Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Marketing toegepast : klant- en marktgericht ondernemen
Authors: --- ---
ISBN: 9789400008175 Year: 2017 Volume: *27 Publisher: Mortsel Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst)


Book
Marketing toegepast
Authors: --- ---
ISBN: 9789400013421 Year: 2021 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing Toegepast zet de lezer op weg om op basis van een helder stappenplan een gefundeerd marketingplan en verkoopbeleid uit te stippelen. Bedrijfsvisie, missie, doelstellingen en strategie krijgen heel wat aandacht. Een stevig conceptueel kader en praktische toepassingen maken van dit boek een bron van inspiratie.- Met beproefd stappenplan 'Marketing denken en doen'.- Verkozen door de Belgian Association of Marketing als handboek voor de basisopleidingen marketing.- Bestemd als handige leidraad voor practici en als grondige inleiding voor studenten.www.intersentia.be


Book
Act human : waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties
Authors: --- ---
ISBN: 9789401472135 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons werk, onze identiteit, en onze intentie om zin te geven.Willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere, complexe tijden? Dan moeten we met dat stereotype komaf maken. Het is tijd om te doen wat we het beste kunnen: onszelf heruitvinden. Bye bye marketeer, hello Human Activator.Human Activators vertrekken vanuit de diepere menselijke drijfveren en benaderen merken als mensen. Digitalisering en nieuwe businessmodellen vormen daarbij geen doel op zich maar worden ingezet als krachtige instrumenten om langdurige relaties te bouwen.Ruim vijfentwintig ervaren bestuurders, ondernemers, researchers, communicatie-, data- en digitale experten en marketeers die het Act Human-denkkader onderschrijven, werkten mee aan dit boek. Samen met de drie hoofdauteurs tonen ze aan welke errors de marketing van vandaag teisteren, hoe de marketing van morgen een collectieve opdracht is, en waarom de chaos omarmen de toekomst van de Human Activator veiligstelt.Marketing gaat over het activeren van menselijke relaties.Dat is wat de marketeer zou moeten doen.Dit is wat de Human Activator doet.https://www.standaardboekhandel.be/p/act-human-9789401472135


Dissertation
Hoe gaat de consument om met beïnvloedingstechnieken : de invloed van arousal op promotionele acties

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Trust beliefs and behavioural intention: the role of knowledge about the GDPR : Does knowledge about the GDPR's implications influence trust beliefs and behavioutal intention?

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
How could social media be used in socially sensitive issues to lead the public opinion, keep the debate under control and regain trust

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
MESSAGING AND CHAT BOTS: HYPE OR HERE TO STAY?

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Understanding the digital buying behavior of customers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Customer engagement in an omnichannel environment: a comparative analysis of Facebook and Instagram based upon the P2F model

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Is there a (bright) future for the Belgian fashion retailers?

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by