Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Trendwatcher Herman Konings maakt nieuw, 'stekelig' trendboek Over social not-working, beautification, 361°-persoonlijkheden en andere nieuwe trends. Herman Konings is een van de meest gewaardeerde én professionele trendwatchers van de Lage Landen. Hij spreekt jaarlijks voor tientallen bedrijven, organisaties en opleidingen. In een wereld die sneller verandert dan ooit is geïnspireerd toekomstkijken een kernactiviteit voor elke marketeer en iedereen die in onze samenleving geïnteresseerd is. Maar veel trends zijn nog verborgen, 'sub rosa'. Konings gebruikt het beeld van de roos en het letterwoord rosa om de nieuwe trends origineel te laten ontluiken: onze wereld wordt Radicaal, Openhartig, Samenhorig en Aanstekelijk. Bron : http://www.boekenbank.be
Applied marketing --- sociale netwerken --- futurologie --- Civilisation --- Social change --- sociale marketing --- trendberekening --- trends --- Forecasting --- Prévision --- Voorspelling --- Nouvelle technologie --- BPB1201 --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Trends --- 305.1 --- massapsychologie --- 658.8 --- trendwatching --- toekomstbeeldvorming --- marketing --- Nieuwe technologie --- Trends --- Trendwatching --- Toekomstbeeldvorming --- Marketing --- Toekomstvisies --- Trendwatchers --- Toekomstvisies. --- Trends. --- Trendwatchers. --- PHL-Central Office 12 --- trendswatcher --- new technology --- nieuwe technologie --- ny teknik --- új technológia --- нова технология --- nowe technologie --- jauna tehnoloģija --- nuova tecnologia --- nova tecnologia --- nová technológia --- nueva tecnología --- teknologji e re --- nová technologie --- uus tehnoloogia --- uusi teknologia --- tehnologie avansată --- neue Technologie --- teknoloġija ġdida --- нова технологија --- νέες τεχνολογίες --- nova tehnologija --- ny teknologi --- naujoji technologija --- moderná technológia --- alta tecnologia --- Spitzentechnologie --- neuartige Technologie --- tecnología avanzada --- technique de pointe --- fejlett technológia --- advanced technology --- Hightech --- advanced technique --- kõrgtehnoloogia --- avanceret teknik --- alta tecnología --- progresivní technologie --- high-tech --- korszerű technika --- forkantteknologi --- teknikë e përparuar --- arenenud tehnoloogia --- spetsteknik --- špičková technika --- högt utvecklad teknik --- hoch entwickelte Technik --- arenenud tehnika --- high technology --- technologie avancée --- tecnologia de ponta --- висока технологија --- tecnologia di punta --- tecnica d'avanguardia --- avancerad teknik --- tecnologia nova --- geavanceerde technologie --- tecnología punta --- csúcstechnológia --- napredna tehnologija --- hoogontwikkelde technologie --- tecnica di punta --- speerpunttechnologie --- kehittynyt teknologia --- högteknologi --- teknologji e lartë --- τεχνολογία αιχμής --- pažangioji technika --- напредна технологија --- attīstīta tehnoloģija --- korkea teknologia --- højteknologi --- προηγμένη τεχνολογία --- technologie nouvelle --- augstās tehnoloģijas --- модерна технологија --- tehnică avansată --- haute technologie --- spitstechnologie --- tecnologia avanzata --- high tech --- aukštoji technologija --- attīstīta metode --- înaltă trhnologie --- spjutspetsteknik --- špičková technologie --- visoka tehnologija --- korszerű technológia --- moderná technika --- pažangioji technologija --- kehittynyt tekniikka --- fortgeschrittene Technologie --- tecnologia avançada --- hightech --- υψηλή τεχνολογία --- Trend --- Toekomstvisie --- Financiewezen --- nuatheicneolaíocht
Choose an application
