Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
De innovatiekracht van ideeën
Authors: ---
ISBN: 9789046509005 Year: 2007 Volume: 30 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor talloze bedrijfsprocessen geldt dat de beste deskundigen van die processen de eerstelijnsmedewerkers zijn. Toch wordt er vaak onzorgvuldig omgegaan met de ideeën van de werkvloer. Daarmee worden kansvolle mogelijkheden voor kwaliteitsverbetering of efficiencyvergroting niet benut. Zonder een goed ideeënmanagementsysteem (IMS), een instrument waarmee de ideeën van alle werknemers worden verzameld, is het onmogelijk om tot verbeteringen te komen. De auteurs zetten uiteen hoe een IMS medewerkers stimuleert om hun ideeën naar voren te brengen en managers aanmoedigt de ideeën serieus te nemen en, als het een geschikt idee betreft, te implementeren. Aan de hand van praktijkvoorbeelden uit 8 Europese landen laten ze zien dat een goed IMS van doorslaggevend belang is voor duurzame productviteit, kwaliteit en groei. Het is tevens de pijler onder het innovatiemanagement, aangezien het leidt tot meer en creatievere innovatieve projecten die met succes worden bekroond. Het werk bestaat niet alleen uit theorie en praktijkvoorbeelden, er is ook een checklist opgenomen waarmee bedrijven de kwaliteit van hun eigen ideeënmanagement kunnen beoorden. Ten slotte is een hoofdstuk gewijd aan de antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ)

Diabetes insipidus in man : international symposium, Paris, January 18-19, 1984
Authors: ---
ISBN: 3805539215 Year: 1984 Publisher: Basel Paris Tokyo Karger

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Corporate creativity
Authors: ---
ISBN: 1605097616 1583763031 0585266484 9780585266480 9781605097619 1576750094 1576750493 Year: 1997 Publisher: San Francisco Berrett-Koehler Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Alan Robinson and Sam Stern have investigated hundreds of creative acts that have occurred in organizations around the world to find the truth about how innovation and improvement really happen. Rich with detailed examples, Corporate Creativity identifies six essential elements that companies can use to turn their creativity from a hit-or-miss proposition into something consistent that they can count on.


Book
L'entreprise créative. Comment les innovations surgissent vraiment.
Authors: ---
ISBN: 2708124854 Year: 2000 Publisher: Paris : Les Editions d'Organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ideas are free : how the idea revolution is liberating people and transforming organizations
Authors: ---
ISBN: 1576753743 9786612300004 1282300008 1605090174 9781605090177 9781609943578 1609943570 1576752828 9781576752821 9781576753743 9781605090085 1605090085 9781609944599 1609944593 9781605090078 1605090077 1282298968 9781282298965 9786612298967 6612298960 9781282300002 Year: 2006 Publisher: San Francisco : Berrett-Koehler,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The fact is, because they're the ones actually doing the day-to-day work front-line employees see a great many problems and opportunities that their managers don't. But most organizations do very poorly at tapping into this extraordinary potential source of revenue-enhancing, savings-generating ideas.Ideas Are Free sets out a roadmap for totally integrating ideas and idea management into the way companies are structured and operate. Alan Robinson and Dean Schroeder draw on their ten years experience with more than three hundred organizations in fifteen countries to show precisely how to design


Book
Vos idées changent tout !
Authors: --- ---
ISBN: 9782212538908 Year: 2007 Publisher: Paris Editions d'Organisation


Book
The idea-driven organization. Unlocking the power in bottom-up ideas.
Authors: ---
ISBN: 9781626561236 Year: 2014 Publisher: San Francisco Berrett-Koehler Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 7 of 7
Sort by