Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
74 procent van de merken mag zomaar verdwijnen zonder dat de consument dat erg zou vinden.Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20 procent van ons heeft een adblocker.Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gaan gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Geven in plaats van te vragen. Meaningful Marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen én een langetermijnrelatie op te bouwen.Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot de grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft, maar focust vooral op hoe de kloof kan gedicht worden. Talrijke voorbeelden maken de filosofie en de verschillende technieken achter Meaningful Marketing tastbaar. Bron : http://www.lannoocampus.be
658.88 --- Marketing --- Toegepaste marketing --- persuasieve communicatie --- marketing --- Applied marketing --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- Merken --- Content marketing --- Marketingstrategieën --- Merk --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Overzicht van actuele ontwikkelingen en tendensen in de massamedia in Vlaanderen.
Media. --- Advertising. Public relations --- audiovisuele industrie --- communicatiewetenschappen --- perswetenschappen --- media --- mediagebruik --- media-industrie --- Mass communications --- Mass media --- Médias --- Handbooks, manuals, etc. --- Guides, manuels, etc --- S20100528.JPG --- 316.77 --- #SBIB:309H1010 --- #SBIB:309H1013 --- 690 Media, mediarecht --- 092 --- journalistiek --- nieuwsberichtgeving --- pers --- 090 --- internet --- reclame --- Media --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- 384 --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- Media algemeen: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren --- journalistiek, pers --- Massamedia, publiciteitswezen, audiovisuele media --- PHL-Central Office 12 --- massamedia --- Vlaanderen --- Emigratie --- België
Choose an application
Een unieke blik achter de schermen van de mediasector met de meest recente cijfers en cases. Hoe gaan journalistieke redacties, marketingdepartementen en commerciële afdelingen om met de constante maatschappelijke en technologische evoluties? Gesprekken met tientallen mediaprofessionals uit diverse gebieden dragen bij tot een heldere analyse van hoe de mediasector vandaag functioneert. Een overzichtelijk naslagwerk voor de professional, een logisch opgebouwd handboek voor de student en een aanrader voor iedereen die grip wil krijgen op de veranderende media.
krant --- tijdschrift --- televisie --- reclame --- internet --- radio-ontvanger --- Marktonderzoek. --- Massamedia --- Media --- Media. --- België. --- Advertising. Public relations --- audiovisuele industrie --- communicatiewetenschappen --- perswetenschappen --- media --- mediagebruik --- media-industrie --- Mass communications --- 316.774 --- BPB0902 --- Moyen de communication de masse --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- communicatie --- mediakunde --- 659.1 --- Massamedia (media) --- 659.3 ) Massacommunicatie --- marktontwikkelingen --- massamedia --- medialandschap --- 098 --- Media (Communicatiemedia) --- Media(Communicatiemedia) --- nieuws --- perswezen --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen, audiovisuele media, algemeen --- Middelen voor informatie-overdracht. Media. Kanalen --- Mediabedrijven --- Mediastrategieën --- Marketing --- België --- Sectorstudies --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- televisie-ontvanger --- Mediabedrijf --- Mediastrategie --- Sectorstudie --- Financiewezen --- mórmheáin
Choose an application
Ontdek de spelregels van de mediabusiness Een unieke blik achter de schermen van de mediasector met de meest recente cijfers en cases. Hoe gaan journalistieke redacties, marketingdepartementen en commerciële afdelingen om met de constante maatschappelijke en technologische evoluties? Gesprekken met tientallen mediaprofessionals uit diverse gebieden dragen bij tot een heldere analyse van hoe de mediasector vandaag functioneert. Een overzichtelijk naslagwerk voor de professional, een logisch opgebouwd handboek voor de student en een aanrader voor iedereen die grip wil krijgen op de veranderende media.
Advertising. Public relations --- Mass communications --- 316.77 --- Media --- media-analyse --- Mediabedrijven --- Mediastrategieën --- Sectorstudies --- nieuwsberichtgeving --- pers --- Media(Communicatiemedia) --- perswezen --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen, audiovisuele media, algemeen --- 090 --- #SBIB:309H1010 --- #SBIB:309H1013 --- 092 --- media --- journalistiek --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- Media algemeen: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren --- journalistiek, pers --- marketingcommunicatie --- 098 --- communicatie --- Mass media --- Handbooks, manuals, etc. --- History --- Journalism --- PXL-Media & Tourism 2016 --- massacommunicatie --- business --- Marketing --- België --- Mediabedrijf --- Mediastrategie --- Sectorstudie --- Financiewezen
Choose an application
Enerzijds biedt de evolutie van de digitale mogelijkheden adverteerders ongeziene kansen om hun doelgroepen beter te begrijpen en te bereiken. Anderzijds werpt de explosie van nieuwe, complexe vormen van fraude, een smet op het hele ecosysteem van online reclame. Hoe kunnen merken zich ervan verzekeren dat hun reclame echt zichtbaar is in een veilige omgeving en voor echte mensen?
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.Bron : http://www.lannoocampus.be
Marketing --- marketingstrategie --- marketing --- Informatiemanagement --- Klantenservice --- Team personeel strategie beleid cultuur Change verandering success --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- merkbeleid --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- communicatiemiddelen --- Content marketing --- Marketingstrategieën --- Branding --- Merkstrategieën --- merchandising --- sales promotion --- agribusiness and business economics --- advertising --- food marketing --- globalization --- market analysis --- market development --- marketing bill --- marketing channels --- marketing cooperatives --- marketing costs --- marketing strategies --- marketing year --- markets --- prices --- sales --- economic recession --- market surveys --- market value --- social marketing --- standards and grades --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie
Choose an application
Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
beleid, creeeren, cultuur, flexibel, gedrag, management, organisatie, strategie, succes --- Content marketing --- Marketing --- PXL-Media & Tourism 2020 --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- contentmarketing --- Content marketing. --- Consumer behavior --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketing --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Marketingbeleid --- Marketingkanalen --- Marketingstrategie --- marketingbeleid --- Contentmarketing --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Informatiemanagement --- Klantenservice
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|