Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
re you an entrepreneur about to create a new web application? If you want to maximize your chances of building something customers want, this book demonstrates ways to apply and test techniques for customer development, Lean Startup, and bootstrapping. Learn how to identify and engage customers throughout the development cycle so you can focus on building a product that people will actually buy and use. By rigorously following the techniques described in Running Lean, you can eliminate waste - whether it's time, money, effort, or all of the above - and get your product to market quickly. Refined through the real-world experiences of dozens of startup companies, these techniques are part of Eric Ries' Lean Startup methodology.
Production management --- decision making --- Organization theory --- 658.8.012.1/8 --- Business planning --- Entrepreneurship --- New business enterprises --- Marketing --- Ondernemerschap --- Business enterprises --- Business plans --- Corporate planning --- Corporate strategy --- Corporations --- Strategy, Corporate --- Planning --- Strategic planning --- Business starts --- Development stage enterprises --- How to start a business --- New companies --- Start-up business enterprises --- Start-up companies --- Start-ups (Business enterprises) --- Starting a business --- Startups (Business enterprises) --- Business incubators --- Entrepreneur --- Intrapreneur --- Capitalism --- 658:005.51 --- ondernemerschap --- productiviteit --- logistiek --- Business planning. --- Entrepreneurship. --- New business enterprises. --- bedrijfsleer --- adviseren, beleid, change, cultuur, gedrag, strategie, succes, verandering, zelfontwikkeling --- bedrijfsbeleid --- organisatiemanagement --- lean
Choose an application
A hands-on guide to the metrics that matter most to young tech startups In the early stages of a tech startup's life, it's hard to decipher the meaningful metrics from the distractions. How do you know if your product is working? Is it the number of new signups? Average amount of time spent on the site? Revenue, even if you don't have a revenue model yet?
Organization theory --- Production management --- decision making --- New business enterprises --- Lean manufacturing --- Management --- New business enterprises - Management --- bedrijfsbeleid
Choose an application
Is jouw briljante idee het uitwerken waard ? Stel dat je je businessmodel eerder zou kunnen toetsen, voordat je er zeeën van tijd en bakken met geld tegenaan gesmeten hebt ?Je hebt met klanten gepraat. Je hebt geïnventariseerd welke problemen opgelost moeten worden. Misschien heb je zelfs al een minimaal levensvatbaar product (MVP) gebouwd. Maar nu vraag je je af of je verder moet gaan. Hoe kom je erachter of jouw idee levensvatbaar is en of je businessmodel gaat werken? Moet je echt die hele cyclus door van ontwikkelen, mislukken, itereren, bijschaven en opnieuw beginnen?Lean scale-up is een onmisbare handleiding voor het modelleren van start-upsucces. Je maakt kennis met de essentiële kengetallen die de output van een werkend businessmodel meten. Hiermee houd je de vinger aan de pols, breng je de gezondheid van je bedrijf duidelijk over aan je investeerders en kun je gericht ingrijpen als er iets niet goed gaat.Bovendien leer je ook:- hoe je met een simpel rekensommetje een ruwe schatting van een businessmodel maakt - dat je moet ophouden je omzet te gebruiken als maatstaf van vooruitgang- dat je beter kunt rekenen met tractie, een kengetal dat je meteen ook een goede indicatie geeft van de verdere groeimogelijkheden van je businessmodel- hoe je net als Facebook en Tesla je doelen stapsgewijs kunt verhogen richting exponentieel succes op de lange termijn- hoe schijnbare mislukkingen je op het spoor zetten van inzichten die tot een doorbraak kunnen leiden- hoe je met korte lean sprints van twee weken razendsnel ideeën genereert, rangschikt en toetstDeze handleiding voor het opschalen van je business verweeft voorbeelden van start-ups uit de echte wereld, zoals Airbnb en Hubspot, met technieken uit de maakindustrie.Bron : http://www.managementboek.nl
