Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Een gestructureerde presentatie van de leerstof maakt Concreet toegankelijk voor elke leerling. Leerlingen vinden een uitgebreid aanbod aan gevarieerde en gedifferentieerde opdrachten die hen de leerstof onder de knie doen krijgen.De methode beantwoordt aan de leerplannen van alle netten (VVKSO, GO! en OVSG).
Wiskunde --- Secundair onderwijs. --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- B-stroom
Choose an application
Didactics of mathematics --- Didactics of secundary education --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- wiskunde
Choose an application
Didactics of mathematics --- Didactics of secundary education --- B-stroom --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- wiskunde --- secundair onderwijs 1ste graad
Choose an application
Choose an application
Met deze bachelorproef illustreren we onze zoektocht naar de didactische mogelijkheden van de wiskundesoftware GeoGebra. Dit hebben we gerealiseerd door het voorbereiden en geven van drie nascholingen voor wiskundeleerkrachten. De nascholingen werden georganiseerd in samenwerking met het Eekhoutcentrum. In het eerste deel worden de voorbereidende actvititeiten beschreven. Ryan Croes nam de basissessie voor zijn rekening, Sander Kesteloot de sessie ruimtemeetkunde en Marouschka Bonduel de sessie voor gevorderden. Aan deze voorbereiding koppelden we een enquête om te peilen naar het gebruik van GeoGebra bij de verschillende leerkrachten. In het tweede deel komen de verschillende nascholingen aan bod: verloop, onverwachte problemen, feedback van de deelnemers en mogelijke bijsturingen. In het laatste deel reflecteren we over onze bachelorproef in het algemeen.
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|