Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak
Distribution strategy --- Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- offertes --- onderhandelen --- verkoop --- gesprekstechnieken --- PXL-Business 2018 --- verkoopkunde --- verkooptechnieken --- sales management --- communicatietechnieken --- Verkooptechnieken. --- Verkoopstechnieken --- Klantvriendelijkheid --- marketing --- sales --- Klantgerichtheid --- 658.85
Choose an application
Complete beschrijving van het vakgebiedInleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, deklantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.Wat is er nieuw in deze tweede druk?? Nog kernachtiger en scherper;? Met compleet nieuwe aanvullende website.Heldere inleiding in sales? Bevat alle benodigde informatie voor het vakgebied sales; ? Concreet en handzaam;? Sluit uitstekend aan bij de lespraktijk. Exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website? Extra tentamenvragen;? Filmpjes over goede salesgesprekken en meer;? Toetsen om mee te oefenen;? Actuele cases.Bron : http://www.bol.com
Distribution strategy --- Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- verkoop --- Marketingtheorieën --- Internet --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling --- Marketing van diensten --- Marketingtheorie --- Financiewezen --- Verkooptechnieken --- Accountmanagement --- Klanttechnieken
Choose an application
Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak
Distribution strategy --- Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- offertes --- onderhandelen --- verkoop --- gesprekstechnieken --- Verkooptechnieken. --- Verkoopstechnieken --- Klantvriendelijkheid --- marketing --- sales --- Klantgerichtheid --- 658.85
Choose an application
In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen! Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoon, op papier, via sociale media en aan tafel bij de klant.In Handboek commerciële vaardigheden worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken.Nieuw in deze tweede druk is o.a. de uitgebreide aandacht voor inzichten uit de psychologie en hoe je deze als verkoper in de verschillende fasen van het koopproces kunt gebruiken. Daarnaast leer je hoe je je acquisitievaardigheden kunt verbeteren met behulp van growth hacking, en wordt in het hoofdstuk over adviseren de challenger sale besproken.De theorie in het boek wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases. Op de website vind je daarnaast toetsen en video?s. Door gebruik te maken van boek en website versnel je je leercurve als verkoper dan ook enorm!Dit vlot en toegankelijk geschreven boek is bedoeld voor hbo-studenten die een commerciële opleiding volgen. Maar ook voor de beginnende professional bevat het veel bruikbare informatie.Bron : http://www.adformatie.nl
Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- offertes --- onderhandelen --- verkoop --- gesprekstechnieken --- Verkooptechniek --- Klantgericht ondernemen --- Verkoopstechnieken --- Klantvriendelijkheid --- marketing --- sales --- Klantgerichtheid --- 658.85
Choose an application
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl
Marketing --- marketing --- Marketingtheorie --- Internet --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling --- Marketing van diensten
Choose an application
Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- verkoop
Choose an application
Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak
Distribution strategy --- Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- offertes --- onderhandelen --- verkoop --- gesprekstechnieken --- Verkooptechnieken.
Choose an application
‘Handboek commerciële vaardigheden’ behandelt alle vaardigheden die je als moderne verkoper nodig hebt. De theorie wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases. Deze nieuwe editie is uitgebreid met digitale onderdelen die het voor u en uw studenten nog eenvoudiger maakt om gespreksvaardigheden te trainen en te toetsen. Studenten krijgen bij aanschaf: een exemplaar van het boek, toegang tot de online trainingen van TrainTool en toegang tot de bijbehorende website met het online boek, oefeningen, video's en een geactualiseerde lessenreeks voor docenten. De combinatie van het boek, TrainTool en de bijbehorende website zorgt voor een volledige blended leerlijn. Over ‘Handboek commerciële vaardigheden’ Er wordt veel aandacht besteed aan de inzichten uit de psychologie en hoe je deze als verkoper in de verschillende fasen van het koopproces kunt inzetten. Daarnaast leert de student met behulp van groth hacking zijn of haar acquisitievaardigheden te verbeteren en wordt in het hoofdstuk over adviseren de challenger sale besproken. Het boek is bedoeld voor hbo-studenten die een commerciële opleiding volgen. Maar ook voor de beginnende professional bevat het veel bruikbare informatie. ‘Dit is het enige studieboek dat ik leuk vind om te lezen. Het leest als een roman.’ -student Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Wat is TrainTool? TrainTool is de software van Faculty of Skills met digitale trainingen die naadloos aansluiten bij de theorie van het boek. In TrainTool kunnen studenten communicatieve vaardigheden oefenen met behulp van online video roleplays. Ze bekijken een video van een gesprekssituatie en nemen vervolgens hun eigen reactie op video op. Dat filmpje kan worden bekeken en van feedback voorzien door een mede-student, of de docent. Ook biedt de tool ruimte voor extra instructievideo's, multiplechoicevragen en tips. Voordelen -Volledige blended leerlijn | De digitale trainingen sluiten naadloos aan bij de theorie in het boek. -Efficiënt | Studenten kunnen gedurende het gehele studiejaar waar en wanneer zij dit willen onbeperkt de training volgen. Zowel voor, tijdens als na de (online)les. -Effectief | Studenten nemen de getrainde vaardigheden mee in de (online) les. Zij zijn beter voorbereid en hebben een gelijk startniveau. U kunt zich als docent volledig richten op de integratie van de vaardigheden en de interactie tussen studenten en met u. -Train Tool is beschikbaar voor gebruik in zowel een webbrowser, als in een app voor smartphone of tablet.
Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- offertes --- onderhandelen --- verkoop --- gesprekstechnieken
Choose an application
Choose an application
Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- verkoop
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|