Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Wat maakt een onderneming tot een succes? Sommige ondernemingen lijken meer dan andere in staat om op een authentieke manier hun eigen toekomst te creëren. Deze 'industry shapers' spelen het klaar om continu te veranderen, zonder zichzelf daarbij te verliezen. Andy Mosmans ondernam voor dit boek een zoektocht naar de onderliggende drivers van ondernemingssucces. Hij interviewde 39 bestuurders en commissarissen van 's lands meest bewonderde ondernemingen. In het boek worden deze ondernemingen ook wel 'legendaries' genoemd. Andy Mosmans onderscheidt in Ondernemingssucces drie soorten ondernemingen: 1) legendaries that make things happen; 2) laggards that watch things happen; 3) losers that wonder what happened. Legendaries onderscheiden zich in essentie op drie manieren van de overige ondernemingen. Ze beschikken over een bovengemiddeld gevoel van identiteit. Ze bezitten een sterk ontwikkeld vermogen tot innovatie. En ze worden bestuurd door leiders die de dans tussen identiteit en innovatie in goede banen leiden. In Ondernemingssucces is zowel theoretisch als praktisch uitgebreid aandacht voor de onderwerpen identiteit, innovatie en leiderschap. (Bron: covertekst)
ondernemen --- Business policy --- innovatiemanagement --- bedrijfsorganisatie --- E04048.jpg --- Management --- Ondernemingen
Choose an application
Wat maakt een onderneming tot een succes? Sommige ondernemingen lijken meer dan andere in staat om op een authentieke manier hun eigen toekomst te creëren. Deze 'industry shapers' spelen het klaar om continu te veranderen, zonder zichzelf daarbij te verliezen. Andy Mosmans ondernam voor dit boek een zoektocht naar de onderliggende drivers van ondernemingssucces. Hij interviewde 39 bestuurders en commissarissen van 's lands meest bewonderde ondernemingen. In het boek worden deze ondernemingen ook wel 'legendaries' genoemd. Andy Mosmans onderscheidt in Ondernemingssucces drie soorten ondernemingen: 1) legendaries that make things happen; 2) laggards that watch things happen; 3) losers that wonder what happened. Legendaries onderscheiden zich in essentie op drie manieren van de overige ondernemingen. Ze beschikken over een bovengemiddeld gevoel van identiteit. Ze bezitten een sterk ontwikkeld vermogen tot innovatie. En ze worden bestuurd door leiders die de dans tussen identiteit en innovatie in goede banen leiden. In Ondernemingssucces is zowel theoretisch als praktisch uitgebreid aandacht voor de onderwerpen identiteit, innovatie en leiderschap.
Management --- Concurrentiestrategieën --- Innovatie --- Leidinggeven --- Ondernemerschap --- Huisstijl --- corporate identity --- innovatie --- leidinggeven --- management --- organisatieleer --- 366 --- E06044.jpg --- Leiderschap
Choose an application
Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. De grote uitdaging bestaat er uit om van meer startups daadwerkelijke sterren te maken.Branding vervult hierbij een belangrijke rol omdat het kan helpen een jonge onderneming bekendheid en betekenis te geven. Startup branding draait vooral om 'becoming'.In dit boek worden veel cases gepresenteerd en een praktisch model om zelf als startup meer grip te krijgen op de zo gewenste duurzame groei, het Brand Coding Canvas. Het model geeft via 10 C's concreet invulling aan het proces van 'business blueprinting' waarbij het merkconcept als DNA fungeert voor het op een unieke en relevante manier succesvol tot leven brengen van een startup.Bron : http://www.adfoshop.nl
E-books --- Startende ondernemingen --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Imagomanagement --- Startende onderneming --- Merkstrategie --- Product strategy --- Advertising. Public relations --- merkimago --- marketing --- reclame --- ondernemen
Choose an application
Het boek is een volledig vernieuwde uitgave met wederom de state-of-the-art visies van ruim 60 Nederlandse professionals (waaronder Guy van Liempt, Martin de Munnik, Joris Merks, Mary Hoogerbrugge, Jan Rijkenberg). Alle aspecten van integraal modern merkmanagement komen aan de orde met zowel praktische adviezen als strategische adviezen.De onderwerpen zijn onderverdeeld in de fasen analyse, strategie, activatie en evaluatie. Naast trends worden ook trending topics behandeld als storytelling, online branding, neuromarketing en accountability.Geschikt voor marketingprofessionals, commercieel eindverantwoordelijken, ondernemers en studenten.Bron : http://www.adformatie.nl/shop
Branding --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkwaarde --- Neuromarketing --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
Business policy --- merken --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- economie --- marketingstrategie
Choose an application
Reputaties --- Corporate communication --- Corporate image --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
• Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding; • biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken; • is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt. BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de introductie van verschillende stromingen binnen branding. Het boek geeft inzage in zowel bekende als minder bekende strategische modellen en biedt praktische instrumenten (o.a. Brand Coding Canvas) waarmee bestaande merken geanalyseerd kunnen worden en nieuwe tot leven gebracht. Het boek behandelt veel verschillende aspecten van branding, van merkoriëntatie, merkstructurering en naamsontwikkeling tot purposeful branding en iconic moves. Het boek is zeer toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Het boek is doorspekt met herkenbare en inspirerende voorbeelden. Door de opzet in delen kan je zelf bepalen hoe diepgaand het vakgebied branding wordt bestudeerd. Na een eerste verkenning is het mogelijk om een passende lees- en studeerroute te kiezen. In de leeswijzer is extra uitleg te vinden over de verschillende mogelijkheden. BRANDING is met uitstek geschikt voor hbo-opleidingen zoals Commerciële Economie, Communicatie, Creative Business en Bedrijfskunde. Het boek kan worden ingezet vanaf studiejaar 2, de hoofdfase van de opleiding.
Product strategy --- Advertising. Public relations --- merkimago --- marketing --- reclame
Choose an application
marketing --- Mass communications --- 659.3 --- Massacommunicatie
Choose an application
succesfactoren --- Product strategy --- merkimago --- merken --- 658.84 --- 658.626 --- 658.8 --- management --- marketing --- merkenmanagement --- productmanagement --- 658.84 Commercial channels. Various systems of selling. Sales methods --- Commercial channels. Various systems of selling. Sales methods --- merkproducten --- marketing, verkoop, distributie --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Strategisch management --- Methodologie --- Merkstrategie --- Kostenbeheersing
Choose an application
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|