Narrow your search

Library

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

EhB (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (2)

KU Leuven (2)

UGent (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2021 (1)

2018 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Authors: ---
ISBN: 9789461262738 9461262736 Year: 2018 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.bol.com


Book
Succes met storytelling op sociale media
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789076802350 Year: 2021 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het vertellen van verhalen is populair onder zowel merk als mens: het is een krachtige manier van communiceren. Storytelling is een sociaal fenomeen, en daarom zien we in de communicatiepraktijk verhalen vaak verschijnen op sociale media. Hoe vertel je op sociale media een verhaal dat mensen willen horen en doorvertellen? Een verhaal waarmee een merk erin slaagt om consumenten te boeien, betrekken en binden? Kortom, een succesvol verhaal dat engagement oproept? In deze publicatie gaan we op zoek naar het antwoord op de overkoepelende vraag: Welke factoren dragen bij aan het succes van verhalen die merken delen op sociale media?

Listing 1 - 2 of 2
Sort by