Narrow your search

Library

KU Leuven (4)

EHC (1)

KBR (1)

KDG (1)

Odisee (1)

ULiège (1)

VUB (1)


Resource type

book (4)

undetermined (1)


Language

Dutch (3)

English (2)


Year
From To Submit

2000 (2)

1999 (1)

1995 (1)

1992 (1)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Marketing en het hart voor de zaak, ofwel het meetbare belang van de gevoelsmatige binding in relaties tussen klanten en organisaties
Author:
Year: 1999

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Quality management in services
Authors: ---
ISBN: 9023226879 Year: 1992 Publisher: Assen ; Maastricht : Van Gorcum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Managing service quality
Authors: ---
ISBN: 1853962937 1853963305 1853963623 Year: 1995 Publisher: London Chapman

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Meten en verbeteren van kwaliteit in dienstverlening
Authors: --- ---
Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Meten en verbeteren van kwaliteit in dienstverlening.
Authors: --- ---
Year: 2000 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dat de klant bij de bedrijfsvoering centraal moet staan, is inmiddels tot tal van dienstverlenende organisaties doorgedrongen. De reden hiervan is doorgaans simpel: de concurrentie dwingt een dergelijke opstelling af. Zelfs dienstverlenende organisaties die zich tot op heden van klanten verzekerd wisten, beseffen dat hun omgeving snel verandert. Het aanbieden van een goed product volstaat niet langer. De wijze waarop het product wordt "aangeboden", blijkt essentieel te zijn voor het succes van de organisatie en klantoriëntatie is daarmee noodzaak geworden.

Keywords

Listing 1 - 5 of 5
Sort by