Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
55 p.
copywriting --- creativiteit --- ontwerpproces --- reclame --- 369.4 --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Reclame --- Creativiteit --- Copywriting --- Casestudies --- Casestudy --- Musiceren
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Copy & concept is een helder en inspirerend boek over het creatieve proces in de marketingcommunicatie. Van strategie via reclamewerking en briefing naar creatieve technieken, conceptontwikkeling en copywriting. Met speciale aandacht voor storytelling, kopregel, pay-off, merknaamontwikkeling, maar ook voor de eisen die een veranderd medialandschap stelt aan campagnes anno nu. Aangevuld met de toepassing daarvan in actuele voorbeelden en cases van een groot aantal topbureaus uit Nederland en België. Een unieke samenwerking tussen bureauwereld en onderwijs. Copy & concept is hét Nederlandse handboek voor alle studenten die de meest aansprekende campagnes willen maken, maar ook voor de professional in de creatieve communicatie. De aanvulling van theorie en praktijk maakt het ook nog eens een uitstekende aanvulling op de meest gebruikte handboeken voor marketingcommunicatie.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketingstrategie --- copywriting --- reclame --- reclamevormgeving --- Reclame --- Reclamekunst --- Reclame. --- Reclamekunst.
Choose an application
Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- copywriting --- reclame --- marketingstrategie --- PXL-Business 2019 --- marketingcommunicatie --- multimedia marketing --- Marketingcommunicatie ; reclame. --- Reclamekunst ; creativiteit. --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- PR --- Reclame en PR
Choose an application
Reclamekunst --- Reclame
Choose an application
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied marketingcommunicatie! De uitgave vult de gap van het creatieve proces die veel handboeken over marketingcommunicatie openlaten. Kortom: een waardevolle aanvulling op de bestaande literatuur. Het boek bespreekt alle fasen van het creatieve proces: van briefi ng en strategie tot conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Schitterend en onderscheidend vormgegeven, met in de herziene editie extra aandacht voor de nieuwste ontwikkelingen binnen social media, storytelling, inclusief handige tips, trends en trucs. Copy & Concept valt op door de perfecte balans tussen theorie en praktijk. Alles duidelijk toegelicht met talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Een inspirerende uitgave voor studenten en professionals die het willen máken! Mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciële economie, Communicatie, Communicatie & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- copywriting --- reclame --- marketingstrategie
Choose an application
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Sinds het verschijnen van de eerste editie in 2008 is Copy & Concept als studie- en inspiratieboek over conceptontwikkeling en copywriting een begrip geworden. Niet alleen studenten, maar ook ervaren professionals gebruiken het intensief, omdat het boek een goede balans heeft gevonden tussen theorie, stappenplannen en modellen enerzijds en sprekende voorbeelden uit prijswinnende campagnes anderzijds. Deze vernieuwde zevende editie van Copy & Concept gaat nog dieper in op thema’s en tools als de briefing, de creatiedriehoek, design thinking, storytelling en copywriting-technieken. Daarnaast komen nu ook de onderwerpen social media copywriting, SEO-copywriting, brainwriting (een creatieve techniek) en de Zero moment of truth (een marketingstrategie) aan bod. Met de focus op nieuwe ontwikkelingen en inspirerende voorbeelden, overbrugt Copy & Concept het gat tussen theorie en praktijk.
Choose an application
Advertising. Public relations --- bedrijfscommunicatie --- Applied marketing --- reclamevormgeving --- copywriting --- reclame --- marketingstrategie
Choose an application
Reclame --- Creativiteit --- Copywriting --- Casestudy --- Branding --- Merkstrategie
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|