Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
60 p.
Marketing --- marketingstrategie --- 658.8 --- marketing --- marketingplan --- marketingplannen --- 369.1 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Marketingplanning --- Methodologie --- Financiewezen
Choose an application
1 p.
Marketing --- Marketingplanning --- Casestudies --- Casestudy --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Marketingplanning --- Methodologie --- Financiewezen
Choose an application
Choose an application
Accountmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Business-to-Business marketing --- Salesmanagement --- Relatiemarketing
Choose an application
Hoe zorgen we ervoor dat we efficiënter gaan inkopen ?Hoe kunnen we onze inkoop verder professionaliseren ?Hoe kunnen we meer gebruik maken van de kennis van opdrachtnemers ?Hoe kunnen we onze risico's minimaliseren ?Waarom stellen opdrachtnemers ons zo vaak teleur ?Hoe vinden we de beste leveranciers ?Vragen die op dit moment bij veel organisatie leven.In dit boek beschrijven Jeroen van de Rijt en Sicco Santema dat er een paradigmaverandering nodig is om te komen tot vernieuwing in de leveringsketen: van 'het controleren en beheersen van aanbieders' naar 'loslaten en vertrouwen'. Van het sturen door de opdrachtgever naar het laten leiden door de opdrachtnemer. Zoals een bergexpeditie zich naar de top wil laten leiden door de gids. Prestaties van aanbieders vormen hierbij de basis. Van de Rijt en Santema beschrijven een inkoopmethodiek waarbij aanbieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan de inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Resultaat is een keten die meer accountable is en betere resultaten levert.'Prestatieinkoop' bestaat uit meerdere delen. Net zoals in hun succesvolle boek 'Marketingplanning, de kunst van het kiezen' hebben Van Rijt en Santema gekozen voor meerdere invalshoeken. Op deze manier kunt u zelf bepalen op welke manier u het boek benadert. Elk deel heeft zijn eigen specifieke karakter. Zo kunt u:- belevenissen lezen uit een inkoopproces uit de praktijk;- lezen over de oorspronkelijke theorie achter Prestatieinkoop: Best Value Procurement;- een uitgebreide en zeer gedetailleerde stap-voor-stap benadering voor het werken met inkoopfilosofie lezen;- lezen hoe de methodiek is toegepast in echte cases;- checklisten en werkbladen vinden die u ondersteunen bij het opzetten van een inkooptraject.'Prestatieinkoop' is vooral een praktisch boek dat u ondersteuning geeft bij het opzetten van uw eigen inkooptraject, gericht op innovatie in de keten. Het boek wordt ondersteund door de website http://www.prestatieinkoop.com.Bron : http://www.managementboek.nl
Inkoopmanagement --- Logistiek --- Management --- Strategisch management
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|