Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Child care --- -Child care services --- -Child development --- -#A91M2 --- Geschiedenis --- Kinderopvang --- Moederschap --- Ouder-kind relatie --- Child study --- Children --- Development, Child --- Developmental biology --- Developmental psychobiology --- Child rearing --- Care of children --- Childcare --- Social service --- History --- Development --- Care --- Care and hygiene --- Services for --- Child care services --- Child development --- Ontwikkelingspsychologie --- History. --- speciale problemen --- speciale problemen. --- Speciale problemen. --- #A91M2
Choose an application
Choose an application
Educational sciences --- kinderopvang --- opvoeding --- ouders --- Kinderdagverblijven --- Opvoeding en onderwijs --- Kinderdagverblijf --- Opvoeding --- Onderwijs
Choose an application
Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Sociology of work --- Sociology of social care --- Sociology of literature --- Childcare --- Labour --- Book --- Experiences --- Netherlands
Choose an application
Psychology --- Sociology of social care --- Childcare --- Book --- Netherlands
Choose an application
Choose an application
Family violence --- Family violence. --- Boszormenyi-Nagy --- gehechtheid --- incest --- kindermishandeling --- ouder-kind relatie --- Domestic violence --- Household violence --- Interparental violence --- Intrafamily violence --- Violence --- 159.987 --- 343.62 --- 159.92 --- Familie --- Gezinszorg --- Loyaliteit --- Autonomie --- Thuiszorg --- Ouderenzorg
Choose an application
Leidraad voor theoretische en praktische pedagogiek in kindercentra.R.J. Volgers-DekkerHet Landelijk Pedagogenplatform Kinderopvang is initiatiefnemer voor deze uitgave. Het kader voor de pedagogische leefomgeving in Nederlandse kindercentra is vastgelegd door elf auteurs uit diverse disciplines, in samenwerking met vele deskundigen, kindercentra en ouders. Het is de bedoeling dat er in kindercentra volgens dit pedagogische kader gewerkt gaat worden. Deel een bevat de theorie van de organisatie en pedagogiek. Deel twee bevat de praktijk van het pedagogisch reilen en zeilen in kindercentra. De tekst is zeer helder en volledig, overzichtelijk en bondig. De onderwerpen zijn praktijkgericht, instructief, inspirerend en herkenbaar. Ieder hoofdstuk wordt besloten met een handige samenvatting van de tekst en voor geïnteresseerden een overzicht van meer literatuur over dat onderwerp. Een zeer gedetailleerde inhoudsopgave en een literatuurlijst completeren de uitgave. Tips en suggesties staan in gekleurde kaders. Veel kleurenfoto's sieren de aantrekkelijke, lezenswaardige uitgave voor pedagogische en beleidsmedewerkers, alsmede studenten.© NBD Biblion
kinderopvang --- pedagogiek --- Educational sciences --- peuters --- baby's --- Social policy and particular groups --- Kinderopvang ; Nederland --- Kinderopvang --- Baby's --- Peuters --- Kleuters --- Opvoeding en onderwijs --- Kinderdagverblijven --- Baby --- Peuter --- Kleuter --- Opvoeding --- Kinderdagverblijf --- Onderwijs
Choose an application
-215-2553-4
Opvoeding en onderwijs --- Kinderen --- 37.018.2 --- #GBIB:IDGP --- 433 )* OPVOEDING IN DE PRAKTIJK --- opvoeding --- ouderschap --- 37.018.2 Schoolopvoeding --- Schoolopvoeding --- Opvoeding --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderwijs
Choose an application
Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|