Onze wereld verandert sneller dan ooit.Wie verantwoordelijkheden draagt in onze maatschappij heeft dus behoefte aan doorzicht in de toekomst.Trendwatcher Herman Konings brengt in zijn nieuwe 'tussentijdse rapport over morgen' 7 intrigerende trends voor het 14de jaar van de 21ste eeuw rond de tafel. Op het eerste gezicht hebben de disgenoten weinig met elkaar gemeen, maar toch is er één verbindende onderstroom: het wederzijds gluren bij nabije of verre buren. We inspireren en worden geïnspireerd door :1 Meer met minder voor meer: wat kunnen westerse ondernemers leren van hun collega's in de groeilanden ?2 De digiboorlingen: wat pikken opvoeders op van de digitale natives, en wat kan technologie leren van hun analoge ouders ?3 Onderscheidend onvermogen: wat kunnen we leren van de millennials, twintigers en jonge dertigers die ondanks hun 'onvermogen' aan tijd en geld zich toch willen onderscheiden ?4 De persoonlijke informatie economie: hoe slim gaan systemen om met data over ons ? En wat krijgen we ervan terug ?5 De hospitology: wat kan de hele retailsector leren van de ervaring met gastvrijheid in de horeca ?6 De amortaliteit: wat betekent de wetenschap voor de gezondheid van ons, leeftijdslozen ? En wat leert technologie van het menselijk lichaam ?7 Het nieuwe subliem: hoe kunnen we het beste uit verleden en toekomst, schoonheid en onooglijkheid, beeld en geluid, tijd en ruimte laten samenvloeien ?14 gastauteurs kruiden dit heerlijke zevengangen-menu en inspireren de auteur, die nu al 21 jaar op professionele wijze veranderingen analyseert.Bron : http://www.lannoo.be
Consumer behavior --- maatschappelijke ontwikkelingen --- Social psychology --- consumentengedrag --- sociale psychologie --- trends --- Forecasting --- Prévision --- Voorspelling --- mens en maatschappij --- trendwatching. --- Toekomstvisies --- maatschappijkritiek --- Consumptiemaatschappij --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- 309 --- toekomstvisies --- Maatschappelijk welzijn - Maatschappijkritiek; algemeen --- maatschappelijk welzijn en maatschappijkritiek --- Maatschappijkritiek --- Toekomstvisiesies --- Marketing --- Trends --- Trendwatching --- Trendwatchers --- Toekomstvisie --- Trends. --- Trendwatchers. --- Toekomstvisie. --- 21st century --- trendwatching --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
Trendwatcher Herman Konings zet enkele trends voor het volgende decennium op een rijtje onder de intrigerende noemer Latte Macchiato. Het warme en schuimende drankje verwijst en passant naar de drijfveren, waarvan de beginletters in Latte Macchiato zijn vervat : L [het lokale], A [het authentieke], T [het traceerbare], T [het trouwhartige], E [het ethische], en daarnaast ook M [het meerledige], A [anticiperen], C [het convergente], C [cultainment], H [het hilarische], I [het i-motionele], A [het aanstekelijke], T [toonaangevend] en O [openheid]. Vormgegeven met veel visuele voorbeelden
trend --- Consumentengedrag. --- Futurologie. --- Marketing --- Trends. --- Toekomst. --- Civilisation --- sociale psychologie --- trends --- consumentengedrag --- Social psychology --- Human beings --- Society --- departement Beeldende Kunst 10 --- psychologische aspecten --- '313' toekomstperspectieven --- 316.3 samenleving --- 305.1 --- Toekomstvisies --- marketing --- massapsychologie --- 309 --- 369.1 --- 658.8 --- maatschappelijke evolutie --- maatschappelijke veranderingen --- maatschappij --- trendwatchers --- trendwatching --- Maatschappelijk welzijn - Maatschappijkritiek; algemeen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Trendwatching --- 21e eeuw --- Geschiedenis --- 20e eeuw --- Trends --- Toekomstvisie --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Trend --- Financiewezen --- sociale wetenschappen, maatschappelijk welzijn - maatschappijkritiek; algemeen
Choose an application
In zijn zevende boek onderzoekt de bekende trendanalist Herman Konings de impact van een (pandemische) crisis op de menselijke geest en – bij uitbreiding - op markt en maatschappij. Historici, antropologen en sociologen weten al lang dat aardverschuivende crisissen in staat zijn om sluimerende beschavingsprocessen te versnellen. De onwerkelijke ervaring van een samenleving-op-slot laat diepe sporen na, maar stelt de menselijke geest in staat zich open te stellen voor nieuwe inzichten, attitudes, gedragingen en uitdagingen. Gap the Mind gaat dieper in op die geestverruiming en onderzoekt hoe consu-mensen beschavingsprocessen die al aan de gang zijn, zoals duurzaamheid, gezondheid, bescherming, kennis, digitalisering, urbanisering, globalisering, individualisering en ID-shift een turboboost geven. Kortom, dit is een boek over veerkracht en zelftransformatie in het 'intervirum'.
