Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Didactics of religion --- Catechese --- Catéchèse --- Périodiques --- Tijdschriften
Choose an application
Dutch language --- English language --- Comparative linguistics --- Grammar --- Néerlandais (Langue) --- Anglais (Langue) --- Grammar, Comparative --- English --- Tense --- Dutch --- Grammaire comparée --- Anglais --- Temps --- Néerlandais --- -Dutch language --- -English language --- -Germanic languages --- Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- -English --- -Dutch --- English. --- Tense. --- Dutch. --- -Grammar, Comparative --- Néerlandais (Langue) --- Grammaire comparée --- Néerlandais --- Grammar [Comparative ] --- English language - Tense. --- English language - Grammar, Comparative - Dutch. --- Dutch language - Grammar, Comparative - English. --- Dutch language - Tense. --- Grammar, Comparative&delete& --- Verb
Choose an application
Choose an application
Dit boek geeft uitgangspunten en concrete suggesties voor het begeleiden van effectieve leerprocessen. Met dit boeken kunnen begeleiders ervoor zorgdragen dat leertrajecten effectief zijn. Het in dit boek gepresenteerde model, de Interventiekaart, is toepasbaar als diagnose- en adviesmodel bij de ontwikkeling van effectieve leertrajecten. De Interventiekaart is ook te gebruiken als begeleidingsmodel tijdens leertrajecten en als richtingaanwijzer wanneer leertrajecten lijken te stagneren. Het boek sluit af met een beschouwing van begeleiding van leerprocessen als weg naar ducation permanente Inhoudsopgave : 1 Uitgangspunten 1.1 Inleiding 1.2 Effectief en creatief leren veranderen 1.3 Leren veranderen en aannames 1.4 Leren veranderen en niveaus van leren 1.5 Leren veranderen en het coachen van leerprocessen 1.6 Leren veranderen en de interactie als locatie van verandering 1.7 Leren veranderen en de interventiekundige als instrument 2. De Interventiekaart 2.1 Elementen van leertrajecten 2.2 Interventiekaart en toepassingsgebieden 2.2.1 De Interventiekaart als diagnose- en adviesmodel 2.2.2 De Interventiekaart als begeleidingsmodel 3. Soorten interventies 3.1 Inleiding 3.2 Soorten interventies 3.3 De waarde van procesinterventies 3.3.1 Het belang van procesinterventies in relatie tot het werken met De Interventiekaart 3.3.2 Soorten procesinterventies 3.3.3 Voorbeelden van procesinterventies 4. Dialoog en gewoontepatronen 4.1 Inleiding 4.1.1 Zelfsturing en samenwerking en de dialoog als instrument 4.1.2 Dialoog en effectief gedrag 4.1.3 Dialoog en niet-effectief gedrag 4.1.4 De Interventiekaart en het bevorderen van dialoog 4.2 De invloed van gewoontepatronen op het leerproces 4.2.1 Gewoontepatronen: wat verstaan we daaronder en hoe ontstaan ze? 4.2.2 Hoe ontstaan verstarringen en de interactiedynamiek 4.2.3 Op welke elementen in de interactie kan de interventiekundige zijn (proces)interventies richten? 4.2.4 Hoe kan de interventiekundige bijdragen aan het (laten) doorbreken Van belemmerende gewoontepatronen? 5. Leren te leren: het nooit eindigende verhaal 5.1 Enkele vragen het antwoorden 5.2 De kunst van het interveniren 5.3 Leren te leren en het niet-effectieve gedrag van interventiekundigen 5.4 Lastige momenten: De Interventiekaart als wegwijzer en zelfhulpmiddel 5.5 Lastige momenten als leermomenten 5.6 Lastige momenten als transformatiekansen
Personeelsbeleid --- Personeelsbeleid. --- E-books
Choose an application
Pupil counseling. Pupil guidance --- Study methods --- weerstand (psychologie) --- leerlingenbegeleiding --- studiebegeleiding --- didactische processen --- Didactiek --- Leerpsychologie --- Lerende organisaties --- Leerprocessen --- Begeleiding --- Coaching --- Interventie --- coachen --- leerprocessen --- leren leren --- 367.2 --- coaching --- interventies --- personeelsbeleid --- didactiek --- leerpsychologie --- zelfsturend leren --- Personeelsbeleid --- 658.31 --- 371.3 --- 159.95 --- 371.21 --- Interventiekunde --- 366.4 --- Leerproces --- Lerende organisatie
Choose an application
Arthurian romances --- Characters and characteristics in literature --- Fathers and sons in literature --- Guenevere, Queen (Legendary character) --- Kings and rulers in literature --- Knights and knighthood in literature --- Mordred (Legendary character) --- Queens in literature --- Romances, English --- Medraut (Legendary character) --- Modred (Legendary character) --- Mordred --- Mordret (Legendary character) --- Guinevere, Queen (Legendary character) --- Queen Guenevere (Legendary character) --- Character sketches --- Characterization (Literature) --- Literary characters --- Literary portraits --- Portraits, Literary --- History and criticism --- Romances&delete& --- Thematology --- Comparative literature --- King Arthur [Fictitious character] --- Romances
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Dit boek geeft uitgangspunten en concrete suggesties voor het begeleiden van effectieve leerprocessen. Met dit boek kunnen begeleiders ervoor zorgdragen dat leertrajecten effectief zijn. Het model dat in het boek gepresenteerd wordt, de Interventiekaart, is toepasbaar als diagnose- en adviesmodel bij de ontwikkeling van effectieve leertrajecten. De Interventiekaart is ook te gebruiken als begeleidingsmodel tijdens leertrajecten en als richtingaanwijzer wanneer leertrajecten lijken te stagneren. Het boek sluit af met een beschouwing van begeleiding van leerprocessen als weg naar permanente educatie.
Pupil counseling. Pupil guidance --- Study methods --- weerstand (psychologie) --- leerlingenbegeleiding --- studiebegeleiding --- didactische processen
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|