Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een operationele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiënt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardigheden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitstekende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauwkeuriger prognoses en tot reductie van risico's.Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciële bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marketingprofessionals in ondernemingen.PLUSPUNTENBelangrijke strategische marketingonderwerpen worden op een uitdagende en eenvoudige manier kritisch behandeldDe lezer wordt uitgedaagd om na te denken over relevante vragen en problemen te analyseren en creatief op te lossenBron : http://www.acco.be
Marketing. --- Applied marketing --- Business management --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Decision making --- 658.8 --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Business 2015 --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Creative marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
The new 'sense of urgency' in the business world of the 21st century demands an operational approach to strategic problems. This handbook deals systematically and in a practical way with key strategic marketing themes, which will allow the reader to contribute to an efficient strategic marketing policy. Knowledge and competencies are no longer enough to make the difference in today's markets. Incisive and innovative thinking is the only way to secure sustainable advantage in the face of increasing global competition.Threats are only really threatening if an organization fails to tackle its own weaknesses quickly and effectively. A good customer relations policy always generates competitive advantages, while an excellent knowledge of customers, markets and the wider environment leads to more accurate prognoses and a corresponding reduction of risks.This handbook was written specifically for students following commercial bachelor and master courses (who already have a basic knowledge of marketing) and marketing professionals who have just started their careers.Bron : http://www.acco.be
Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- 658. --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Creative marketing --- Marketingstrategieën --- 658 --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
'Salesmanagement' bereidt studenten op heldere en gestructureerde wijze voor op een loopbaan als salesmanager. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse Nederlandse en Belgische verkooppraktijk, en koppelt ze aan elkaar vanuit de optiek van de salesmanager. Het leert studenten een verkoopplan te schrijven waarin de gehele saleshorizon en alle onderwerpen die voor een verkoopafdeling belangrijk zijn, aan bod komen. Verder laat het boek zien welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.
Verkooptechnieken --- Marketing --- sales management --- verkoopmarketing --- PXL-Business 2018 --- Sales ; salesmanagement. --- Verkopen.
Choose an application
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat. In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belang van ethiek en duurzaamheid bij salesmanagement, het belang van wendbaarheid in het vak en de steeds groter wordende rol van digitalisering op het salesvak. Daarnaast wordt er nu dieper ingegaan op vaardigheden als social selling en multichannel selling, het belang van salesleadership voor salesmanagementfuncties, veranderingen bij aanbestedingen die accountmanagement beïnvloeden en de effecten van handelsboycots en importheffingen op internationaal zakendoen.
Distribution strategy --- sales promotion --- verkoop --- verkooporganisatie --- account management --- Inkoop --- Koop en verkoop. --- Verkooptechnieken. --- Management.
Choose an application
Choose an application
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat. In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belang van ethiek en duurzaamheid bij salesmanagement, het belang van wendbaarheid in het vak en de steeds groter wordende rol van digitalisering op het salesvak. Daarnaast wordt er nu dieper ingegaan op vaardigheden als social selling en multichannel selling, het belang van salesleadership voor salesmanagementfuncties, veranderingen bij aanbestedingen die accountmanagement beïnvloeden en de effecten van handelsboycots en importheffingen op internationaal zakendoen. Het boek is bedoeld voor studenten van commerciële hbo-opleidingen en studenten die het diploma NIMA/SMA Sales-B willen behalen. - Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar; - leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven; - met uitgebreide online ondersteuning
Distribution strategy --- sales promotion --- verkoop --- verkooporganisatie --- account management --- Inkoop --- Koop en verkoop. --- Verkooptechnieken. --- Management.
Choose an application
Met een economie die enorm in beweging is, is het vak salesmanagement zeer dynamisch en vraagt het om adequate vaardigheden van de salesmanagers van vandaag en morgen.De nieuwe, geactualiseerde editie van Salesmanagement bundelt de belangrijkste onderwerpen van deze tijd en koppelt ze aan elkaar vanuit de optiek van de salesmanager. De methode is grondig herzien en is door deze aanpak afgestemd op actuele ontwikkelingen. Eveneens blikken de auteurs vooruit naar de toekomst.Het belangrijkste doel van deze methode is gelijk gebleven: het stapsgewijs leren schrijven van een integraal strategisch en operationeel verkoopplan. In dit verkoopplan wordt de gehele sales horizon met alle onderwerpen van een verkoopafdeling beschreven. Ook wordt duidelijk gemaakt dat leiderschap, planning en de wijze van uitvoeren van verkoopactiviteiten grote invloed hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat. De belangrijkste veranderingen zijn de actualisatie van de theorie en toevoeging van nieuwe onderwerpen. Hierbij valt te denken aan servicemanagement, cyclisch verkopen, overheidsaanbestedingen, de integrale marketing-sales funnel, project-en evenementenmanagement, social media, empathy map, customer lifetime value, leiderschap in sales, sales training. De nieuwe editie heeft voorts een veel sterkere internationale uitstraling gekregen, met name door de keuze van de vele internationale cases.De website http://www.salesmanagement.noordhoff.nl biedt diverse cases, modellen en toetsvragen voor het eigen maken van salesvaardigheden. De Engelstalige editie van dit boek, Sales Management, verschijnt eveneens in 2012.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl
account management --- sales promotion --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie --- management --- verkoopbeleid --- Verkopen --- Sales management --- Marketing --- Verkoop --- Verkopers --- Verkooptechnieken --- Verkoopplannen --- Salesmanagement --- Verkoper --- Verkooptechniek --- Verkoopplan --- Financiewezen
Choose an application
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing, van organisatie- naar marketingstrategieën, van competenties naar capabilities naar duurzame concurrentievoordelen. Aan de hand van veel praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Het boek kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als klantwaarden, particuliere en zakelijke klanten, ‘customer journey', businessmodellen, roadmapping, ‘scrum & agile-organiseren', merkstrategie, online performance-indicatoren en dergelijke komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren.
Marketing --- marketing --- marketingstrategie
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|