Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Doel van het spel is jongeren (en bij uitbreiding volwassenen) bewust(er) maken van hun eigen kwaliteiten en op die manier bijdragen aan een positief zelfbeeld. De kaartjes kunnen zowel op individueel niveau als in kleine of grotere groepen gebruikt worden.Uitgangspunt voor een gesprek is steeds het woord op een kaartje, waarbij concrete vragen worden gesteld door de begeleider. Dit spel kenmerkt zich door een combinatie van foto en tekening. Geschikt voor jongeren vanaf ongeveer 14 jaar èn voor volwassenen/teams
sociale relaties --- secundair onderwijs 2de graad --- Social psychology --- sociale opvoeding --- relationele vorming --- Primary groups --- Didactics of social education --- karakterkunde --- Social welfare methods --- persoonlijkheidsleer --- #PBIB:+108.41 --- 417.1 --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Spelen(Kinderspelen) --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Spel; opvoeding --- Jeugdpsychologie --- didactische set --- 417.0 --- persoonlijkheidsontwikkeling --- talenten --- Persoonlijkheidskenmerken --- Feedback --- Teamvorming --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Secundair onderwijs : Algemeen --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Games --- 417 --- feedback --- Spel --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Begeleiding --- Supervisie --- Zelfbeeld --- Zelfmanagement --- Kwaliteiten --- Jeugd --- Leerlingbegeleiding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Zelfzorg --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Man --- Volwassene --- Jongere
Choose an application
Doel van dit spel is kinderen bewust(er) maken van hun eigen kwaliteiten en op die manier bijdragen aan een positief zelfbeeld.De kaartjes kunnen zowel op individueel niveau, in kleine groepjes als klassikaal gebruikt worden.Uitgangspunt voor een gesprek is steeds het woord op een kaartje, waarbij concrete vragen worden gesteld door de leerkracht, mentor, interne begeleider of zorgcoördinator.Bron: https://www.sensoa.be/materiaal/kinderkwaliteitenspel
Karakter --- #PBIB:+108.31 --- Communicatie --- Kwaliteiten --- Spel --- kwaliteiten --- sociaal-emotionele ontwikkeling --- sociale vaardigheden --- 417.1 --- sociaal-emotionele opvoeding --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Spelen(Kinderspelen) --- Typologie --- 417 --- Feedback --- Kinderen --- Zelfbeeld --- Zelfkennis --- 159.923 --- Karakterkunde --- Kwaliteit --- Persoonlijkheid --- Communicatievaardigheden --- Sociale vaardigheden --- communicatie --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- 478.8 --- Persoonlijkheidsvorming --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- typologieën --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Games --- zelfbeeld --- kwaliteit --- eigenwaarde --- kinderen --- Psychology --- Didactics of social education --- sociale opvoeding --- karakterkunde --- relationele vorming --- persoonlijkheidsleer --- psychologie --- Leerlingbegeleiding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Pedagogisch klimaat --- Coaching --- Positief denken --- Zorgverbreding --- Talenten --- Onderwijs --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Talent --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Dit spel onderscheidt zich van het Kinderkwaliteitenspel door een (deels) andere lijst kwaliteiten en een geheel andere illustratiestijl, namelijk een combinatie van foto en tekening. Hierdoor is Ken je kwaliteiten! geschikt voor jongeren vanaf ongeveer 14 jaar èn voor volwassenen/teams. Doel is leerlingen bewust(er) maken van hun eigen kwaliteiten en op die manier bijdragen aan een positief zelfbeeld. De kaartjes kunnen zowel op individueel niveau, in kleine groepjes als klassikaal gebruiktworden. Uitgangspunt voor een gesprek is steeds het woord op een kaartje, waarbij concrete vragen worden gesteld door de leraar, mentor, interne begeleider of zorgcoördinator.
Choose an application
Doel van dit spel is leerlingen bewust(er) maken van hun eigen kwaliteiten en op die manier bijdragen aan een positief zelfbeeld. Het spel bestaat uit: 69 kaartjes; elk kaartje bevat een illustratie en een woord (bijv. dromerig, slim, eerlijk) en een uitgebreide handleiding; hierin staan de diverse werkvormen concreet beschreven. De kaartjes kunnen zowel op individueel niveau, in kleine groepjes als klassikaal gebruikt worden. Zij kunnen op verschillende momenten en met verschillende doelen ingezet worden in de dagelijkse onderwijspraktijk. De kinderkwaliteitenkaartjes zijn geschikt voor kinderen vanaf groep 4.
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- Personnel management --- intervisie --- professionaliteit --- werkvormen
Choose an application
Godsdienst --- Lager onderwijs --- Geloofsopvoeding --- Interculturele opvoeding
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|