Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Over theorie en praktijk van het opleiden van beroepskrachtne in het welzijnswerk
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- lerarenvervolmaking en research --- #gsdbP --- 371.3 --- 361.6 --- 361.65 --- 371.388.8 --- 454 --- 481.2 --- Didactiek --- didactiek --- welzijnswerkers --- welzijnswerkers, opleiding --- supervisie --- leerkrachten-leerlingen --- Leren --- onderwijsmethode --- maatschappelijk werk, opleiding (zie ook 378.63) --- supervisie - consultatie - intervisie --- praktijklessen - stages, onderwijs (zie ook 331.863) --- 361.05 --- 371.35 --- 371.22 --- algemeen. --- lerarenvervolmaking en research. --- Teaching --- Educational psychology --- Didactic strategies --- Academic performance --- Book --- Educational sciences
Choose an application
Sociology of cultural policy --- Community organization --- Adult education. Lifelong learning --- Feminism --- Group relations training --- 364.442 --- groepswerk --- sociaal-cultureel werk, vrouwen --- vrouwenhulpverlening --- 364.44 --- Consciousness-raising groups --- Encounter groups --- Sensitivity training --- T-groups --- Interpersonal relations --- Small groups --- Social interaction --- Social perception --- Training --- 364.44 Immateriele hulp aan persoon en gezin. Sociaal medische hulp. Sociaal culturele hulp --sociale zorg --- Immateriele hulp aan persoon en gezin. Sociaal medische hulp. Sociaal culturele hulp --sociale zorg --- 361.13 --- 374.7 --- 362.9 --- Group relations training. --- #gsdb6 --- Adult education --- Educational work --- Women's organizations --- Book
Choose an application
Neerslag van een aantal lezingen, gehouden tijdens een studieconferentie in 1986, ter gelegenheid van 10 jaar Nederlandse Voortgezette Opleiding (VO) 'vrouwen en welzijnswerk'. Deze Voortgezette Opleiding is een zogenaamde 'tweede-fase-opleiding' voor mensen die in het welzijnswerk tewerkgesteld zijn. De studenten aan de VO volgen deze opleding gedurende twee jaar naast hun werk. De lezingen werden gegeven door Anita Aerts, Lydia Helwig, Joke Hermsen, An Luttikolt en Anja Meulenbelt, allen docenten aan vernoemde Voortgezette Opleiding. Ze handelen over de bevindingen en resultaten van het vrouwenonderwijs op de Voortgezette Opleidingen. Zo komen aan bod seksespecifiek onderwijs, klassesocialisatie en de betekenis van klasse-achtergronden in een opleiding, transculturele aspecten in de vrouwenleergroep, de betekenis van cocounselen in een beroepsopleiding, enz.
vrouwenhulpverlening --- welzijnswerkers --- welzijnswerkers, opleiding --- intervisie --- racisme --- 362.9 --- 361.05 --- 371.35 --- 325 --- Adult education. Lifelong learning --- Sociology of social care --- Netherlands --- Adult education --- Welfare work --- Book
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|