Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Voor veel communicatie- en creatiestudenten gaat er een wereld open wanneer ze in de praktijk van een reclamebureau belanden. Vaak hebben ze geen idee hoe communicatie of creatie werkt in ‘het echt’. Laat staan dat ze elkaars discipline kennen. Juist in het reclamevak komen de disciplines samen. Maken en Raken beschrijft de essentie van communicatie en creatie en laat zien hoe die elkaar versterken. Dit boek neemt je mee in de wereld van een creatief bureau en de rollen en kerncompetenties die daarbij horen. Zodat je heel praktisch kunt ontdekken waar je eigen interesses en kwaliteiten liggen en je gerichtere keuzes kunt maken als het gaat om het vakgebied van reclame en design. Ook komen experts aan het woord: 25 vakidioten geven vanuit de praktijk hun visie op het specialisme waarin ze werken. Dit boek is dan ook de ultieme voorbereiding op een baan in het creatieve-communicatievak. Een must-read voor iedere student of young professional in communicatie en creatie!
Communicatie. --- Creatie. --- Economie. --- Marketing.
Choose an application
Regiomarketing is een niet meer weg te denken fenomeen binnen Nederlandse gemeenten en provincies. Steeds meer steden en regio's ontwikkelen een duurzaam en integraal regiomarketingbeleid en proberen met campagnes betekenis te geven aan plekken. Voor bewoners, voor ondernemers, voor bezoekers, voor bollebozen, voor bestuurders. Om zo mensen te verleiden, te bewegen, te motiveren of gewoon trots te laten zijn.Inclusief Drenthe campagne van A tot ZHet ABC van regiomarketing laat zien hoe een dergelijk traject in zijn werk gaat en geeft inzicht in de do's & don'ts van regiomarketing in praktijk. Niet zozeer voorschrijvend, alswel inspirerend. Met veel voorbeelden en cases waarin de campagne van Drenthe, een van de meest integrale regiomarketingcampagnes van Nederland, centraal staat.Een boek over binden en verbinden, herkennen en erkennen, kikkers en kruiwagens en hopen op het Snekerwaterpoort-effect. Met steeds de plek en het gevoel als uitgangspunt. Bron : http://www.vangorcum.nl
Marketing --- Lokale overheid --- Toerisme --- Promotie --- Provincie --- Steden en gemeenten
Choose an application
Werkplezier boven winst, openheid boven bedrijfsgrootte, klanten die meedenken met de creatieven van het bureau, directie en personeel werkzaam in één ruimte, een ondernemingsplan vol onconventionele uitgangspunten.In dit boek wordt de lezer meegenomen naar de eerste tien jaar van Open communicatiebureau. Vanaf de oprichting in 2002 brak het bureau met vastgeroeste tradities in het reclame- en communicatievak. Het nam geen genoegen met de geslotenheid in alle geledingen van het bedrijfsleven. De oprichters geloofden dat het anders kon. En wilden dat bewijzen. Het werk laat zien hoe Open de openheid verankerde in het ondernemingsplan, het management, in huisvesting, het personeelsbeleid, de dagelijkse omgang met klanten en nog veel meer. Het laat zien wat de voordelen zijn van een open bedrijfscultuur, maar ook welke consequenties dit heeft. Het toont dat écht werkplezier voor alle werknemers heel wat meer investering vraagt dan een vrijdagmiddagborrel, een jaarlijks zeildagje en een dertiende maand
Arbeidsomstandigheden --- Personeelsmanagement --- Reclamebureau --- Management --- Openheid --- Werknemer --- Motivatie --- Tevredenheid --- Organisatiecultuur
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|