Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
The case study describes how the Ultimate Fighter Championship transformed its brand and built a fan base.
Sports spectators --- Branding (Marketing) --- Psychology. --- Ultimate Fighting Championship (Organization) --- Communication in marketing. --- Mixed martial arts --- Sports --- Psychological aspects. --- Marketing --- UFC (Mixed martial arts event)
Choose an application
The case study describes how NASCAR provides the fan in the stand with a competitor's experience.
Sports spectators --- Sports car racing. --- Psychology. --- NASCAR (Association) --- Sports --- Information services. --- Marketing
Choose an application
796.062 --- 79 --- 658.88 --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Toegepaste marketing --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Communication in marketing --- Professional sports --- Sports spectators --- Sports --- Spectators, Sports --- Sports fans --- Audiences --- Fans (Persons) --- Pro sports --- Marketing --- Economic aspects --- Spectators
Choose an application
De ongrijpbare fan bereiken : uitdaging - sport in de problemen - band met sportfan ; Contact met ongrijpbare fan : herdefinitie van het sportmerk - transformatie - transformatie implementeren - sportmerk communiceren ; Overleven in de markt voor sportfans : zorgen voor duurzame band met fans - succesvolle voorbeelden van sportmerken - toekomst van de band met de sportfan Vermaard communicatie-expert Irving Rein, internationaal erkend marketinggoeroe Philip Kotler en communicatiedeskundige Ben Shields hebben een innovatief bedrijfsmodel ontwikkeld dat vooral gericht is op het tevredenstellen en behouden van sportfans. Hans Westerbeek biedt met zijn bijdrage een internationaal sportbusinessperspectief, onder andere door Europese en Nederlandse casestudies aan te dragen. De auteurs reiken middelen aan waarmee het sportproduct beklijft, minder wordt beïnvloed door de grillige patronen van winnen en verliezen, en snel aan de veranderende marktomstandigheden kan worden aangepast. (Bron: covertekst)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|