Narrow your search
Listing 1 - 10 of 36 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Zin in leren
Author:
ISBN: 9044112872 Year: 2002 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Souterrains : vie et organisation
Author:
Year: 2005 Publisher: Dijon: Faton,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Tweeëntwintig
Author:
ISBN: 9789463189583 Year: 2018 Publisher: Lier Johan Meyste

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Application des techniques de décomposition dans le domaine des grands réseaux électriques en régime transitoire électromécanique
Author:
Year: 1975 Publisher: [S.l.]: [chez l'auteur],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Zin in onderwijs
Author:
ISBN: 9789044126334 Year: 2010 Volume: 5 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de uitgesproken nadruk op de cijfermatige opbrengsten van onderwijs raken leraren en leerlingen van zichzelf vervreemd. De zin verdwijnt. De zin van het gezamenlijk werken aan ontwikkeling en leren en daar zin in hebben. Wanneer het voorschrift (evidence based) gezag krijgt en de uitkomst op elk moment wordt gemeten wordt onderwijs niet anders dan een voorgeprogrammeerd productieproces. Niemand gelooft daarin. Dit boekje gaat op zoek naar goed onderwijs, naar authentieke en betrokken leraren en naar leerlingen die er zin in hebben en doen wat ze kunnen. Wat is hiervoor nodig? Niet meer voorzieningen dan we al hebben, maar meer aandacht voor de leraar als zijn eigen instrument, voor de stem van de leerling als kritische en goed geïnformeerde actor, voor leraren die elkaar ondersteunen en voor legitimering van eigen werk. Dit vereist in de klas en in de lerarenkamer een nieuwe openheid. (Bron: covertekst)


Book
Leraar wie ben je?
Author:
ISBN: 9789044131000 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Van leraren wordt veel verwacht. Enerzijds zorgen voor onderwijs, anderzijds staan ze in voor de algemene opvoeding tot jongvolwassen burgers en heeft hun eigen persoonlijkheid een grote impact op leerlingen. Wie zijn leraren? Wie zouden ze moeten zijn? Een team van Nederlandse en Belgische specialisten brengt deze problematiek in beeld, na discussies met een zeer gevarieerde groep leraren, begeleiders en schoolleiders. (Bron: covertekst)


Book
Leraar, wie ben je ?
Authors: ---
ISBN: 9789044121605 Year: 2007 Volume: 1 Publisher: Antwerpen Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Van leraren wordt veel verwacht. Enerzijds zorgen voor onderwijs, anderzijds staan ze in voor de algemene opvoeding tot jongvolwassen burgers en heeft hun eigen persoonlijkheid een grote impact op leerlingen. Wie zijn leraren? Wie zouden ze moeten zijn? Een team van Nederlandse en Belgische specialisten brengt deze problematiek in beeld, na discussies met een zeer gevarieerde groep leraren, begeleiders en schoolleiders. (Bron: covertekst)


Book
Zin in leren
Author:
ISBN: 9789044112872 Year: 2002 Publisher: Antwerpen : Garant,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
De toetreding van Portugal tot de Europese Ekonomische Gemeenschap : de landbouw- en visserijproblematiek
Authors: ---
Year: 1988

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Racistische geweldsdelicten door jongeren gepleegd op gastarbeiders : een schets van de Vlaamse situatie
Authors: ---
Year: 1984

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 36 << page
of 4
>>
Sort by