Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Applied marketing --- Service industry --- Overleg in het bedrijf 331.107 --- 658.88 --- 338.46 --- 658.56 --- IKZ --- Toegepaste marketing --- Dienstensector --- Service industries --- Management --- GESTION DE L'ENTREPRISE --- SERVICES --- QUALITE
Choose an application
Customer services --- Customer services --- Service industries --- Service industries --- Total quality management --- Management --- Quality control --- Management --- Quality control
Choose an application
Library management --- bibliotheken --- IKZ (integrale kwaliteitszorg)
Choose an application
Dat de klant bij de bedrijfsvoering centraal moet staan, is inmiddels tot tal van dienstverlenende organisaties doorgedrongen. De reden hiervan is doorgaans simpel: de concurrentie dwingt een dergelijke opstelling af. Zelfs dienstverlenende organisaties die zich tot op heden van klanten verzekerd wisten, beseffen dat hun omgeving snel verandert. Het aanbieden van een goed product volstaat niet langer. De wijze waarop het product wordt "aangeboden", blijkt essentieel te zijn voor het succes van de organisatie en klantoriëntatie is daarmee noodzaak geworden.
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|