Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (4)

AP (3)

KU Leuven (3)

Thomas More Kempen (3)

KDG (2)

UAntwerpen (2)

UGent (2)

VUB (2)

CaGeWeB (1)

DB (1)

More...

Resource type

book (15)


Language

Dutch (13)

English (2)


Year
From To Submit

2022 (1)

2018 (2)

2015 (1)

2011 (1)

2008 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Merkenmanagement: theorie en toepassing van het ontwikkelen, beheren en beschermen van merken en merkenportfolio's
Author:
ISBN: 9789020732085 Year: 2002 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Shape coexistence and shape change phenomena in dy and pt isotopes from low to very high angular momentum
Author:
Year: 1987 Publisher: Groningen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Merkenmanagement: theorie en toepassing van het ontwikkelen, beheren en beschermen van merken en merkenportfolio's
Authors: ---
ISBN: 900107720X Year: 1996 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Power play: de slag om de wasmiddelenmarkt
Authors: ---
ISBN: 9001757367 Year: 1994 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verzamelde merken : de betekenis van 3166 namen van producten en bedrijven verklaard
Authors: ---
Year: 2004 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Brand management: a theoretical and practical approach
Authors: --- ---
ISBN: 0273655051 9780273655053 Year: 2003 Publisher: Harlow Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Merkenmanagement : theorie en toepassing van het ontwikkelen, beheren en beschermen van merken en merkenportfolio's.
Authors: --- ---
ISBN: 9020732080 Year: 2002 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
Positioneren: stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: ---
ISBN: 9789059317239 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: ---
ISBN: 9789462364899 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat bepaalt het succes van een merk ? De kwaliteit van het product, de dienst of organisatie, of de beeldvorming er omheen ? In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen.Aan Positioneren: Stappenplan voor een scherpe positionering, liggen twee principiële keuzen ten grondslag. Ten eerste is dit boek geschreven vanuit het perspectief van de manager. Het boek is zo uitgewerkt dat je de kennis direct kunt toepassen in een stappenplan voor je dagelijkse praktijk. Ten tweede wordt in dit boek een lans gebroken om bij positioneren meer van binnen naar buiten te werken: inside-out in plaats van outside-in, en te starten met een analyse van de organisatie-identiteit. Daardoor kan een externe positionering beter worden waargemaakt en is een intern draagvlak verzekerd.In deze inmiddels derde druk worden managers op een aantal belangrijke punten uitgedaagd. Met welke concurrenten moet je bijvoorbeeld rekening houden? Alleen met die uit de eigen categorie of ook met mogelijke nieuwe spelers? En moet je bij positioneren altijd focussen op differentiatie of kan je het accent beter leggen op categorie-eigenschappen? Ook het essentiële belang van naamsbekendheid komt aan de orde; bij positioneren ligt nog te vaak de nadruk op alleen de inhoudelijke associaties van het merk.DoelgroepDit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen. De inhoud is praktisch van opzet, voorzien van aansprekende voorbeelden en stelt je in staat zelfstandig een positioneringstraject uit te voeren.Bron : http://www.boomlemma.nl


Book
Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: ---
ISBN: 9789024415540 9789024424566 9024415543 9024424569 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren, de focus op categorisatie in plaats van differentiatie, het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen en praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by