Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- bewegingsopvoeding --- didactiek van sport en spel --- gymnastiek
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Didactics of sports and games --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- lerarenopleiding --- sportclubs --- gymnastiek --- sporttraining
Choose an application
Didactics of sports and games --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- sporttraining --- sport --- lerarenopleiding --- sportclubs --- gymnastiek
Choose an application
Choose an application
De trainersmap van Kidies bestaat uit verschillende onderdelen, die samen één geheel vormen. De inhoud van elk onderdeel spitst zich toe op een specifiek domein. Wanneer je oefeningen en spelvormen uit alle verschillende domeinen aanbiedt aan kinderen, stimuleer je een brede ontwikkeling en leg je een goede basis voor een leven lang sporten. Er komen op die manier enorm veel motorische basisvaardigheden aan bod én je creëert gevarieerde en uitdagende lessen kleuterturnen. De verschillende domeinen van Kidies zijn de volgende: 1.Welkom 2.Sportieve ontwikkelingslijn 3.Bewegen op muziek 4.Aan de slag met ballen 5.Springen en spelen met touwen 6.Inspiratie met alternatief materiaal 7.Peuter-ouderturnen. De lesmap Kidies kun je gemakkelijk meenemen van en naar de les kleuterturnen. In deze lesmap kun je de pagina’s en lesfiches uit de trainersmap steken die je gebruikt tijdens je les, alsook aanvullende schetsen of voorbereidingen en eventueel bepaalde clubdocumenten.
sport --- bewegingsopvoeding --- 477.8 --- gymnastiek --- bewegingsopvoeding ; kleuteronderwijs --- Bewegingsopvoeding --- Kleuteronderwijs --- didactiek basisonderwijs - bewegingsopvoeding --- Didactics of sports and games --- kleuteronderwijs (doelgroep)
Choose an application
Didactics of sports and games --- sporttraining --- lerarenopleiding --- sportclubs --- gymnastiek --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|