Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

Odisee (2)

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

KU Leuven (1)

UAntwerpen (1)

Vlerick Business School (1)

VIVES (1)


Resource type

book (6)


Language

Dutch (6)


Year
From To Submit

2013 (1)

2011 (1)

2008 (1)

2002 (1)

2000 (2)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Marketingplanning: de kunst van het kiezen
Authors: ---
ISBN: 9013000363 9789013000368 Year: 2002 Publisher: Deventer Kluwer


Book
Het definitieve marketingplan : zonder keuze, geen richting.
Authors: ---
ISBN: 9014068220 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1 p.


Book
Marketingplanning: de kunst van het kiezen
Authors: ---
ISBN: 9014072015 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Prestatieinkoop : wie steekt boven het maaiveld uit?
Authors: ---
ISBN: 9789077951002 Year: 2011 Publisher: Pijnacker : Graphicom International,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Klanten winnen : hoe een accountplan de klantfocus vergroot
Authors: ---
ISBN: 9789013056693 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Prestatieinkoop : met best value naar succesvolle projecten
Authors: ---
ISBN: 9789077951187 Year: 2013 Publisher: Driebergen Scenter

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe zorgen we ervoor dat we efficiënter gaan inkopen ?Hoe kunnen we onze inkoop verder professionaliseren ?Hoe kunnen we meer gebruik maken van de kennis van opdrachtnemers ?Hoe kunnen we onze risico's minimaliseren ?Waarom stellen opdrachtnemers ons zo vaak teleur ?Hoe vinden we de beste leveranciers ?Vragen die op dit moment bij veel organisatie leven.In dit boek beschrijven Jeroen van de Rijt en Sicco Santema dat er een paradigmaverandering nodig is om te komen tot vernieuwing in de leveringsketen: van 'het controleren en beheersen van aanbieders' naar 'loslaten en vertrouwen'. Van het sturen door de opdrachtgever naar het laten leiden door de opdrachtnemer. Zoals een bergexpeditie zich naar de top wil laten leiden door de gids. Prestaties van aanbieders vormen hierbij de basis. Van de Rijt en Santema beschrijven een inkoopmethodiek waarbij aanbieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan de inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Resultaat is een keten die meer accountable is en betere resultaten levert.'Prestatieinkoop' bestaat uit meerdere delen. Net zoals in hun succesvolle boek 'Marketingplanning, de kunst van het kiezen' hebben Van Rijt en Santema gekozen voor meerdere invalshoeken. Op deze manier kunt u zelf bepalen op welke manier u het boek benadert. Elk deel heeft zijn eigen specifieke karakter. Zo kunt u:- belevenissen lezen uit een inkoopproces uit de praktijk;- lezen over de oorspronkelijke theorie achter Prestatieinkoop: Best Value Procurement;- een uitgebreide en zeer gedetailleerde stap-voor-stap benadering voor het werken met inkoopfilosofie lezen;- lezen hoe de methodiek is toegepast in echte cases;- checklisten en werkbladen vinden die u ondersteunen bij het opzetten van een inkooptraject.'Prestatieinkoop' is vooral een praktisch boek dat u ondersteuning geeft bij het opzetten van uw eigen inkooptraject, gericht op innovatie in de keten. Het boek wordt ondersteund door de website http://www.prestatieinkoop.com.Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 6 of 6
Sort by