Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek beoogt een duidelijk beeld te geven van competentiegericht onderwijs, aanwijzingen te geven om traditioneel vakgericht curriculum om te bouwen tot een competentiegericht curriculum, mogelijkheden voor het creeërenvan krachtige praktijkgericht leer- en toetsomgevingen aan te bieden en de betekenis van ICT en een elektronische leeromgeving voor een compettentiegericht curriculum aan te geven
Arbeids- en organisatiepsychologie --- Personeelsbeleid en -opleiding. --- Leeromgeving. --- Onderwijskunde. --- Competentiegericht onderwijs. --- Competentieleren. --- Human resource management(=HRM). --- Overheidsmanagement: personeel. --- HO (hoger onderwijs) --- Didactics of higher education --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- competentiemanagement --- didactiek --- Hoger onderwijs --- Didactiek --- Onderwijsvernieuwing --- Competentiemanagement --- Bedrijfsopleidingen --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Onderwijs en arbeidsmarkt --- hoger onderwijs --- Competentiegericht opleiden --- #SBIB:35H2103 --- #SBIB:35H303 --- #SBIB:IO --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Management --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- 360 --- 489 --- competenties --- economie --- leeromgeving --- management --- onderwijs --- 371.39 --- 489.4 --- Competentiegericht onderwijs --- Competentieleren --- Leeromgeving --- beroepsopleiding --- competentiegericht onderwijs --- competentiegerichte leeromgeving --- competentiegerichte toets --- elektronische leeromgeving --- 371.3 --- 378 --- Personeelsmanagement bij de overheid: vorming en opleiding --- Organisatieleer: mensen --- Hoger onderwijs; algemeen --- 454.21 --- ICT --- curriculum vitae --- 454.21 ) Projectonderwijs --- projectonderwijs --- Competentiegericht onderwwijs --- D40943.jpg --- Didactische werkvormen --- onderwijspsychologie --- Nederland --- competentiegericht leren --- 331.36 --- 331.5 --- 378:331 --- 450.46 --- Competenties --- Leeromgevingen --- Onderwijs --- arbeidsmarkt --- leren leren --- onderwijsonderzoek --- politieke sociologie --- zelfstudie --- 454.2 --- competentie (ler) --- Leerpsychologie --- Leren --- opleiding --- virtueel bedrijf --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- loopbaanontwikkeling. training, scholing op het werk --- Arbeidsmarkt. Werkgelegenheid --- Hoger onderwijs. Academische studies. Universiteiten --- hogescholen en de bedrijfswereld --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Arbeidsmarkt --- Personeelsmanagement --- Motivatie --- Opvoeding en onderwijs --- Innovatie --- Leermethoden --- Leermiddelen --- 370.02 --- Bedrijfsopleiding --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Leermethode --- Leermiddel --- Competentie --- Pedagogie --- 20e eeuw
Choose an application
Zakelijke communicatie is een tweedelige HBO leergang. De eerste drie modulen van deel 1 gaan in op basisvaardigheden: - analyse van de communicatiesituatie- het bepalen van inhoud en opbouw van de tekst- formulering van de tekst.De daarop volgende drie modulen geven gerichte adviezen voor achtereenvolgens- rapporteren- corresponderen- mondeling presenteren.Deze modulen zijn op zichzelf staande leerstofeenheden die los van elkaar en in willekeurige volgorde behandeld kunnen worden.Zakelijke communicatie is praktisch van opzet. Zo goed als alle voorbeelden zijn ontleend aan de beroepspraktijk. De opdrachten hebben veelal de vorm van cases. Door de heldere structuur en een uitvoerige index kan het boek ook zijn diensten bewijzen als naslagwerk.
Dutch language --- zakentaal --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- 007 --- 316.772.12 --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Spreekvaardigheid --- #KVHB:Taalvaardigheid --- #KVHB:Zakelijke communicatie --- 840 --- Brochures --- Cases --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Correspondentie --- Folders --- Formuleren --- Functioneringsgesprekken --- Interview --- Mail --- Notuleren --- Persbericht --- Rapporteren --- Schrijfoefeningen --- Scripties --- Slecht-nieuwsgesprekken --- Sociale vaardigheden --- Sollicitatiegesprek --- Vergaderingen --- Verhandeling --- Verslaggeving --- bedrijfseconomisch taalgebruik --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- communicatie, schriftelijk --- human resources management --- informatie, zoekmethode --- managementvaardigheden --- personeelsselectie --- personeelswerving --- communicatie in organisaties --- communicatie --- rapportage --- vergadertechniek --- voorlichting --- Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid --- Sociale psychologie van de taal, van de communicatie en van de interactie. Social cognition--(communicatiesociologie) --- 65.012 --- 007.2 --- 007.1 --- 659 --- Schoolbooks - Didactic material --- 316.772.12 Sociale psychologie van de taal, van de communicatie en van de interactie. Social cognition--(communicatiesociologie) --- 007 Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid --- 499.4 --- communicatie (gez)
Choose an application
Dit deel gaat in op basisvaardigheden: analyse van de communicatiesituatie, het bepalen van inhoud en opbouw van de tekst, formulering van de tekst. (Bron: covertekst)
Mondelinge communicatie --- Schriftelijke communicatie --- Mondelinge communicatie. --- Schriftelijke communicatie. --- 316.772.12 --- #KVHB:Spreekvaardigheid --- #KVHB:Zakelijke communicatie --- beleidsbrieven --- tweegesprekken --- 800.5 --- Zakelijk taalgebruik --- Sociale psychologie van de taal, van de communicatie en van de interactie. Social cognition--(communicatiesociologie) --- 316.772.12 Sociale psychologie van de taal, van de communicatie en van de interactie. Social cognition--(communicatiesociologie) --- 007 --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Taalvaardigheid --- 65.012.63 --- 651.75 --- 808 --- 808.1 --- 808.5 --- Nederlands --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- communicatie --- onderhandelen --- rapporteren --- schrijfvaardigheid --- scripties --- spreekvaardigheid --- vergaderen --- verslagen --- Nederlands, communicatie --- Zakelijke communicatie --- communicatie in organisaties --- rapportage --- vergadertechniek --- 007 Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid --- Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Kunst of techniek van mondelinge expressie --- 65.012 --- 007.2 --- 007.1 --- Schoolbooks - Didactic material --- communicatievaardigheden --- eindwerken schrijven --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- gesprekstechnieken --- Mass communications --- Nederlandse taal. --- Massacommunicatie --- Nederlandse taalkunde
Choose an application
Nederlands --- Dutch language --- zakentaal --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Nederlands --- #KVHA:Meertalige communicatie; Nederlands --- 800.5 --- Nederlands, communicatie --- Zakelijke communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Correspondentie --- Schrijven --- Onderhandelen --- Vergaderen --- Presentaties --- Gesprekstechnieken --- Gesproken taal --- Rapporteren --- interne communicatie --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 07 --- handelscorrespondentie --- schriftelijke communicatie --- mondelinge communicatie
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|