Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek bundelt de bijdragen van de sprekers tijdens het 64ste liturgisch congres in november 2019. Het congres zoomde in op de betekenis van de paastijd en staat in het bijzonder stil bij de afronding ervan: de hoogfeesten van Hemelvaart en Pinksteren. Het programma wil de rijkdom van die afsluiting van de paastijd ontsluiten voor een breed publiek met verschillende achtergronden en interesses. Dat gebeurt door een combinatie van Bijbelse, historische, tekstuele, artistieke, muzikale en praktische perspectieven
264-041.61 --- 264-041.61 Pasen --- Pasen --- Christian theology --- C1 --- pastoraaltheologie --- theologie --- Kerken en religie
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
C6 --- religieuze vorming --- eucharistie --- 244 --- 244.5 --- kerkviering --- Didactics of religion --- eucharistievieringen --- religieuze opvoeding --- lager onderwijs (doelgroep) --- 242.64 --- Eucharistieviering --- Interlevensbeschouwelijk --- Vieringen --- Allerheiligen --- Allerzielen --- Advent --- Kerstmis --- Lichtmis --- Vasten --- Goede week --- Pasen --- pinksteren --- Religieuze liederen --- Eucharistie --- (zie ook: Kindervieringen) --- 247.9 --- vieringen --- Liturgische gebeden en gezangen --- Boek + CD
Choose an application
Choose an application
Deze masterthesis probeert een beeld te schetsen van de determinanten, dewelke de leverancierskeuze bij buitenlandse dochterondernemingen in België beïnvloeden. Door middel van een, voornamelijk, kwantitatieve online enquête bij 126 dochterondernemingen werd er een model geschat, hetwelk het mogelijk maakte de invloed van bepaalde determinanten op deze keuze te bepalen. Specifiek bestudeert deze thesis de mogelijke verklaringen voor het lage aantal relaties tussen lokale leveranciers en buitenlandse dochterondernemingen, met als uiteindelijke doel het aansterken van deze relaties. Uit dit onderzoek blijkt dat vooral de culturele afstand tussen de MNO en de leveranciers, de integratie van de dochteronderneming in haar multinationale groep en het al dan niet behoren tot de elektronische- of elektrosector een invloed hebben op de leverancierskeuze van de dochteronderneming. Door middel van deze bevindingen kunnen de Belgische handelsagentschappen hun beleid en strategie aanpassen om meer toegevoegde waarde in België te houden.
Choose an application
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|