Narrow your search

Library

DocAtlas (1)

KU Leuven (1)

LUCA School of Arts (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

VIVES (1)

VUB (1)


Resource type

book (2)

digital (1)


Language

English (3)


Year
From To Submit

2022 (2)

2019 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Digital
Using multilingual approaches: moving from theory to practice. A resource book of strategies, activities and projects for the classroom
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9780863559587 Year: 2019 Publisher: London British Council

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek biedt een overzicht van relevant onderzoek ivm het leren van talen in meertalige context én biedt kant-en-klare praktijkvoorbeelden van het gebruik van meertaligheid in de klas. Het is speciaal ontworpen om leraren te ondersteunen die Engels onderwijzen en voor leraren die Engels als instructietaal gebruiken in klassen met studenten in taalkundig diverse en taalarme gemeenschappen. De publicatie bestaat uit drie hoofdonderdelen: Een gids met relevante onderzoeksresultaten, Strategieën, activiteiten en projecten die leraren in hun klaslokalen kunnen gebruiken en Een verkorte lijst met bronnen voor meertalig onderwijs voor verdere verkenning. Aan de hand van de ervaring van de auteurs, worden de praktische ideeën die hier aan bod komen, ondersteund door onderzoek en ervaringen uit de hele wereld. Ze zijn ook uitgeprobeerd door leraren in India, die ze in hun klaslokalen hebben getest en nuttige feedback en ideeën hebben gegeven. Bruikbaar voor basis en secundair.


Book
Autonomy Support Beyond the Language Learning Classroom : A Self-Determination Theory Perspective

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Through the application of self-determination theory (SDT) to research and practice, this book deepens our understanding of how autonomous language learning can be supported, developed and understood outside of the classroom. The chapters deal with learning environments and open spaces, communities and relationships, and dialogue and interaction.


Book
Autonomy Support Beyond the Language Learning Classroom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 3 of 3
Sort by