Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek laat de bekende storytellingdeskundige Astrid Schutte zien waarom u met een goed verhaal scoort, welke storytellingtechnieken in uw gereedschapskist moeten zitten en hoe u die kunt gebruiken.Wie als leider mensen wil raken heeft een verhaal nodig met een glasheldere visie, een concrete vertaling van die visie en persoonlijke bouwstenen. Iedereen kan zo'n verhaal vertellen, in dit boek leest u hoe u dat aanpakt. In dit levendige boek beschrijft Astrid Schutte de verhalen van bekende en minder bekende Nederlandse managers, ondernemers en professionals uit onder meer de zorg, het onderwijs, de politiek, de milieubescherming, de goede doelen-, de financiële en de IT-sector. Met deze voorbeelden laat ze zien welke verhalen werken, en welke jammerlijk falen. Met dit boek in de hand heeft u geen excuus meer voor een slap verhaal.Bron : http://www.managementboek.nl
Storytelling --- Communicatiestrategieën --- Leidinggeven --- Bedrijfscommunicatie --- Leadership Leadership --- Communicatiestrategie --- Leiderschap
Choose an application
Reconstructie van de ontwikkeling en het einde van de IEDERWIJS school, aan de hand van interviews met alle betrokkenen.
Choose an application
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal. Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten. Dit boek vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie. Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal. Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten. Dit boek vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie (bron: covertekst).
bedrijfsimago --- organisatiecultuur --- bedrijfscommunicatie --- strategisch beleid --- Planning (firm) --- organisatiepsychologie --- storytelling --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Personnel management --- Handbooks, manuals, etc. --- Decision making --- Communication in management --- Case studies --- Planning in het bedrijf --- Massacommunicatie --- Communicatie --- Corporate communication --- Storytelling --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie --- 098 Bedrijfskunde --- 65.012.4 --- human resources management --- 65.01 --- bedrijfscultuur --- communicatie, extern --- Communication externe Externe communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Organisatiecultuur --- management - leidinggeven (zie ook 361.012) --- organisatietheorie - bedrijfscultuur (zie ook 301.03 : 6)
Choose an application
bedrijfsimago --- organisatiecultuur --- bedrijfscommunicatie --- strategisch beleid --- Planning (firm) --- organisatiepsychologie --- storytelling --- communicatiemanagement --- Mass communications --- E-books --- Communicatie --- Corporate communication --- Storytelling --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|