Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (5)

AP (2)

KU Leuven (2)

UAntwerpen (2)

Hogeschool Gent (1)

Odisee (1)

UCLL (1)

UGent (1)

UHasselt (1)


Resource type

book (5)

digital (1)


Language

Dutch (6)


Year
From To Submit

2017 (1)

2015 (1)

2010 (1)

2005 (2)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Strategisch testen in direct marketing : méér respons, méér klanten, méér rendement
Author:
ISBN: 901301979X 9789013019797 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer


Digital
Rekenmodellen / tools bij strategisch testen in direct marketing
Author:
ISBN: 901301979X Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Blije klanten bijten niet (ze kwispelen!) : verhalen met tips & ideeën voor blijvend blije klanten
Author:
ISBN: 9789081298834 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Reichardt

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom ? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt ? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) echt iets voor jou.In luchtig geschreven verhalen schetst Frans Reichardt hoe bedrijven de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor zichzelf. Zijn verhalen zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Je zult je in veel verhalen herkennen, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Meer open, meer clicks : succesvol tetsten en optimaliseren in e-mailmarketing
Authors: ---
ISBN: 9789492196040 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adfo Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone. Plus een handig zevenstappenplan om zelf met testen aan de slag te gaan. Ontdek welke klantsegmenten het beste responderen, op welke dag en welk tijdstip je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers voor de meeste opens zorgen. Je leest welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste scoort. Dit boek staat vol inzichten waarmee je je resultaten structureel verbetert. Het is geschreven voor iedereen die e-mail inzet om te communiceren met klanten (of dat wil gaan doen) en daar meer uit wil halen. Bron : http:/www.adfoshop.nl


Book
Verkopen per telefoon : handboek voor meer rendement met telemarketing
Authors: --- ---
ISBN: 9055230316 Publisher: Amsterdam Management bibliotheek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Business blunders : meer dan 150 marketingmissers en managementbloopers
Authors: --- ---
ISBN: 9789043019446 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Organisaties en hun verantwoordelijke managers vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl juist fouten en mislukkingen leerzaam zijn. Business Blunders bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland hebben gemaakt en nog steeds maken. Van de ondergang van Buckle, de verkoop van bol.com door Bertelsmann tot het mislukken van Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot minder handige reclameslogans. 

De auteurs leggen op soms pijnlijke wijze bloot welke fouten er zijn gemaakt en laten zien wat we hiervan kunnen leren.


Listing 1 - 6 of 6
Sort by