Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek bestaat uit 191 artikelen van 113 auteurs, met daarin gereedschappen en methodes, verhalen en overpeinzingen, richtinggevende ideeën, oefeningen en hulpmiddelen die mensen gebruiken om van onderwijsinstellingen lerende organisaties te maken. Veel artikelen zijn uiterst pragmatisch, erop gericht leerkrachten, schoolleiding en ouders te helpen bepaalde problemen op te lossen. Andere artikelen zijn meer bespiegelend van aard en geven ons een nieuwe kijk op de school, zodat we daarbinnen beter kunnen functioneren of effectiever veranderingen kunnen aanbrengen. De artikelen geven geen voorschriften, leggen geen beperkingen op en de handreikingen die gedaan worden, zijn simpel aan te passen aan uiteenlopende omstandigheiden. (Bron: covertekst)
Onderwijsmanagement. --- onderwijsvernieuwing --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- Teaching --- organisatie --- Organisatieleer --- Onderwijsmanagement --- 450.41 --- Onderwijs --- Onderwijsfilosofie --- Scholen --- Systeemdenken --- 043812.jpg --- 458.1 --- Klasmanagement --- Onderwijsvernieuwing --- Relatie leraar-leerling --- Schoolleiders (schooldirecties) --- Schoolmanagement --- Managementopleidingen --- Onderwijs, universitair en voortgezet --- Onderwijsmethoden --- Onderwijzend personeel --- Opvoeding --- Organisaties, verandering --- 450.4 --- 454 --- Lerende organisatie --- leermethoden --- onderwijs --- Organisatie - Management --- Lerende organisaties --- Schoolontwikkeling --- Ouders --- Schoolleiders --- Leraren --- Onderwijsbeleid --- Oefenmethoden --- onderwijskunde --- 371.011 --- 371.2 --- 658.013 --- Onderwijsdoelstellingen --- Onderwijsorganisatie --- Bedrijfspsychologie --- Schooldirectie --- Leraar --- Nederland --- Kust --- Gesprek --- Directie --- Onderwijsmethode --- Oefenmethode --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Schoolleider
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|