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This paper studies the opportunities and barriers for Sovereign Wealth Funds’ (SWFs) investments in Africa. Based on historical databases on SWFs’ transactions, it shows that SWFs can facilitate up to 50% of the investment needs in infrastructure in Africa over the next decade to meet the Millennium Development Goals over the 2010-20 decade, and that African economies can benefit highly from the rising investor interest, which stretches increasingly beyond natural resources. However, there are specific barriers to SWF investments. Some of them are structural (lack of technologies; small size, low liquidity and fragmentation of markets; bad sovereign ratings; weak regulatory framework; lack of capacity building), requiring long-term changes, whereas others require shorter term adjustments (more co-ordinated development strategies, more active actions dedicated to SWFs). The international community and major financial institutions may also play an increasingly active role in channelling SWFs into Africa.
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This paper studies the opportunities and barriers for Sovereign Wealth Funds’ (SWFs) investments in Africa. Based on historical databases on SWFs’ transactions, it shows that SWFs can facilitate up to 50% of the investment needs in infrastructure in Africa over the next decade to meet the Millennium Development Goals over the 2010-20 decade, and that African economies can benefit highly from the rising investor interest, which stretches increasingly beyond natural resources. However, there are specific barriers to SWF investments. Some of them are structural (lack of technologies; small size, low liquidity and fragmentation of markets; bad sovereign ratings; weak regulatory framework; lack of capacity building), requiring long-term changes, whereas others require shorter term adjustments (more co-ordinated development strategies, more active actions dedicated to SWFs). The international community and major financial institutions may also play an increasingly active role in channelling SWFs into Africa.
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Le Comité de la Gouvernance publique travaille, entre autres, au développement de données comparables et d’indicateurs de bonne gouvernance et de l’efficacité des services publics. Dans le cadre général de ce projet, GOV élabore une nouvelle méthodologie de collecte de données comparables sur l’emploi public. La réalisation d’une classification acceptable et cohérente des données a tout d’abord exigé l’établissement d’une terminologie et d’une nouvelle définition de la dénomination « domaine public ». La portée du projet s’est alors étendue jusqu’à comparer les données sur l’emploi public aux coûts de production des services dans le domaine public (Comparison of Employment in the Public Domain : CEPD). La nouvelle classification est désormais en harmonie avec le système de comptabilité nationale (SCN).
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Le Comité de la Gouvernance publique travaille, entre autres, au développement de données comparables et d'indicateurs de bonne gouvernance et de l'efficacité des services publics. Dans le cadre général de ce projet, GOV élabore une nouvelle méthodologie de collecte de données comparables sur l'emploi public. La réalisation d'une classification acceptable et cohérente des données a tout d'abord exigé l'établissement d'une terminologie et d'une nouvelle définition de la dénomination " domaine public ". La portée du projet s'est alors étendue jusqu'à comparer les données sur l'emploi public aux coûts de production des services dans le domaine public (Comparison of Employment in the Public Domain : CEPD). La nouvelle classification est désormais en harmonie avec le système de comptabilité nationale (SCN).
Civil service. --- Public administration. --- Government employment.
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One of the activities of the Public Governance Committee is the development of comparable data and indicators of good government and efficient public services. An ongoing element is the development of a new methodology to gather comparable data on public employment. Achieving a consistent and acceptable classification of the data first required establishing a terminology and a new definition of what has been called the "public domain". Thus the scope of the project broadened to include a comparison of employment data in government to the costs of production of services of the public domain (Comparison of Employment in the Public Domain, CEPD). The new classification is now consistent with the system of national accounts (SNA).
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Le Comité de la Gouvernance publique travaille, entre autres, au développement de données comparables et d'indicateurs de bonne gouvernance et de l'efficacité des services publics. Dans le cadre général de ce projet, GOV élabore une nouvelle méthodologie de collecte de données comparables sur l'emploi public. La réalisation d'une classification acceptable et cohérente des données a tout d'abord exigé l'établissement d'une terminologie et d'une nouvelle définition de la dénomination " domaine public ". La portée du projet s'est alors étendue jusqu'à comparer les données sur l'emploi public aux coûts de production des services dans le domaine public (Comparison of Employment in the Public Domain : CEPD). La nouvelle classification est désormais en harmonie avec le système de comptabilité nationale (SCN).
Civil service. --- Public administration. --- Government employment.
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One of the activities of the Public Governance Committee is the development of comparable data and indicators of good government and efficient public services. An ongoing element is the development of a new methodology to gather comparable data on public employment. Achieving a consistent and acceptable classification of the data first required establishing a terminology and a new definition of what has been called the "public domain". Thus the scope of the project broadened to include a comparison of employment data in government to the costs of production of services of the public domain (Comparison of Employment in the Public Domain, CEPD). The new classification is now consistent with the system of national accounts (SNA).
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Le Comité de la Gouvernance publique travaille, entre autres, au développement de données comparables et d'indicateurs de bonne gouvernance et de l'efficacité des services publics. Dans le cadre général de ce projet, GOV élabore une nouvelle méthodologie de collecte de données comparables sur l'emploi public. La réalisation d'une classification acceptable et cohérente des données a tout d'abord exigé l'établissement d'une terminologie et d'une nouvelle définition de la dénomination " domaine public ". La portée du projet s'est alors étendue jusqu'à comparer les données sur l'emploi public aux coûts de production des services dans le domaine public (Comparison of Employment in the Public Domain : CEPD). La nouvelle classification est désormais en harmonie avec le système de comptabilité nationale (SCN).
Civil service. --- Public administration. --- Government employment.
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Le Comité de la Gouvernance publique travaille, entre autres, au développement de données comparables et d’indicateurs de bonne gouvernance et de l’efficacité des services publics. Dans le cadre général de ce projet, GOV élabore une nouvelle méthodologie de collecte de données comparables sur l’emploi public. La réalisation d’une classification acceptable et cohérente des données a tout d’abord exigé l’établissement d’une terminologie et d’une nouvelle définition de la dénomination « domaine public ». La portée du projet s’est alors étendue jusqu’à comparer les données sur l’emploi public aux coûts de production des services dans le domaine public (Comparison of Employment in the Public Domain : CEPD). La nouvelle classification est désormais en harmonie avec le système de comptabilité nationale (SCN).
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How are performance-based arrangements at the individual level related to performance management arrangements at higher levels such as the agency or programme level? The report aims to provide practical lessons and insights into performance-based arrangements for senior civil servants, derived from country and practitioner experiences, into how to place senior staff within what might constitute an integrated performance regime. It is meant to be applicable to countries starting to work with such arrangements, as well as to countries wanting to improve their existing systems.
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