Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Ken je consument; dé boodschap die elke marketeer zou moeten bezighouden. Ook bij Photovoltech is het uiteraard enorm belangrijk om de consument te kennen en te doorgronden. Mijn opdracht bestond eruit een tevredenheidsonderzoek te voltooien bij de installateurs, de "consument" van Photovoltech. Meer dan eens is duidelijk geworden dat het denken vanuit de consument het succes van een onderneming bepaalt. (Bron: auteur)
Choose an application
Deze scriptie biedt een handleiding om op een professionele manier evenementen voor kinderen te organiseren. (Bron: auteur)
Choose an application
Steeds meer bedrijven doen aan online marketing door het opstarten van een e-shop of een informatieve website. Na het lanceren van de website staat er echter een grote moeilijkheid centraal: 43 % van de nieuwe website vinden het zeer moeilijk om klanten aan te trekken en dus hun online verkoop te bevorderen. Ook Vino Mundo kende dit fenomeen. Zij hebben sinds september 2010 een e-shop gelanceerd. Vino Mundo is een klein bedrijf en heeft het dus extra moeilijk om klanten naar hun website te lokken. Voor mij dus een ideale gelegenheid om dit probleem aan te pakken. Met behulp van mijn drie jaar lange marketing kennis en deskresearch op het Internet heb ik dit probleem proberen op te lossen in drie fasen: eerst en vooral hoe klanten lokken naar deze website. Vervolgens ga ik na hoe de verkoop kan bevorderd worden eens de klanten op deze website zitten. Tot slot ga ik over tot de nazorg van de klanten. Dit laatste aspect is van cruciaal belang als je een blijvende klantenrelatie wilt opbouwen, want een goede service na verkoop zorgt ervoor dat een klant blijvend herhaalaankopen zal doen bij Vino Mundo. Maar allereerst begin ik met een kleine uiteenzetting over Vino Mundo. De naam laat vermoeden dat het over wijn gaat, maar het is veel meer dan dat... (Bron: auteur)
Choose an application
Steeds meer bedrijven doen aan online marketing door het opstarten van een e-shop of een informatieve website. Na het lanceren van de website staat er echter een grote moeilijkheid centraal: 43 % van de nieuwe website vinden het zeer moeilijk om klanten aan te trekken en dus hun online verkoop te bevorderen. Ook Vino Mundo kende dit fenomeen. Zij hebben sinds september 2010 een e-shop gelanceerd. Vino Mundo is een klein bedrijf en heeft het dus extra moeilijk om klanten naar hun website te lokken. Voor mij dus een ideale gelegenheid om dit probleem aan te pakken. Met behulp van mijn drie jaar lange marketing kennis en deskresearch op het Internet heb ik dit probleem proberen op te lossen in drie fasen: eerst en vooral hoe klanten lokken naar deze website. Vervolgens ga ik na hoe de verkoop kan bevorderd worden eens de klanten op deze website zitten. Tot slot ga ik over tot de nazorg van de klanten. Dit laatste aspect is van cruciaal belang als je een blijvende klantenrelatie wilt opbouwen, want een goede service na verkoop zorgt ervoor dat een klant blijvend herhaalaankopen zal doen bij Vino Mundo. Maar allereerst begin ik met een kleine uiteenzetting over Vino Mundo. De naam laat vermoeden dat het over wijn gaat, maar het is veel meer dan dat... (Bron: auteur)
Choose an application
De nv XYZ is een commercieel bedrijf, gespecialiseerd in de productie en verkoop van voedingswaren. Wat kunnen we concluderen op basis van de jaarrekeningen van de voorbije jaren van het bedrijf? Financieel management bevat een overzicht van de belangrijkste elementen in het financiële beheer van een onderneming. Behalve een uitvoerige beschrijving van alle basisbegrippen, biedt het boek ook inzicht in de onderlinge samenhang van de verschillende onderdelen van financieel beleid. Deze nieuwe versie werd opgemaakt op basis van de meest recente cijfers en trends. Theorie, analyse en praktijkvoorbeelden wisselen elkaar af en maken van het geheel een toegankelijke basis. Zo is dit boek geschikt voor al wie inzicht wil krijgen in het thema of voor wie zijn kennis wil verdiepen, van studenten hoger onderwijs tot beleidsmakers in bedrijven. Bron : http://www.bol.com
Financial management --- Handbooks, manuals, etc. --- Financieel management --- 658.15 --- Ondernemingen : financiële analyse --- Bedrijfseconomie --- Financiële analyse --- Management
Choose an application
De nv XYZ is een commercieel bedrijf, gespecialiseerd in de productie en verkoop van voedingswaren. Wat kunnen we concluderen op basis van de jaarrekeningen van de voorbije jaren van het bedrijf? Financieel management bevat een overzicht van de belangrijkste elementen in het financiële beheer van een onderneming. Behalve een uitvoerige beschrijving van alle basisbegrippen, biedt het boek ook inzicht in de onderlinge samenhang van de verschillende onderdelen van financieel beleid. Deze nieuwe versie werd opgemaakt op basis van de meest recente cijfers en trends. Theorie, analyse en praktijkvoorbeelden wisselen elkaar af en maken van het geheel een toegankelijke basis. Zo is dit boek geschikt voor al wie inzicht wil krijgen in het thema of voor wie zijn kennis wil verdiepen, van studenten hoger onderwijs tot beleidsmakers in bedrijven.
Financieel management --- 658.15 --- Ondernemingen : financiële analyse --- Bedrijfseconomie --- Financial management --- financieel management --- bedrijfsbeleid
Choose an application
Choose an application
Financial management --- financieel management --- budgettering --- 658.14/.17 --- jaarrekening --- financiële analyse --- AA / International- internationaal --- 658.40 --- Financiële aangelegenheden in het algemeen --- Financieel beheer van de bedrijven: algemeenheden. --- Handbooks, manuals, etc. --- Financieel beheer van de bedrijven: algemeenheden
Choose an application
De nv XYZ is een commercieel bedrijf, gespecialiseerd in de productie en verkoop van voedingswaren. Wat kunnen we concluderen op basis van de jaarrekeningen van de voorbije jaren van het bedrijf? Financieel management bevat een overzicht van de belangrijkste elementen in het financiële beheer van een onderneming. Behalve een uitvoerige beschrijving van alle basisbegrippen, biedt het boek ook inzicht in de onderlinge samenhang van de verschillende onderdelen van financieel beleid. Deze nieuwe versie werd opgemaakt op basis van de meest recente cijfers en trends. Theorie, analyse en praktijkvoorbeelden wisselen elkaar af en maken van het geheel een toegankelijke basis. Zo is dit boek geschikt voor al wie inzicht wil krijgen in het thema of voor wie zijn kennis wil verdiepen, van studenten hoger onderwijs tot beleidsmakers in bedrijven.
Financial management --- Corporate finance --- financieel management --- Financieel management --- 658.15 --- Ondernemingen : financiële analyse --- Bedrijfseconomie --- Financiële analyse
Choose an application
Deze scriptie is geschreven naar aanleiding van de Innovation Lab stage 2020. In groep moesten er in totaal 9 innovaties worden gecreëerd voor het bedrijf Alternatief. Alternatief biedt met IVO een nieuwe tool die het moge-lijk maakt verschillende boekhoudpakketten met elkaar te synchroniseren. Op deze manier kan IVO ontzorging creëren .voor zijn klanten. In deze scriptie worden er drie innovaties beschreven die bijdragen aan het verkoop-proces van IVO, elk op zijn eigen niveau. We bespreken de branding, een nieuwe website en een nieuwe innovatieve verkooptool.
Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|