Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

National Bank of Belgium (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

UCLL (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

English (1)


Year
From To Submit

2012 (1)

1977 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Transformeren om te overleven : marketing in het nieuwe tijdperk
Author:
ISBN: 9789401401265 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.Bron : http://www.lannooshop.be


Book
How to survive inflation
Author:
Year: 1977 Publisher: London Pitman

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 2 of 2
Sort by