Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Direct marketing --- Marketing --- Marktonderzoek --- Methodologie --- Prestatiemeting --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Strategic Policy. --- Applied marketing --- direct marketing --- marketing --- 369.11 --- E05065.jpg
Choose an application
Direct marketing --- Marketing --- Marktonderzoek --- Methodologie --- Prestatiemeting
Choose an application
Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom ? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt ? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) echt iets voor jou.In luchtig geschreven verhalen schetst Frans Reichardt hoe bedrijven de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor zichzelf. Zijn verhalen zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Je zult je in veel verhalen herkennen, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt.Bron : http://www.managementboek.nl
Salesmanagement --- Klantentevredenheid --- Klantenbinding --- Storytelling --- Verkooptechniek --- Klantgericht ondernemen
Choose an application
Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone. Plus een handig zevenstappenplan om zelf met testen aan de slag te gaan. Ontdek welke klantsegmenten het beste responderen, op welke dag en welk tijdstip je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers voor de meeste opens zorgen. Je leest welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste scoort. Dit boek staat vol inzichten waarmee je je resultaten structureel verbetert. Het is geschreven voor iedereen die e-mail inzet om te communiceren met klanten (of dat wil gaan doen) en daar meer uit wil halen. Bron : http:/www.adfoshop.nl
Marketing --- marketingcommunicatie --- e-mail --- Mass communications
Choose an application
Choose an application
Organisaties en hun verantwoordelijke managers vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl juist fouten en mislukkingen leerzaam zijn. Business Blunders bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland hebben gemaakt en nog steeds maken. Van de ondergang van Buckle, de verkoop van bol.com door Bertelsmann tot het mislukken van Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot minder handige reclameslogans. De auteurs leggen op soms pijnlijke wijze bloot welke fouten er zijn gemaakt en laten zien wat we hiervan kunnen leren.
Applied marketing --- reclamecampagnes --- adverteren --- marketing --- Mass communications --- Management --- Marketing --- Casestudies --- Praktijk --- Mismanagement --- Productintroductie --- Casestudy --- Financiewezen
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|