Listing 1 - 10 of 651 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De ware opdracht van onderwijs, kinderen tot natuurlijk leren brengen en diepgaand humaniseren, is vaak verstikt door duizend regels en systemen die niet met "leren" maar alles met "slagen" te maken hebben. De auteur schetst in 11 lezingen tegen welke muren gedreven onderwijsmensen, kinderen, jongeren en ouders te pletter kunnen lopen. Gedreven door een grote liefde voor het vak en voor de kinderen en jongeren schetst hij hoe je het slaagsysteem, de leerKazerne, die de school nu is, kunt ombuigen tot een 'leerThuis': een plek waar diepgaand leren en op een natuurlijke wijze je talent ontwikkelen alle kansen krijgt. School is voor te veel kinderen een probleem geworden. Hoog tijd om te focussen op het ware "leren".
Onderwijsvisie. --- leren leren --- slaagkansen --- Teaching --- onderwijsmethoden --- talentmanagement --- Didactic strategies --- Belgium --- Onderwijsvisie --- Onderwijs : kritische visies --- 450.4 --- Education --- Onderwijsfilosofie --- Onderwijsvernieuwing --- Schoolmanagement --- Onderwijsorganisatie --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
"Detailed and useful history of US intervention in Haiti (1915-34); originally published in 1971, and re-released in 1995 at the time of the US invasion of Haiti. Contains many interesting insights"--Handbook of Latin American Studies, v. 57.
Latin America --- Regions & Countries - Americas --- History & Archaeology --- Haiti --- History
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 651 | << page >> |
Sort by
|