Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit handboek vinden middelbare scholen praktische suggesties om positief met sociale media om te gaan. De projecten in het boek laten zien hoe leerlingen enorm gemotiveerd raken om zich voor een ander in te zetten. Gezamenlijk leren jongeren hoe ze sociale media verstandig, positief en innovatief kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld geld inzamelen voor goede doelen. Aan de hand van het stappenplan in het handboek kunnen de leerlingen mediavaardigheden opdoen en een concreet projectresultaat bereiken. De stappen dienen niet letterlijk gevolgd te worden, leerkrachten kunnen gebruiken wat ze handig of zinvol vinden voor hun lessen. Het 'Handboek Goed Doen 2.0' bevat ook interviews met vijf tieners waarin ze vertellen over hun ervaringen met sociale media en hoe ze - ieder op hun manier - iets doen voor de maatschappij. Verder geeft het handboek heel wat tips en praktische uitleg over het gebruik van een aantal online tools.
Computer assisted instruction --- Didactic strategies --- Secondary education
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|