Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Met volgende uitgewerkte thema's : sprookjes, herfst, regen, Sinterklaas, kerstmis, klokken, winter, groei, mannetje maart (lente), Pasen, de slak, in mei leggen alle vogels een ei, de rups die vlinder werd.
Didactics of the arts --- spelletjesboek (genre) --- kinderliederen (genre) --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- 372.879.6 --- 477.7 --- muzikale opvoeding --- bewegingsopvoeding --- didactiek --- 471.46 --- 477.8 --- Basisonderwijs --- Bewegen op muziek --- Bewegingsliedjes --- Bewegingsopvoeding --- Bewegingsspelen --- Groei --- Handboek/cursus --- Herfst --- Kerstmis --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Lente --- Liederen --- Pasen --- Regen --- Ritmiek --- Rupsen --- Sinterklaas --- Slakken --- Sprookjes --- Vlinders --- Vogels --- Winter --- 372.879.6 Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- Lichamelijke opvoeding. Didactiek van de lichamelijke opvoeding --(niet-universitair onderwijs) --- didactiek basisonderwijs - muzikale opvoeding --- Muzikale opvoeding --- kleuteronderwijs --- lager onderwijs --- bewegingsspelen --- basisonderwijs --- Muzikale opvoeding ; basisonderwijs --- Muzikale opvoeding ; kleuteronderwijs --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- beweging --- muziek --- 472.6 --- D31211.jpg --- kleuterschool: bewegingsopvoeding --- lagere school: lichamelijke opvoeding --- muzische vorming --- muzikale vorming --- Kleuteronderwijs --- 633 --- Vocale didactiek - Lagere school. --- Didactics of sports and games --- bewegingstussendoortjes (onderwijs) --- beeldende expressie --- didactiek basisonderwijs - muzische vorming --- Vocale didactiek - Lagere school
Choose an application
De taal van muziek en matriaal heeft als uitgangspunt dat het kind door eigen vindingen en spel-uitingen zelf de weg van zijn natuurlijke ontwikkeling aangeeft. De in dit boek beschreven 'spellessen' werden alle aan de praktijk getoetst en door de methodisch-didactische opbouw van elke spelvorm kan het gebruik van het boek worden aangepast aan de behoeften en mogelijkheden van de verschillende doelgroepen (o.a. kleuters, oudere kindeen, lichamelijk en verstandelijk gehandicapte kinderen, maar ook ouderen en studerenden). (Bron: covertekst)
Didactics of the arts --- Didactics of sports and games --- geschiedenis --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- basisonderwijs --- bewegingsopvoeding --- kleuteronderwijs --- muzikale opvoeding --- sensomotoriek --- sensomotorische ontwikkeling --- 471.46 --- 477.7 --- 477.8 --- Basisonderwijs --- Bewegen op muziek --- Bewegingsliedjes --- Bewegingsopvoeding --- Bewegingsspelen --- Dagbladen (Kranten) --- Dozen --- Handboek/cursus --- Hoofddeksels (Hoeden) --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Papier --- Poppen --- Ritmiek --- Stenen --- Touwen --- Muzikale expressie ; onderwijs --- Muzikale opvoeding ; basisonderwijs --- Muzikale opvoeding ; kleuteronderwijs --- Muzikale opvoeding ; onderwijs --- Sensori-motoriek --- Sensori-motoriek ; mentaal gehandicapte kinderen --- Muzikale opvoeding --- 477.7 ) Muzikale en muzische opvoeding --- 062296.jpg --- lichamelijke opvoeding: lagere school --- 78.71 --- Kleuteronderwijs --- 632 --- Vocale didactiek - Peuters en kleuters --- didactiek --- motorische ontwikkeling --- didactiek basisonderwijs - muzikale opvoeding --- didactiek basisonderwijs - muzische vorming --- mondelinge expressie --- muzische vorming --- muzikale vorming
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Schip (transportmiddel) --- Varen (werkwoord) --- Liederenbundels
Choose an application
Liedboek --- Rups --- Liederenbundels
Choose an application
Muzikale opvoeding --- Bewegingsopvoeding --- Kleuteronderwijs --- Kinderlied
Choose an application
Rups --- Kinderlied --- Liederenbundels
Choose an application
Rups --- Kinderlied --- Liederenbundels
Choose an application
796.13 --- Spelen --- Muziek --- Kinderen --- Materialen
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|