Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Meaningful marketing : het antwoord op het schisma tussen merk en consument
Author:
ISBN: 9789401456005 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

74 procent van de merken mag zomaar verdwijnen zonder dat de consument dat erg zou vinden.Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20 procent van ons heeft een adblocker.Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gaan gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Geven in plaats van te vragen. Meaningful Marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen én een langetermijnrelatie op te bouwen.Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot de grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft, maar focust vooral op hoe de kloof kan gedicht worden. Talrijke voorbeelden maken de filosofie en de verschillende technieken achter Meaningful Marketing tastbaar. Bron : http://www.lannoocampus.be


Book

Book
Media in beweging : handboek voor de professional
Authors: ---
ISBN: 9789020979329 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een unieke blik achter de schermen van de mediasector met de meest recente cijfers en cases. Hoe gaan journalistieke redacties, marketingdepartementen en commerciële afdelingen om met de constante maatschappelijke en technologische evoluties? Gesprekken met tientallen mediaprofessionals uit diverse gebieden dragen bij tot een heldere analyse van hoe de mediasector vandaag functioneert. Een overzichtelijk naslagwerk voor de professional, een logisch opgebouwd handboek voor de student en een aanrader voor iedereen die grip wil krijgen op de veranderende media.

Keywords

krant --- tijdschrift --- televisie --- reclame --- internet --- radio-ontvanger --- Marktonderzoek. --- Massamedia --- Media --- Media. --- België. --- Advertising. Public relations --- audiovisuele industrie --- communicatiewetenschappen --- perswetenschappen --- media --- mediagebruik --- media-industrie --- Mass communications --- 316.774 --- BPB0902 --- Moyen de communication de masse --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- communicatie --- mediakunde --- 659.1 --- Massamedia (media) --- 659.3 ) Massacommunicatie --- marktontwikkelingen --- massamedia --- medialandschap --- 098 --- Media (Communicatiemedia) --- Media(Communicatiemedia) --- nieuws --- perswezen --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen, audiovisuele media, algemeen --- Middelen voor informatie-overdracht. Media. Kanalen --- Mediabedrijven --- Mediastrategieën --- Marketing --- België --- Sectorstudies --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- televisie-ontvanger --- Mediabedrijf --- Mediastrategie --- Sectorstudie --- Financiewezen --- mórmheáin


Book
Media in beweging : handboek voor de professional
Authors: ---
ISBN: 9789401402897 9401402892 Year: 2012 Volume: 2017/4 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ontdek de spelregels van de mediabusiness Een unieke blik achter de schermen van de mediasector met de meest recente cijfers en cases. Hoe gaan journalistieke redacties, marketingdepartementen en commerciële afdelingen om met de constante maatschappelijke en technologische evoluties? Gesprekken met tientallen mediaprofessionals uit diverse gebieden dragen bij tot een heldere analyse van hoe de mediasector vandaag functioneert. Een overzichtelijk naslagwerk voor de professional, een logisch opgebouwd handboek voor de student en een aanrader voor iedereen die grip wil krijgen op de veranderende media.


Article
Brand safety, viewability, ad fraud, enz.: de uitdagingen van online reclame
Authors: ---
Year: 2017

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Enerzijds biedt de evolutie van de digitale mogelijkheden adverteerders ongeziene kansen om hun doelgroepen beter te begrijpen en te bereiken. Anderzijds werpt de explosie van nieuwe, complexe vormen van fraude, een smet op het hele ecosysteem van online reclame. Hoe kunnen merken zich ervan verzekeren dat hun reclame echt zichtbaar is in een veilige omgeving en voor echte mensen?

Keywords


Periodical
Marketing book.
Authors: --- ---
Year: 2003 Publisher: Brussels Dupuis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Meaningful marketing : het antwoord op het schisma tussen merk en consument
Authors: --- ---
Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Media plan 2005
Authors: --- ---
Year: 2005 Publisher: Bruxelles : S.A. Dupedi,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Médias.


Book
Content marketing : van marketeer tot uitgever
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401438186 Year: 2016 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
Dit is contentmarketing : hoe met straffe content je business doen groeien
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401472357 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by