Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
marketingcommunicatie --- communicatiemanagement --- Mass communications --- 695 Communicatie --- bedrijfscommunicatie --- interne communicatie --- concerncommunicatie --- communicatie --- PR --- 366.42 --- 316.77 --- public relations --- Communicatiesociologie --- 316.77 Communicatiesociologie
Choose an application
communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- Mass communications --- 316.77 --- 305.8 --- PR --- bedrijfscommunicatie --- communicatie --- marketingcommunicatie --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- Media(Communicatiemedia) --- communicatieplan --- huisstijl --- identiteit --- interne communicatie --- marketing --- media --- pers --- reclame --- Communicatiesociologie --- public relations --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- Communicatie --- sociale psychologie, communicatie; algemeen --- communicatieleer --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- Organisatieleer --- ondernemingen --- 316.77 Communicatiesociologie --- Bedrijfscommunicatie. --- Communicatie. --- Marketingcommunicatie. --- Organisatieleer. --- ondernemingen. --- Ondernemingen. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- Communicatie ; algemeen
Choose an application
To the point, praktijkgericht en kleurrijk. Het volledig geactualiseerde Communicatie Handboek geeft aan hoe je communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud geeft. Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied. Dat is de essentie en kracht van dit handboek. Het Communicatie Handboek is binnen het hbo al vele jaren absoluut marktleider. Tienduizenden studenten benutten het al bij hun studie. Online communicatie speelt bij bijna alle communicatie een rol en krijgt in het boek een prominente plaats. Speciale aandacht is er voor social media en contentstrategie. Ook komen corporate communicatie, marketingcommunicatie en interne communicatie bij veranderingen grondig aan bod. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.
316.77 --- Marketingcommunicatie --- Organisaties : communicatie --- Organisaties : interne communicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- Sociale media --- communicatieleer --- Communicatie --- Profiel en imago --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Concerncommunicatie --- Audiovisuele media --- Checklists --- Onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Mediarelaties --- Communicatie.
Choose an application
Het boek geeft allereerst een beknopte inleiding in het vak communicatie. Daarna gaat het specifiek in op de concern, marketing en interne communicatie. Aan bod komen onder andere: identiteit en imago, opbouwen van een sterk merk en interne communicatie bij veranderingen. Vervolgens besteedt de auteur veel aandacht aan de interne en externe analyse en het maken van een communicatieplan. Ten slotte komt de uitvoering van de communicatie aan bod met speciale nadruk op media- en perscontacten, het opstellen van briefings en het organiseren van events. Op de site www.communicatiehandboek.noordhoff.nl vindt de student honderden meerkeuzevragen waarmee je per hoofdstuk je kennis kunt testen. Voor de docent staan op de site een powerpoint van alle hoofdstukken en van alle schema's die in het boek voorkomen, alsmede een uitwerking van de cases en een aantal extra cases om bij colleges in te zetten. (Bron: www.noordhoffuitgevers.nl)
316.77 --- 659 --- communicatie --- marketing --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie --- E110273.jpg --- organisatieleer --- Communicatiesociologie --- Publicity. Information work. Public relations --- Communicatietheorie --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatie. --- Communicatietheorie.
Choose an application
#KVHA:Communicatie --- Bedrijfscommunicatie. --- Communicatie. --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie. --- Organisatieleer. --- ondernemingen. --- Ondernemingen.
Choose an application
Choose an application
Dit boek bevat een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied communicatie. Centraal staat de indeling in concern-, marketing- en interne communicatie. Speciale aandacht is er voor het communicatieonderzoek, het communicatieplan en de perscontacten. Opvallend is dat veel theorie verwerkt wordt in duidelijke schema's. Na elk hoofdstuk staat een begrippenlijst en achterin vindt u 240 meerkeuzevragen, checklists en talloze cases. (Bron: covertekst)
Choose an application
Het boek behandelt eerst uitgebreid het basiscommunicatieplan. Vervolgens gaat het in op het overkoepelende corporate communicatieplan en op de manier van plannen van concern-, marketing- en interne communicatie. Speciaal zijn de vele modellen en schema's die de theorie verduidelijken. De praktijk komt terug in talrijke tips en opmerkingen. (Bron: covertekst)
Choose an application
#KVHA:Public relations --- #A91M1 --- 659 --- Reclame. Public relations --- Advertising. Public relations --- PR (public relations)
Choose an application
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|