Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (31)

PXL (1)


Resource type

book (31)

object (3)


Language

Dutch (31)


Year
From To Submit

2005 (23)

2004 (8)

Listing 1 - 10 of 31 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Vakken vol verhalen : groep 8 : zuivere koffie : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192253 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Rotterdam Partners Pedagogisch Instituut CED groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Multi
Vakken vol verhalen : groep 8 : op expeditie in de woestijn : werkschrift
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192458 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Partners

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Multi
Vakken vol verhalen : groep 8 : zuivere koffie : hulpbladen bij de spellen
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192334 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Rotterdam Partners Pedagogisch Instituut CED groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Multi
Vakken vol verhalen : groep 5 : botten en breuken : hulpbladen bij de spellen
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192423 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Partners

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Book
Vakken vol verhalen : groep 5 : botten en breuken : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192342 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Partners

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Book
Vakken vol verhalen : groep 5 : botten en breuken : werkschrift
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192385 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Partners

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Book
Vakken vol verhalen : groep 5 : op reis naar een middeleeuws dorp : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058191990 Year: 2004 Publisher: Rotterdam Partners

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vakken vol verhalen : groep 5 : op reis naar een middeleeuws dorp : werkschrift
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192032 Year: 2004 Publisher: Rotterdam Partners

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vakken vol verhalen : groep 5 : plannen voor de buurt : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9058192237 Year: 2005 Publisher: Rotterdam Rotterdam Partners Pedagogisch Instituut CED groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.


Book
Vakken vol verhalen : groep 5 : plannen voor de buurt : hulpbladen bij de spellen
Authors: --- --- ---
Year: 2005 Publisher: Rotterdam Rotterdam Partners Pedagogisch Instituut CED groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.

Listing 1 - 10 of 31 << page
of 4
>>
Sort by