Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Heeft u vertrouwen in de (post-)virale retail?De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of shopping: re-set re-made re-tail.Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbevolking samen met de CO2-uitstoot stijgt en een handvol megaconcerns de macht naar zich toe trekt. Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Die vraag is urgenter dan ooit.Voor de oorspronkelijke versie van dit boek ontvingen de auteurs de prijs van Managementboek van het Jaar 2018. De jury schreef: 'Het fijne van een managementboek dat voor een breed publiek interessant is, is de schrijfstijl. Ook daaraan hebben de auteurs gedacht en zij zorgden voor een vlot leesbaar boek. Je wilt het bijna niet wegleggen en laat je met plezier meeslepen van hoofdstuk naar hoofdstuk.'Bron: www.lannoo.be
Consumer behavior --- Distribution strategy --- retailmarketing --- consumentengedrag --- Detailhandel --- Marketing --- Toekomstvisie --- Toekomstperspectief --- Winkelen --- KMO --- Transitie --- Multinational --- Economie --- Globalisering --- E-commerce --- Online shoppen
Choose an application
Distribution strategy --- detailhandel --- KMO's (kleine en middelgrote ondernemingen)
Choose an application
Choose an application
De Retailbible, dé exhaustieve gids voor de Belgische retailsector, is er weer! Dit unieke naslagwerk, dat één maal per jaar verschijnt, verzamelt in 1.000 paginas de exacte gegevens van de retailketens die actief zijn in België.Ter ere van deze tweede editie is de Retailbible 2013 volledig geactualiseerd en nog gebruiksvriendelijker gemaakt. Door de handige indeling laat de Retailbible toe per enseigne de contactgegevens, jaarcijfers en management op te zoeken. Bovendien biedt een kaartje voor elke winkelformule in één oogopslag een geografisch overzicht van alle winkelpunten.Bron : http://shop.retaildetail.be
Detailhandel --- Adressen --- Retailmarketing --- Marketing --- België
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Choose an application
Comment le consommateur fera-t-il ses achats à l'avenir ? Pourquoi le nombre de faillites et de vitrines vides dans les rues commerçantes ne cesse-t-il d'augmenter ? Que peuvent faire les marques et les commerçants pour survivre ? La vente au détail traditionnelle est morte. Les évolutions économiques, démographiques et, surtout, technologiques l'ont rendue superflue. Le magasin statique a cédé la place à une diversité de formes, et la numérisation a fait du monde d'aujourd'hui un grand marché unique. Cette révolution a vu naître un nouveau consommateur, qui est également producteur et détaillant. À l'heure actuelle, c'est l'acheteur qui détermine l'aspect de la marque et la façon dont elle sera présentée. Dans un monde de changement permanent, il faut tout réinventer.
Consommateurs --- Commerce de détail. --- Shopping. --- Comportement. --- Circuits de distribution --- Attitudes --- Circuits de distribution. --- Retail trade --- Internet marketing --- Shopping --- Teleshopping --- Technological innovations --- Consumer behavior --- Social aspects --- Technological innovations - Social aspects --- Consumer behavior - Social aspects --- Commerce de détail.
Choose an application
Detailhandel --- Winkelen --- Toekomst --- Retail trade --- Internet marketing --- Shopping --- Teleshopping --- Technological innovations --- Consumer behavior --- Social aspects
Choose an application
Dat er wat moet veranderen aan wat we eten en hoe we dat eten produceren, daarover zijn steeds meer experts het eens. Want de gevolgen van de intensieve veehouderij voor het klimaat en het milieu zijn niet meer te ontkennen. De bio-industrie en dierenwelzijnsorganisaties staan al geruime tijd op gespannen voet met elkaar. En ook de impact van de industriële visserij op onze oceanen wordt steeds duidelijker. Overconsumptie heeft geleid tot een tweede pandemie: obesitas. Deze ontwikkelingen roepen de vraag op: hoe kunnen we onze groeiende wereldbevolking op een gezonde en duurzame manier blijven voeden?The future of food schetst de uitdagingen voor de landbouw, de voedingsindustrie en de retail van dit veelbesproken thema. Maar ook andere aspecten van de toekomst van ons voedsel komen aan bod: hoe evolueert de eetlust van de consument? En welke rol speelt straks de supermarkt nog? Dit boek neemt je mee op een boeiende tocht, van stadslandbouw naar zeeboerderijen, van kweekvleeslaboratoria naar hyper gepersonaliseerd voedingsadvies op basis van artificiële intelligentie. Heb jij al honger naar morgen?Een gids voor professionals in food.Een volledig overzicht van alle trends op het gebied van voeding.Het vorige boek van Jorg Snoeck, The future of shopping, was Managementboek van het Jaar 2018.Bron: www.bol.com
Voedingsindustrie --- Voeding --- Milieufilosofie --- consumentengedrag --- ethiek --- Nutritionary hygiene. Diet --- Food science and technology --- voedingsleer --- Consumentengedrag --- Ethiek --- Landbouwsector --- Boerderij --- Ketenlogistiek --- Supply chain management --- Food habits --- Food supply
Choose an application
Choose an application
How can we continue to feed a growing world population in a healthy and sustainable manner? In a fascinating voyage of discovery, this book takes you from urban agriculture to sea farms, from cultured meat to hyper-personalised dietary guidance based on artificial intelligence, and from the hybrid supermarket to new digital platform models.
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|