Listing 1 - 10 of 42 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
English language --- Anglais (Langue) --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Textbooks for foreign speakers --- Etude et enseignement --- Allophones --- Manuels pour allophones --- Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016
Choose an application
Engels --- secundair onderwijs --- enge 485.2 --- schoolboeken --- Secundair onderwijs --- 2e leerjaar s.o. --- 485.2 --- Handboek/cursus --- handboek --- 485.22 --- Engels (ler) --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- 831.3 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- secundair onderwijs. --- Secundair onderwijs. --- 2e leerjaar s.o
Choose an application
English language --- Vocabulary --- Spoken English --- Grammar --- Anglais (Langue) --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Textbooks for foreign speakers --- Etude et enseignement --- Allophones --- Manuels pour allophones --- Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- English language - Textbooks for foreign speakers --- English language - Spoken English - Problems, exercises, etc --- English language - Grammar - Problems, exercises, etc --- Vocabulary - Problems, exercises, etc
Choose an application
t eerste contact van een suïcidale patiënt met professionele hulpverlening gebeurt meestal op de spoedafdeling. Dit contact heeft een grote impact op het vertrouwen van de patiënt in de hulpverlening en op het verdere zorgtraject. Spoedverpleegkundigen spelen hierin een grote rol maar hebben vaak te weinig expertise in de omgang met suïcidale patiënten. Methode: Literatuurstudie in functie van het ontwikkelen van een beroepsproduct (vorming voor studenten over de psychosociale opvang van suïcidepogers op spoed). Resultaten: Door vorming kan de expertise van de spoedverpleegkundigen verhoogd worden. Men kan de verpleegkundigen aanleren welke elementen ze in hun interventie kunnen integreren om een gunstig eerste contact te verkrijgen. Conclusie: Vorming en training hebben een positief effect op de expertise van de verpleegkundige en op het welzijn van de patiënt. Het doet de kans op een volgende poging dalen.
Verpleegkunde --- Engels --- Secundair onderwijs. --- CD. --- enge 485.2 --- schoolboeken --- Secundair onderwijs --- 485.2 --- 4e leerjaar s.o. --- Handboek/cursus --- handboek --- Engels: handboek secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- 831.3 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- 4e leerjaar s.o
Choose an application
Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016
Choose an application
Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016
Choose an application
Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016
Choose an application
Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2015
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 42 | << page >> |
Sort by
|