Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
De wereld wordt steeds drukker. Dat is een probleem voor alles en iedereen die gekozen wil worden: bedrijven die strijden om marktaandeel, merken en nieuwe producten die aan de lopende band worden geïntroduceerd. Maar ook politici die vechten om aandacht in de overvolle mediaruimte. En wat te denken van alle content die elke dag door de digitale kanalen wordt gedrukt en zijn weg probeert te vinden naar een gewillig publiek ? Of van die miljoenen singles die zichzelf in de kijker proberen te spelen op datingplatforms ? In de zee van concurrerend aanbod is verdrinken gemakkelijker dan komen bovendrijven. Terwijl de schappen en magazijnen uitpuilen, de inboxen en servers volstromen en de kiezer steeds meer te kiezen heeft, rijst de vraag: wat moet je doen om eruit te springen ? Hoe val je duurzaam op in een wereld die steeds drukker wordt ? En hoe zorg je ervoor dat mensen dan voor jou kiezen ? Het antwoord blijkt even simpel als doeltreffend. In dit boek laat topstrateeg en ondernemer Roland van der Vorst zien hoe mensen, merken, systemen en ideeën boven komen drijven door hun concurrenten 'weg te camoufleren'. Luchtig geschreven en met veel voorbeelden, maar minstens zoveel diepgang beschrijft hij de unieke principes van het duurzame opvallen. Het camouflage-effect is een must-have als je wilt begrijpen hoe je boven het maaiveld uit kunt komen. Bron : http://www.uitgeverijbalans.nl
Communicatie; opvallen. --- Philosophy and psychology of culture --- Mass communications --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Duurzaam ondernemen --- Reclamestrategieën --- Communicatiestrategieën --- Marketingstrategie --- Reclamestrategie --- Communicatiestrategie --- Financiewezen
Choose an application
The world is busier than ever. One of the major challenges for brands is how to stand out of the competition: brands competing for market share, new brands that are being introduced, and indeed politicians fighting for attention in a crowded arena. What to make of all the brand content being thrust through the digital channels every day by those in search of a willing audience ?In the ocean of competing supply, it's easier to drown than to float to the surface. While warehouses and supermarket shelves overflow, inboxes and servers fill up and everyone has more and more choice, the question arises: What does it take for a brand to stand out ? How do brands consistently get themselves noticed in a world that has more and more to offer ? The answer is certainly not to create more and more messages. Instead, brand managers should be able to craft 'polar' brand associations. In this book, professor, top strategist and entrepreneur Roland van der Vorst shows how brands catch the eye by creating polarity. This goes further than just being different. It's a sophisticated technique to set brands apart from all other competitors in a radical way. This can be done by creating brand associations that radically split a competitive field into absolute opposites or are able to reconcile these in unexpected ways. Lightheartedly and with a wealth of examples, he describes unique ways of guaranteeing brands to create a break through. Contrarian Branding is a must for brands eager to stand out from the crowd.Bron : http://www.bol.com
Merken --- Marketing --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Merkstrategie
Choose an application
695 Communicatie --- Marketing --- Trends --- Psychologie --- Psychologie van de consument --- Reclamepsychologie --- Trend --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen --- Man --- Volwassene
Choose an application
Choose an application
Een onmisbaar boek voor iedereen die de huidige tijd wil begrijpen.Een week in de bossen in Noorwegen zonder technologie, vormt voor Roland van der Vorst het startpunt van een filosofische zoektocht naar de gevolgen van digitalisering. Technologie verweeft zich in ons dagelijks leven in een niet bij te houden tempo ? en dat wordt in de toekomst alleen maar intenser. Hiermee gepaard gaat angst voor het onbekende, voor controleverlies en afhankelijkheid. Wie zijn wij nog zonder technologie?https://www.uitgeverijtenhave.nl/boek/de-toekomst-is-eindeloos/
Philosophy and psychology of culture --- Computer. Automation --- digitalisering --- sociale filosofie --- samenleving --- informatiemaatschappij --- Maatschappij --- Samenleving --- Technologische vooruitgang --- Digitalisering
Choose an application
succesfactoren --- Product strategy --- merkimago --- merken --- 658.84 --- 658.626 --- 658.8 --- management --- marketing --- merkenmanagement --- productmanagement --- 658.84 Commercial channels. Various systems of selling. Sales methods --- Commercial channels. Various systems of selling. Sales methods --- merkproducten --- marketing, verkoop, distributie --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Strategisch management --- Methodologie --- Merkstrategie --- Kostenbeheersing
Choose an application
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|