marketing --- websites --- 658.8:004 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- consumentenmarketing --- digitale communicatie --- productmanagement --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing. Verkoop, sales. Distributie - Informatica --- Marketingcommunicatie --- Consumenten --- Internet --- Geïntegreerde marketing --- Webvertising --- Cybermarketing --- Websites --- Evaluatie --- Consument --- Internetmarketing --- Website --- Onlinemarketing
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|