Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
#KVHB:Orthopedagogie --- #KVHB:Schoolrijpheid --- #KVHB:Leerstoornissen --- 450.4 ) Onderwijskunde --- curriculum --- evaluatie --- onderwijsleerproces --- overgangsklas --- schoolrijpheid
Choose an application
Basisonderwijs. --- Leraren. --- adaptief onderwijs. --- basisonderwijs.
Choose an application
Choose an application
Dyslexia --- Reading disability --- Language disorders --- Dyslexia. --- Language disorders. --- Reading disability.
Choose an application
e bijdr.
Dyslexia --- Language disorders --- Reading disability --- dyslexie --- leesstoornissen --- schrijfstoornissen --- woordblindheid --- Reading disabilities --- Reading retardation --- Retarded readers --- Dysphasia --- Congresses --- Dyslexie --- Learning disabilities --- Communicative disorders
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In deze module wordt getracht theorie en praktijk bij de aanpak van niet-taakgericht gedrag zo goed mogelijk te laten samengaan. Het betreft vooral de instructie aan leerlingen die moeite hebben met het leren van de instrumentele vaardigheden lezen, rekenen, spellen en schrijven. Deze leerlingen hebben meer behoefte aan: meer tijd om zich dergelijke vaardigheden meester te maken; meer instructie en een verdeling van de leerstof in kleinere stappen; ondersteuning van de motivatie en daarmee de aandacht en taakgerichtheid. In deze zorgverbredingsmodule wordt de aanpak van deze behoefte behandeld. De module is in de eerste plaats bedoeld voor leraren in opleiding, maar de inhoud is ook relevant voor leraren die reeds in het onderwijs werkzaam zijn. (Bron: www.cps.nl)
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|