Narrow your search

Library

KU Leuven (9)

KBR (1)

UGent (1)


Resource type

image (7)

dissertation (4)


Language

Undetermined (5)

French (3)

Dutch (1)

English (1)

Latin (1)


Year
From To Submit

2020 (1)

2013 (1)

2012 (2)

1911 (1)

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Image
Thys. Saint Sébastien martyr consolé par des Anges
Author:
Year: 1911 Publisher: [lieu de publication inconnu] [éditeur inconnu]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Pieter Thijs (toegeschreven aan). Portret van een jager
Author:

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Musée Royal d'Anvers. Pierre Thys. Le Christ apparaissant à St-Jean de la Croix
Author:
Publisher: [lieu de publication inconnu] [éditeur inconnu]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Pieter Thijs. Familieportret met de werken van barmhartigheid
Author:

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Thys. La Tentation de Saint Antoine
Author:
Publisher: [lieu de publication inconnu] [éditeur inconnu]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
De toekomst van retail banking in Europa
Authors: ---
Year: 2012

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Claudio Vaussin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Teniers, David II
Authors: --- ---
Publisher: Abraham Teniers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Deleuze en Whitehead : Denkers van het gebeuren
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Leuven K.U.Leuven. Hoger Instituut voor Wijsbegeerte

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deleuze bespreekt Whitehead niet op de manier dat hij andere filosofen onderzoekt. Over Nietzsche, Bergson, Hume, Leibniz, ƒ heeft hij uitvoerig geschreven. Whitehead echter, krijgt maar af en toe een verwijzing. Nochtans vindt Deleuze Whiteheads werk zeer belangrijk. Vanuit de enkele verwijzingen vinden we de oorsprong van Deleuzes waardering van Whitehead. Er is bij deze laatste een behandeling van een problematiek tussen het mogelijke en het reële waarin Deleuze aansluiting vindt bij zijn eigen term 'virtuel'. Hieruit vertrekkende vinden we nog andere aanknopingspunten tussen beide theorieën. Het gaat hen beide erom de werkelijkheid te begrijpen vanuit het worden en niet langer vanuit het zijn, zoals vele traditionele filosofen dat doen. Om dit te bereiken nemen ze creativiteit als principe en drijvende kracht achter de werkelijkheid. Bij Whitehead vindt dit zijn uitwerking in het feit dat niet substanties, maar gebeurtenissen de meest fundamentele bouwstenen zijn. Alles in de wereld is een verzameling van deze gebeurtenissen. Creativiteit geldt hier als principe van nieuwheid en wording. Waar zowel Deleuze als Whitehead oog voor hebben, is datgene wat een individueel object uniek maakt. Deleuze werkt hierrond zijn theorie van het verschil uit. Dit alles wordt uitgewerkt in het eerste deel, een deel dat de werkelijkheid betreft. Het twee deel gaat eerder over de introductie van de wording in het denken en de problemen die hiermee samenhangen. Dit uit zich enerzijds in een kritiek op abstracties en representaties en anderszijds in een onderzoek naar waarheid. Veelal gaat men ervan uit dat waarheid gevonden kan worden. Deleuze stelt deze vooronderstelling in vraag en daarmee ook Whiteheads hele systeem.

Keywords


Dissertation
Critical success factors of e-learning platforms in business and management education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

With the rise of e-learning in business and management education, certain questions surface regarding the onset and success of e-learning platforms. Different critical factors determine whether a learner will use such a platform, be satisfied and perceive personal benefits. This study draws upon two main information system models and theory which suggests the important influence of students’ grit and level of individualism or collectivism. A new research model to explain e-learning success is proposed and tested by means of an online survey study among 69 students at a faculty of economics and business. The results obtained after partial least analysis indicate that user satisfaction can be considered as the main indicator of success. The study also provides empirical evidence to support the role of grit, system quality, information quality and service quality as determinants of user satisfaction. These results can be used to improve e-learning strategies and for future research regarding business and management education.

Keywords

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by