Trends; maatschappij. --- Maatschappelijke crisissen --- NON-FICTIE --- change, cultuur, duurzaamheid, economie, gedrag, innovatie, verandering, veerkracht, transforming --- Maatschappijkritiek --- Coronacrisis --- Toekomstvisies --- Civilisation --- Social psychology --- Social change --- #SBIB:309H2812 --- 316.32 --- 316.37 --- 316.37 Identiteit. Individu en maatschappij. Persoonlijkheid --- Identiteit. Individu en maatschappij. Persoonlijkheid --- 316.32 Globale samenlevingsvormen --- Globale samenlevingsvormen --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In dit boek geeft Herman Konings zijn visie op onze huidige levenswijze en ontvouwt hij zijn verwachtingen voor de toekomst. Hij biedt een inkijk in de 'vibes' waaraan we met z'n allen onderhevig zijn, en beschrijft de wondere wereld van de toekomstverwachtingen, van onze passies en onze interesses, van wat is en wat zal zijn. Hij legt uit waarom medioren geen senioren zijn, en introduceert interessante concepten als microtel, klovers en nestklevers... Uit alles blijkt dat wij vandaag eerder kinderen van onze generatie dan van onze ouders zijn. Herman Konings, de bekende 'trendwatcher', is zaakvoerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt. Onder de noemer 'Ik ben niet van gisteren!' geeft hij regelmatig adviesrondes en spreekbeurten aan bedrijven en hogescholen over socio-culturele verschuivingen, trendobservaties en toekomstverwachtingen. Herman Konings wordt regelmatig door de media gevraagd om trends te duiden.
trend --- Forecasting. --- Consumentengedrag. --- Futurologie. --- Innovatie. --- Marketing --- Toekomst. --- Civilisation --- sociale psychologie --- trends --- consumentengedrag --- Social psychology --- Trendwatchers --- Toekomstvisies --- toekomstvisies --- marketing --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 09 --- Forecasting --- 304 --- Trends --- maatschappij --- sociologie --- 305 --- 949.3 --- Toekomstverwachtingen --- 305.1 --- Maatschappij --- Sociale psychologie --- trendwatchers --- massapsychologie --- 316.728 --- 659.113.25 --- 651 Maatschappij. Algemeen --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Forecasts --- Futurology --- Prediction --- 316.728 Cultuur. Levenswijze --- Cultuur. Levenswijze --- Massapsychologie --- Sociologie --- Trendwatching --- Toekomstbeeldvorming --- Trend --- Toekomstvisie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Trendwatchers Herman Konings en Stefaan Vandist reizen de wereld rond en komen tot de vaststelling dat het samenspel van het intermenselijke (WE), het innermenselijke (MYSELF) en het uitermenselijke (ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE), in close harmony, de meest verleidelijke toekomstmuziek kan voortbrengen.Bron : http://www.lannoo.be
Sociology --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Philosophy and psychology of culture --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- AI, adviseren, verandering, zelfontwikkeling, technologie, transforming, change, gedrag, innovatie --- Changement Verandering --- Innovation Innovatie --- Technologie Technologie --- innovatie --- Artificiële intelligentie --- Trends --- toekomst --- technologie --- 001.895 --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Sociologie --- Artificiële intelligentie. Robotica. Simulatie. Graphics --- Trends. --- Marketing --- Trendwatching --- Toekomstvisies --- Cultuurfilosofie --- 005.4 --- Trend --- Financiewezen --- Toekomstvisie
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|