Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst)
Marketing. --- Marketing --- marketing --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Marketing Toegepast zet de lezer op weg om op basis van een helder stappenplan een gefundeerd marketingplan en verkoopbeleid uit te stippelen. Bedrijfsvisie, missie, doelstellingen en strategie krijgen heel wat aandacht. Een stevig conceptueel kader en praktische toepassingen maken van dit boek een bron van inspiratie.- Met beproefd stappenplan 'Marketing denken en doen'.- Verkozen door de Belgian Association of Marketing als handboek voor de basisopleidingen marketing.- Bestemd als handige leidraad voor practici en als grondige inleiding voor studenten.www.intersentia.be
Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- 658.8 --- Klantgerichtheid --- marketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Consumer behavior --- Applied marketing --- klantentevredenheid --- marketingstrategie
Choose an application
'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons werk, onze identiteit, en onze intentie om zin te geven.Willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere, complexe tijden? Dan moeten we met dat stereotype komaf maken. Het is tijd om te doen wat we het beste kunnen: onszelf heruitvinden. Bye bye marketeer, hello Human Activator.Human Activators vertrekken vanuit de diepere menselijke drijfveren en benaderen merken als mensen. Digitalisering en nieuwe businessmodellen vormen daarbij geen doel op zich maar worden ingezet als krachtige instrumenten om langdurige relaties te bouwen.Ruim vijfentwintig ervaren bestuurders, ondernemers, researchers, communicatie-, data- en digitale experten en marketeers die het Act Human-denkkader onderschrijven, werkten mee aan dit boek. Samen met de drie hoofdauteurs tonen ze aan welke errors de marketing van vandaag teisteren, hoe de marketing van morgen een collectieve opdracht is, en waarom de chaos omarmen de toekomst van de Human Activator veiligstelt.Marketing gaat over het activeren van menselijke relaties.Dat is wat de marketeer zou moeten doen.Dit is wat de Human Activator doet.https://www.standaardboekhandel.be/p/act-human-9789401472135
Marketing --- Merken --- Branding --- Klantenbinding --- beleid, cultuur, gedrag, management, motiveren, organisatie, strategie, succes, verandering, wendbaarheid --- Organization theory --- bedrijfsleer --- marketing --- Merk --- Financiewezen --- Digitalisering --- 658.8
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|