Listing 1 - 10 of 2917 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
ECO Ecology --- plant ecology --- syllabus --- university level ( higher education )
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Het uitgangspunt voor deze kritische reflectie is het oude vakconcept. Achtereenvolgens worden de opvattingen van leerlingen, leerkrachten, theoretici en beleidsmakers besproken. In de bespreking van een vernieuwde, toekomstgerichte visie worden de oude waarden behouden en met nieuwe inzichten en tende"nsen aangevuld. In deze nieuwe vakvisie wordt gekozen voor een gewijzigd paradigma. Er wordt van uitgegaan dat het oude vakconcept kan aangepast worden op grond van de hedendaagse, beschikbare wetenschappelijke kennis, zowel vanuit biomedische als vanuit pedagogische en sociaal-psychologische hoek. De doelen van het vak vormen het stramien van het betoog. Deze zijn: het ontwikkelen van de motorische competentie, een gezonde en veilige levensstijl, een positief zelfbeeld en sociale relaties door middel van bewegingsactiviteiten. Vernieuwend is ook de keuze voor een dynamisch vakconcept dat zich aanpast aan de ontwikkelingen van leerlingen en leerkrachten, die gaan van beperkte, sporttechnische en andere vakopvattingen naar bredere en meer humaniserende vormingsmogelijkheden. Het uitgangspunt voor de methodiek is het reeds bereikte ontwikkelingsniveau van leerlingen en leerkarcht. Het vernieuwde vakconcept wordt om al deze redenen gedifferentieerd en ontwikkelingsgericht genoemd. Het Cahier sluit af met de concrete uitwerking van het vakconcept voor de 2de en 3de graad van het secundair onderwijs aan de hand van voorstellen voor aangepaste doelen en praktijkvoorbeelden.
Didactics of secundary education --- Didactics of sports and games --- lichamelijke opvoeding --- Lichamelijke opvoeding ; didactiek --- Bewegingsopvoeding ; secundair onderwijs ; didactiek --- 372.879.6 --- #SBIB:37H0 --- #SMV:agogiek --- #SMV:categorie --- Academic collection --- secundair onderwijs --- 477.8 --- bewegingsopvoeding --- didactiek --- 486.880 --- 616.01 --- Didactiek --- Eindtermen --- Leerplannen --- Leren leren --- Lichamelijke opvoeding --- Ontwikkelingsdoelen --- 486.88 --- Leerplan --- Secundair onderwijs --- 486 ) Lichamelijke opvoeding - s.o. --- lichamelijke opvoeding : didactiek (ler) --- 456.78 --- 796 --- Geschiedenis --- Gymnastiek --- Lichamelijke opvoeding ; secundair onderwijs ; didactiek --- Motorische ontwikkeling --- Onderwijs --- Scholen --- Lichamelijke opvoeding: didactiek --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Pedagogie --- didactiek basisonderwijs - bewegingsopvoeding --- Lichamelijke opvoeding - vakdidactiek --- didactiek. --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Didactiek. --- 486 ) Lichamelijke opvoeding - s.o
Choose an application
Secondary education --- Computer assisted instruction --- European Union --- Enseignement secondaire --- Europa --- Europe --- Information --- Internet --- Middelbaar onderwijs --- Voorlichting --- Education, Secondary --- -Internet in education --- -World Wide web --- #PEDA *1.696 --- 454.52 --- 668.7 --- ICT --- Secundair onderwijs --- Web for Schools --- World wide web --- WWW --- World Wide Web --- internet: didactiek secundair onderwijs --- W3 (World Wide Web) --- Web (World Wide Web) --- World Wide Web (Information retrieval system) --- WWW (World Wide Web) --- Hypertext systems --- Multimedia systems --- Internet (Computer network) in education --- Education --- Children --- High school education --- High school students --- Secondary schools --- High schools --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Datacommunicatie --- Education (Secondary) --- Internet in education --- World Wide Web. --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen. --- Education [Secondary ]
Choose an application
Choose an application
Harmonic analysis. Fourier analysis --- Orthogonal polynomials --- Asymptotic theory --- 517.58 --- #WWIS:ANAL --- Special functions. Hyperbolic functions. Euler integrals. Gamma functions. Elliptic functions and integrals. Bessel functions. Other cylindrical functions. Spherical functions. Legendre polynomials. Orthogonal polynomials. Chebyshev polynomials. --- Asymptotic theory. --- 517.58 Special functions. Hyperbolic functions. Euler integrals. Gamma functions. Elliptic functions and integrals. Bessel functions. Other cylindrical functions. Spherical functions. Legendre polynomials. Orthogonal polynomials. Chebyshev polynomials.
Choose an application
Fiction --- literatuurpsychologie --- Caractères litteraires --- Caractères littéraires --- Character sketches--History and criticism --- Characterization (Literature) --- Characters [Literary ] --- Characters and characteristics in literature --- Karakterisering (Literatuur) --- Karakters [Literaire ] --- Karakters in de literatuur --- Karakterschetsen in de literatuur --- Letterkunde --- Literaire karakters --- Literaire portretten --- Literary characters --- Literary portraits --- Littérature --- Littérature--Personnages --- Personages in de literatuur --- Personnages (littérature) --- Personnages littéraires --- Portraits [Literary ] --- Portraits littéraires --- Portretten [Literaire ] --- Types littéraires --- 82:159.9 --- Academic collection --- Literatuur en psychologie. Literatuur en psychoanalyse --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen --- 82:159.9 Literatuur en psychologie. Literatuur en psychoanalyse --- (vak)didactiek talen. --- Verhalend proza
Choose an application
Didactics of languages --- Enseignement --- Methodologie --- Méthodologie --- Nederlands --- Néerlandais (langue) --- Onderwijs --- Academic collection --- 372.880.40 --- 800.7 --- Didactiek : moderne talen
Listing 1 - 10 of 2917 | << page >> |
Sort by
|