Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Deze eindverhandeling over het marktonderzoek naar koude sauzen in de frituren werd opgesteld in 4 delen. Deel 1 bevat de bedrijfsinformatie. Hier geven we uitleg over de ontwikkeling van Heinz door de jaren heen. Bovendien wordt er in dit deel aandacht geschonken aan Heinz Europa en aan Heinz België. De verschillende merken en producten die vandaag de dag tot het Heinz gamma behoren, worden in dit deel eveneens besproken. Deel 2 van de eindverhandeling is opgedeeld in 5 hoofdstukken. In het eerste hoofdstuk beschrijven we onze opdracht. Het is de bedoeling dat we een marktonderzoek uitvoeren naar de koude sauzen in de frituren. Heinz is met zijn koude sauzen nog niet op deze markt actief. Daarom is het aan ons hiervoor een strategie uit te werken om de koude sauzen van Heinz in de frituren te lanceren. Het tweede hoofdstuk bevat de stappen die we gevolgd hebben tijdens ons onderzoeksproces. Daarna bespreken we die stappen in de volgende 2 hoofdstukken. Hoofdstuk 3 beschrijft ons deskr
Choose an application
Choose an application
Choose an application
History of civilization --- History of Europe --- Italy --- Academic collection --- Europe --- Council of Europe countries --- Eastern Hemisphere --- Eurasia --- Civilization --- Italian influences
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Italian language --- History of civilization --- Italian literature --- Italian prose literature --- Italian poetry --- Italian drama --- History and criticism --- Academic collection --- Conferences - Meetings --- Italian prose literature - History and criticism --- Italian poetry - History and criticism --- Italian drama - History and criticism
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|