Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Age group sociology --- Computer architecture. Operating systems --- Internet and teenagers. --- Internet --- Identity (Psychology) in adolescence. --- Internet games --- Fantasy games --- Role playing --- Postmodernism --- Internet et adolescents --- Identité (Psychologie) chez l'adolescent --- Jeux sur Internet --- Jeux de rôle (Jeux de société) --- Jeu de rôle --- Postmodernisme --- Social aspects. --- Aspect social --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs --- handboeken en inleidingen --- handboeken en inleidingen. --- Identité (Psychologie) chez l'adolescent --- Jeux de rôle (Jeux de société) --- Jeu de rôle --- Video games.
Choose an application
Iedere medewerker heeft zijn eigen stijl van leren en werken en iedere coach heeft zijn eigen stijl van coachen en leiding geven. Een goede coach kent zijn eigen stijl, maar kent ook de stijl van zij medewerkers, hun houding en motivatie en zoekt en vindt het evenwicht om stijl van coachen en stijl van leren op elkaar af te stemmen. De auteur heeft een programma ontwikkeld, een vijf-stappenplan, waarin zij haar model van coachen genuanceerd en duidelijk neerzet. Oefeningen bij elk hoofdstuk maken niet alleen haar theorie toegankelijk, maar scholen ook ieder die hiervoor kiest, in de vaardigheden die anderen, een team of zichzelf met groter plezier beter wil laten leren en presteren.
E-books --- Coaching --- Managementvaardigheden --- Teamwerk --- Personeelsmanagement --- Communicatie --- Motivatie --- Leidinggeven --- Communicatieve vaardigheden --- Leiderschap
Choose an application
Choose an application
Iedere medewerker heeft zijn eigen stijl van leren en werken en iedere coach heeft zijn eigen stijl van coachen en leiding geven. Een goede coach kent zijn eigen stijl, maar kent ook de stijl van zij medewerkers, hun houding en motivatie en zoekt en vindt het evenwicht om stijl van coachen en stijl van leren op elkaar af te stemmen. De auteur heeft een programma ontwikkeld, een vijf-stappenplan, waarin zij haar model van coachen genuanceerd en duidelijk neerzet. Oefeningen bij elk hoofdstuk maken niet alleen haar theorie toegankelijk, maar scholen ook ieder die hiervoor kiest, in de vaardigheden die anderen, een team of zichzelf met groter plezier beter wil laten leren en presteren. Inhoudsopgave : 1. Wat is coachen en waarom is het belangrijk? 2. Persoonlijkheidsfactoren en andere belemmeringen bij coachen 3. Succesvol coachen: wat is dat? 4. Coachen: hoe gaat dat? 5. Het coachprogramma
Choose an application
Choose an application
Iconography --- Art --- History --- art [discipline] --- art history --- art theory --- kunst en wetenschap --- Bill, Max --- anno 1900-1999 --- Switzerland --- Europe
Choose an application
Iedere medewerker heeft zijn eigen stijl van leren en werken en iedere coach heeft zijn eigen stijl van coachen en leiding geven. Een goede coach kent zijn eigen stijl, maar kent ook de stijl van zij medewerkers, hun houding en motivatie en zoekt en vindt het evenwicht om stijl van coachen en stijl van leren op elkaar af te stemmen. De auteur heeft een programma ontwikkeld, een vijf-stappenplan, waarin zij haar model van coachen genuanceerd en duidelijk neerzet. Oefeningen bij elk hoofdstuk maken niet alleen haar theorie toegankelijk, maar scholen ook ieder die hiervoor kiest, in de vaardigheden die anderen, een team of zichzelf met groter plezier beter wil laten leren en presteren.
Social psychology --- Personality development --- Didactic strategies --- Personnel management --- coaching
Choose an application
Choose an application
modernisme --- De Stijl --- Vantongerloo, Georges --- van Doesburg, Theo --- Mondriaan, Piet --- De Spinoza, Benedictus --- Archipenko, Alexander --- Huszár, Vilmos --- Wils, Jan --- van der Weyden, Rogier
Choose an application
Bauhaus --- Bill, Max --- 1908 - 1939 --- 20ste eeuw
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|