Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
1. The base case : mensen laten hun mening niet veranderen - 2. Basisprincipes van beïnvloeding : van bondgenoten en kruisvaarders - 3. Kies je doelen - 4. Strategieën voor de lange termijn - 5. Hoe vergroot je je impact als leidinggevende ? - 6. Strategieën voor de korte termijn - 7. Maar tussen weten en doen staan waarden in de weg en praktische bezwaren
Social psychology --- Communicatie --- Communication --- Communication [Primitive ] --- Communication humaine --- Mass communication --- Beïnvloeding --- Managementvaardigheden --- Management --- Leidinggeven --- Leiderschap
Choose an application
Moed is een van het handvol deugden dat in elke cultuur in hoog aanzien staat. Maar wat is moed precies? Waar komt ze vandaan, en hoe kunnen we ze gebruiken om verderop te komen in het leven? En wat is het verschil tussen het heldendom en 'gewone' moed, die we nodig hebben om de juiste beslissingen te nemen en trouw te blijven aan onszelf?In Moed tracht managementcoach Jan Van der Vurst een antwoord te bieden op die vragen. Aan de hand van het weinige wetenschappelijke onderzoek dat er bestaat rond het thema, en aan de hand van interviews met prominente personen uit de zakenwereld, de kunst, de wetenschap, de politiek en de sport. Mensen als Inge Vervotte, Johnny Thys, Ish Ait Hamou, Jef Colruyt, Francky Dury, Catherine Verfaillie of Guy Cassiers, die elke dag opnieuw ondervinden hoe belangrijk het is om moedig te zijn.Bron : http://www.houtekiet.be
Courage --- Moed --- Managementvaardigheden --- Sociale vaardigheden --- Coaching
Choose an application
1. Input en output - 2. Managementtrechter en conflictpiramide - 3. Output vertalen in een motiverende visie - 4. Formuleer je visie verifieerbaar boven de lijn - 5. Hoe krijg je je medewerkers achter je visie ? - 6. Hoe krijg je je collega's en je baas achter je visie ? - 7. Hoe omgaan met weerstand tegen verandering ? - 8. Delegeren en sturen op output
Sociale vaardigheden op het werk --- Beïnvloeden --- Managementvaardigheden --- 316.77 --- Communicatie --- Organisatie --- Business management --- Mass communications
Choose an application
Je professionele doelstellingen realiseren lukt zelden op eigen kracht. Maar iedere persoon of groep met wie je samenwerkt heeft zijn eigen ambities, gevoeligheden en belangen.Het verschil tussen falen en slagen zit grotendeels in jouw vaardigheid om te navigeren tussen wat mensen voor zichzelf willen en wat ze voor jou willen doen. Stakeholdering toont je hoe het spel gespeeld wordt.Aan de hand van praktijkvoorbeelden, vragenlijsten en checklists leer je relaties met stakeholders te begrijpen en te beïnvloeden zodat jouw inhoudelijke competentie en expertise ten volle tot zijn recht komt. Bron : http://www.bol.com
Stakeholders --- Diplomatie --- Interne public relations --- Bedrijfspsychologie --- Managementvaardigheden --- Personeelsmanagement --- Management --- Stakeholder --- Management Management --- Public relations
Choose an application
316.77 --- Beeldvorming --- Beïnvloeden --- Communicatie --- Gedrag --- Gedragspatronen --- Organisatie --- 65.012.6 --- Business policy --- mondelinge communicatie --- argumenteren --- onderhandelen --- communicatievaardigheden
Choose an application
Choose an application
Waarom vind je dat je altijd gelijk hebt? Hoe zorg je ervoor dat jouw voorstellen geaccepteerd worden? Wat kun je bij jezelf en bij anderen beïnvloeden en wat niet? Impact zet je aan het denken en het doen. Het combineert solide wetenschappelijk onderzoek met zeer herkenbare situaties van elke dag. Een boek voor iedereen voor wie invloed uitoefenen van groot belang is:leidinggevenden, docenten, ouders, zorgverleners, et cetera.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|