Narrow your search

Library

KU Leuven (2)

Vlerick Business School (2)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

UCLL (1)

VUB (1)


Resource type

book (2)

film (2)


Language

English (3)

Dutch (1)


Year
From To Submit

2016 (2)

2008 (1)

2006 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Film
Fan connectivity and brand transformation : the ultimate fighter championship experience
Authors: ---
Year: 2016 Publisher: London : Henry Stewart Talks,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The case study describes how the Ultimate Fighter Championship transformed its brand and built a fan base.


Film
NASCAR : using technology to improve the experience
Authors: ---
Year: 2016 Publisher: London : Henry Stewart Talks,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The case study describes how NASCAR provides the fan in the stand with a competitor's experience.

The elusive fan: reinventing sports in a crowded marketplace
Authors: --- ---
ISBN: 0071454098 9780071454094 Year: 2006 Publisher: New York (N.Y.) McGraw-Hill


Book
De ongrijpbare sportfan : brand management in de 21ste eeuw.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789054720638 Year: 2008 Publisher: Nieuwegein Arko Sports Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ongrijpbare fan bereiken : uitdaging - sport in de problemen - band met sportfan ; Contact met ongrijpbare fan : herdefinitie van het sportmerk - transformatie - transformatie implementeren - sportmerk communiceren ; Overleven in de markt voor sportfans : zorgen voor duurzame band met fans - succesvolle voorbeelden van sportmerken - toekomst van de band met de sportfan Vermaard communicatie-expert Irving Rein, internationaal erkend marketinggoeroe Philip Kotler en communicatiedeskundige Ben Shields hebben een innovatief bedrijfsmodel ontwikkeld dat vooral gericht is op het tevredenstellen en behouden van sportfans. Hans Westerbeek biedt met zijn bijdrage een internationaal sportbusinessperspectief, onder andere door Europese en Nederlandse casestudies aan te dragen. De auteurs reiken middelen aan waarmee het sportproduct beklijft, minder wordt beïnvloed door de grillige patronen van winnen en verliezen, en snel aan de veranderende marktomstandigheden kan worden aangepast. (Bron: covertekst)

Keywords

Listing 1 - 4 of 4
Sort by