Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Communiceren geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisvaardigheden komen in het boek aan bof, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten.
Mass communications --- interpersonele communicatie --- sociale media --- onderhandelen --- conflicthantering --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Praktijk --- PXL-Central Office 2018 --- communicatie --- communicatievaardigheden --- gesprekstechnieken --- lichaamstaal --- 316.77 --- 007
Choose an application
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek. Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen. ‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisvaardigheden komen in het boek aan bod, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten. De theorie is toegankelijk geschreven en toepasbaar op werk- en privésituaties. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting en opdrachten. Deze vierde druk is geheel herzien en geactualiseerd. Bij deze druk hoort de website www.communiceren4edruk.nl met veel extra oefeningen, video’s en verschillende interactieve rollenspellen over o.a. omgaan met conflicten en feedback geven. Het boek is geschikt voor studenten in het hoger onderwijs die een opleiding volgen waarbij gesprekstechnieken een belangrijke competentie zijn voor de toekomstige beroepspraktijk.
Mass communications --- interpersonele communicatie --- sociale media --- onderhandelen --- conflicthantering
Choose an application
Communiceren geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisvaardigheden komen in het boek aan bod, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten.https://www.boomhogeronderwijs.nl/product/100-10150_Communiceren-4e-druk-incl-TrainTool#omschrijvinghttps://www.boomhogeronderwijs.nl/product/100-10150_Communiceren-4e-druk-incl-TrainTool#omschrijving
Communicatie --- Contact --- Gesprekstechniek --- Non-verbale communicatie --- Conflicthantering --- Werk --- Privéleven --- Communicatie. --- Communiceren. --- Netwerken.
Choose an application
Voor succesvol contact met anderen zijn bepaalde communicatievaardigheden onmisbaar. In 'Communiceren' komen alle basisvaardigheden aan bod, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten. Het dekt de meest voorkomende situaties in de menselijke communicatie. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting en opdrachten. Nieuw in de derde druk: uitgebreide aandacht voor sociale media en spreken in het openbaar. Bovendien is de complete tekst geactualiseerd.
Mass communications --- interpersonele communicatie --- sociale media --- onderhandelen --- conflicthantering
Choose an application
Beschrijving van de diverse vormen van communicatie die zich voor kunnen doen in de dagelijkse omgang van mensen.
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|