Narrow your search
Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Geïntegreerde communicatie: concern-, interne en marketingcommunicatie
Authors: ---
ISBN: 9051895712 Year: 1996 Publisher: Utrecht Lemma


Book
Kijk op het imago: voor non-profit organisaties die een goede relatie met het publiek willen onderhouden
Authors: ---
ISBN: 9036801478 Year: 1989 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus


Book
Accountability van communicatiebeleid : communicatiekwaliteit meten met de balanced scorecard
Authors: ---
ISBN: 9059312341 Year: 2004 Publisher: Utrecht Lemma


Book
Monitoring public perception of organisations
Authors: ---
ISBN: 9085063094 9789085063094 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Boom onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Geïntegreerde communicatie : concern-, interne en marketingcommunicatie
Authors: ---
ISBN: 9789058757682 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen kent de voorbeelden van organisaties waar grote publiekscampagnes ingezet worden, terwijl tegelijkertijd massaontslagen worden aangekondigd. En van bedrijven die zich in eigen land profileren als betrouwbaar en degelijk, terwijl zij elders in de wereld gebruikmaken van kinderarbeid, of de oorzaak zijn van milieuvervuiling. Afnemers willen tegenwoordig niet alleen informatie over producten, maar ook over het productieproces, gevolgen voor milieu en arbeidsomstandigheden. In een samenleving die zich in toenemende mate laat kenschetsen als informatiesamenleving, dienen bedrijven rekening te houden met een steeds kritischer omgeving. Bovenstaande voorbeelden illustreren de noodzaak voor geïntegreerde communicatie. De drie domeinen concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie worden in dit boek op integrale wijze benaderd. Daarbij is de functie die communicatie heeft voor een organisatie steeds het uitgangspunt. Geïntegreerde communicatie is een basisboek waarin deze nieuwe, integrale benadering op praktische wijze wordt uitgewerkt en onderbouwd. Het biedt een gedegen inleiding voor (aankomend) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen. Bron : http://www.bol.com


Book
Geïntegreerde communicatie : concern-, interne en marketingcommunicatie
Authors: ---
ISBN: 9789058758682 9789058758699 Year: 2017 Publisher: Den Haag : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aan de orde komen achtereenvolgens communicatie voor een organisatie, concerncommunicatie, interne communicatie, marketingcommunicatie, informatieverwerking bij de ontvanger, communicatieonderzoek, organisatie van de communicatie en communicatie in internationaal perspectief. De uitgave bevat praktijkvoorbeelden, een literatuuropgave en een voorbeeld van een communicatieplan. De auteurs zijn communicatieadviseur en mede-eigenaar van een communicatieadviesbureau. Deze druk is op een enkel punt aangepast ten opzichte van de vorige druk, maar kent geen grote wijzigingen. Het boek is bestemd voor (aankomende) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen en geeft een gedegen overzicht van de verschillende aspecten van communicatie. © NBD Biblion


Book
Integrated communication : concern, internal and marketing communication
Authors: ---
ISBN: 9789059316591 9059316592 Year: 2011 Publisher: Den Haag Eleven

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Integrated communication explains a new approach of communication and focuses on the communication needs of profit and non-profit organisations and their social environment.The authors outline three domains: concern, internal and marketing communication, described from the starting point of the communication needs of organisations. Subsequently, an integral approach is used to discuss information processing by the receiver, communication research, organisation of communication, and communication in an international perspective.The theoretical basis is clarified by means of case studies and assignments.This is a completely revised version, where new developments in communication have been added (such as the functioning of social media). In addition, an important component of accountability in communication is added, including a scorecard for communication. Bron : http://www.bol.com

Accountability of communication management : a balanced scorecard for communication quality
Authors: ---
ISBN: 9059312996 Year: 2004 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Geïntegreerde communicatie: concern-, interne en marketingcommunicatie
Authors: ---
ISBN: 9059313437 Year: 2005 Publisher: Utrecht Lemma

Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by