Lean --- Managementtechnieken --- Startende onderneming --- Kengetal --- Productontwikkeling --- Veranderingsmanagement
Choose an application
Business planning --- New business enterprises --- Small business
Choose an application
We leven in een fantastische tijd om een startup te beginnen of een nieuw product te lanceren. Toch mislukken de meeste nieuwe initiatieven. Dat komt niet om dat we niet doorzetten, maar omdat we tijd, geld en moeite verspillen aan het ontwikkelen van een product waar niemand op zit te wachten. Maar hoe weet je of je iets maakt dat klanten willen hebben? Wat je nodig hebt, is een praktische methode om nieuwe ideeën snel te toetsen, je plan bij te sturen en zo de slagingskans te vergroten. Dat is de belofte van dit boek. Ash Maurya vertelt precies hoe je het juiste product voor de juiste markt ontwikkelt. Zijn aanpak is gebaseerd op jarenlange ervaring met startups en verschillende innovatieve methodieken, waaronder Lean Startup, Customer Development en bootstrapping. Zijn razend populaire sjabloon Lean Canvas, waarmee je een nieuw businessmodel voor je startup of product kunt ontwerpen, wordt in dit boek veelvuldig gebruikt en toegelicht (en is gratis te downloaden).
Choose an application
Mit einem erprobten System schrittweise zum erfolgreichen Geschäftsmodell- kondensiertes und erprobtes Praxis-Know-how für Gründer und alle, die innovative Produkte entwickeln wollen- bringt Ansätze wie Lean Startup, Business Model Design, Design Thinking und Jobs-to-be-done in einen systematischen Prozess für die Produktentwicklung zusammen- Band der anerkannten Lean-Serie, mit einem Vorwort von Eric RiesWir entwickeln heute mehr Produkte als je zuvor, aber die meisten scheitern - nicht, weil wir das Produkt nicht fertigstellen, sondern weil wir Zeit, Geld und Mühe damit verschwenden, das falsche Produkt zu entwickeln. Was wir brauchen, ist ein systematischer Prozess, um Produktideen schnell zu prüfen und unsere Erfolgsaussichten deutlich zu verbessern. Das ist das Versprechen von "Running Lean".Ash Maurya beschreibt in seinem Praxisleitfaden eine erprobte Strategie, die Unternehmen dabei unterstützt, den Product-Market-Fit zu erreichen - also mit einem neuen Produkt eine relevante Nachfrage zu befriedigen. Sie lernen die Ideen und Konzepte verschiedener Innovationsmethoden wie beispielsweise Lean Startup, Business Model Design, Design Thinking und Jobs-to-be-done kennen. Ash bietet innovationsgetriebenen Unternehmen das "Continuous Innovation Framework": einen konkreten Handlungsrahmen, um stetige Innovation in der Produktentwicklung zu gewährleisten. In seinem Buch zeichnet er den Weg von der anfänglichen Vision bis zum funktionierenden Geschäftsmodell nach. Biographische Informationen Ash Maurya ist Autor von zwei Bestsellern, Running Lean - dem hier in dritter, überarbeiteter Auflage vorliegenden Titel - und Scaling Lean, sowie Schöpfer von Lean Canvas, dem äußerst beliebten Werkzeug zur Erstellung von kompakten, nur eine Seite umfassenden Geschäftsmodellen. Ash ist zudem ein führender Business-Blogger, dessen Posts und Tipps in Forbes, Fortune und Inc. Magazine veröffentlicht wurden. Er leitet regelmäßig ausgebuchte Workshops rund um die Welt, fungiert als Mentor für mehrere Accelerators - darunter TechStars, MaRS und Capital Factory - und ist Gastdozent an mehreren Universitäten, darunter das Massachusetts Institute of Technology, die Harvard University und die University of Texas in Austin. Ash ist Beiratsmitglied bei einer Reihe von Start-ups und berät neben Neugründungen auch etablierte Unternehmen. Er lebt in Austin, Texas.
Business planning. --- New business enterprises. --- Entrepreneurship.
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|