Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Ooit gezwicht voor een zeurend kind dat per se speelgoed van een bepaald merk wilde hebben ? Ooit een boek gekocht alleen om dat het op de bestsellerlijst stond ? Slaapt u met uw iPhone tussen u en uw partner ? Ooit iets geliked op Facebook? Ja, dan ben ook u gebrandwashed! Marketinggoeroe Martin Lindstrom weet waarover hij praat want hij strijdt al twintig jaar aan de frontlinie van de merkenoorlog. Nu beschrijft hij voor het eerst de psychologische trucs en valstrikken die marketeers en adverteerders gebruiken om de waarheid te verhullen, ons te manipuleren en over te halen om te kopen. Op basis van de ervaringen die hij heeft opgedaan bij de grootste en meest winstgevende bedrijven ter wereld en opzienbarend nieuw onderzoek dat speciaal voor dit boek is uitgevoerd, onthult hij de bestbewaarde geheimen van de marketingwereld, waaronder: - De schokkende manieren waarop marketeers zich richten op zeer jonge kinderen - zelfs tot in de baarmoeder. - Hoe producenten van cosmetica expres verslavende componenten aan hun producten toevoegen. - Nieuw fMRI-bewijs voor waar heteroseksuele mannen aan denken als ze een bijna naakte man zien (hint: het antwoord is niet hun vriendin). - Hoe bedrijven digitale data gebruiken om zeer gedetailleerde profielen van ons op te stellen om ons te bestoken met gerichte advertenties en aanbiedingen. - Hoe een revolutionair experiment aantoont wat de grootste verborgen verleider is: onze vrienden en buren.Bron : http://www.managementboek.nl
Brand choice --- Consumer behavior. --- Consumers --- Marketing --- Marketing. --- Neuromarketing. --- Psychological aspects. --- Psychology. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- direct marketing --- marketingstrategie --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- 658.8 --- branding (marketing) --- merken --- merkenmanagement --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- Reclamepsychologie --- Reclame-effecten --- Subliminale beïnvloeding --- Psychologie van de consument --- Consumenten --- Reclamebeïnvloeding --- Consumentenpsychologie --- Consument
Choose an application
How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today's message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? Or do our buying decisions take place below the surface, so deep within our subconscious minds that we're barely aware of them? Marketing guru Lindstrom presents the startling findings from his three-year, seven-million-dollar neuromarketing study, a cutting-edge experiment that peered inside the brains of 2,000 volunteers from all around the world as they encountered various ads, logos, commercials, brands, and products. His startling results shatter much of what we have long believed about what seduces our interest and drives us to buy.--From publisher description.
Marketing --- Consumer behavior --- Consumer behavior. --- Neuromarketing. --- Shopping --- Psychological aspects. --- Neuromarketing --- Psychological aspects
Choose an application
Not since the 1957 bestselling classic The Hidden Persuaders has a book so nakedly exposed the the best-kept secrets of how companies manipulate, seduce, and dupe us into buying their brands and products. Here, bestselling author and marketing guru Martin Lindstrom pulls back the curtain on all the psychological tricks and machinations companies employ today to obscure the truth, manipulate our minds, and persuade us to buy.Bron : http://www.bol.com
Brand choice --- Consumer behavior. --- Consumers --- Marketing --- Marketing. --- Neuromarketing. --- Psychological aspects. --- Psychology. --- Reclamepsychologie --- Reclame-effecten --- Subliminale beïnvloeding --- Psychologie van de consument --- Consumenten --- Reclamebeïnvloeding --- Consumer behavior --- Neuromarketing --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H505 --- 316.6 --- Neuro-marketing --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Brand preferences --- Consumers' preferences --- 316.6 Gedragstheorie. Sociaal gedrag. Sociale psychologie --(gedrag en zelfconcept van het individu in de groep z.o. {159.923.33}) --- Gedragstheorie. Sociaal gedrag. Sociale psychologie --(gedrag en zelfconcept van het individu in de groep z.o. {159.923.33}) --- Psychological aspects --- Psychology --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Code en boodschap: psychologische, psycho-analytische benadering --- Consumentenpsychologie --- Consument
Choose an application
Choose an application
NEUROMARKETING --- CONSUMER BEHAVIOR --- CONSUMERS--PSYCHOLOGY --- SHOPPING--PSYCHOLOGICAL ASPECTS --- MARKETING--PSYCHOLOGICAL ASPECTS
Choose an application
In Koop mij presenteert Martin Lindstrom de resultaten van een zeer ambitieus onderzoeksproject waarin de meest geavanceerde hersenscanmethoden werden gebruikt en waaraan wereldwijd meer dan 2.000 vrijwilligers deelnamen. De verrassende en grensverleggende conclusies tonen aan dat we onszelf regelmatig voor de gek houden als we een bewuste beslissing denken te nemen. (Bron: covertekst)
Koopgedrag --- Reclame --- Consumptiegedrag --- Reclame-onderzoek --- Reclamebeïnvloeding --- Subliminale beïnvloeding --- Marketing --- Hersenen --- Merken --- Emoties --- Psychologie van de consument --- 693 Handelsreclame --- 659 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- Reclame. Public relations --- E110499.jpg --- Merk --- Emotie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Martin Lindstrom wordt ingehuurd door de toonaangevendste merken ter wereld om uit te vinden wat hun klanten drijft. Hij besteedt 300 nachten per jaar bij hen thuis om door zorgvuldige observatie van alle details hun verborgen verlangens te ontdekken en zo, in het ultieme geval, aanwijzingen te vinden voor een miljoenenproduct.Lindstrom voert je mee in een wereldomvattend verhaal dat ondernemende marketeers en iedereen die geïnteresseerd is in de eindeloze rijkheid van menselijk gedrag zal boeien en verbazen.Hoe een afgetrapte sneaker van een 11-jarige Duitse jongen leidde tot de ongelooflijke wederopstanding van LEGO.Hoe een magneet op een koelkast in Siberië een Amerikaanse supermarktrevolutie veroorzaakte.Hoe een knuffelbeer in de slaapkamer van een meisje een kledingretailer hielp met de optimalisatie van 1.000 winkels in 20 landen.Hoe een doodgewone armband de klantenloyaliteit met 159 procent verbeterde in minder dan een jaar.Hoe de ergonomische lay-out van het dashboard van een auto aanleiding gaf voor het redesign van de Roomba-stofzuiger.Bron : http://www.bol.com
Data --- Trends --- Trendwatching --- Merkbeleid --- Database marketing --- Datamining --- Trend
Choose an application
In 'Brand Sense' onthult Martin Lindstrom wat 's werelds meest succesvolle merken anders doen - samensmelting van gevoel, smaak, geur, beeld en geluid - met schrikbarende resultaten. Het boek is gebaseerd op het grootste onderzoek over hoe onze vijf zintuigen invloed hebben op het creëren van merken. In 'Brand sense' presenteert Martin Lindstrom het innovatieve zes-stappenplan voor het opzetten van een merk, in de 21e eeuw. Hierbij laat Lindstrom zien hoe u een marketingbenadering kan hanteren dat betrekking heeft op alle zintuigen en niet alleen op beeld en geluid.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Zintuigen --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkenactivering --- Zintuig --- Merk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|