Narrow your search

Library

VIVES (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

EHC (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

KDG (1)


Resource type

book (2)

dissertation (2)

digital (1)


Language

Dutch (5)


Year
From To Submit

2020 (1)

2019 (2)

2015 (2)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Concreet 2 : wiskunde voor 2b : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789028999398 Year: 2020 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een gestructureerde presentatie van de leerstof maakt Concreet toegankelijk voor elke leerling. Leerlingen vinden een uitgebreid aanbod aan gevarieerde en gedifferentieerde opdrachten die hen de leerstof onder de knie doen krijgen.De methode beantwoordt aan de leerplannen van alle netten (VVKSO, GO! en OVSG).


Book
Concreet : wiskunde
Authors: --- --- --- ---
Year: 2019 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Concreet
Authors: --- --- --- ---
Year: 2019 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
GeoGebra 5.0 : Zoektocht naar de didactische mogelijkheden van de dynamische wiskundesoftware
Authors: --- --- --- ---
Year: 2015 Publisher: Torhout VIVES campus Torhout

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
GeoGebra 5.0 : Zoektocht naar de didactische mogelijkheden van de dynamische wiskundesoftware
Authors: --- --- ---
Year: 2015 Publisher: Torhout : Katholieke Hogeschool VIVES: Torhout

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met deze bachelorproef illustreren we onze zoektocht naar de didactische mogelijkheden van de wiskundesoftware GeoGebra. Dit hebben we gerealiseerd door het voorbereiden en geven van drie nascholingen voor wiskundeleerkrachten. De nascholingen werden georganiseerd in samenwerking met het Eekhoutcentrum. In het eerste deel worden de voorbereidende actvititeiten beschreven. Ryan Croes nam de basissessie voor zijn rekening, Sander Kesteloot de sessie ruimtemeetkunde en Marouschka Bonduel de sessie voor gevorderden. Aan deze voorbereiding koppelden we een enquête om te peilen naar het gebruik van GeoGebra bij de verschillende leerkrachten. In het tweede deel komen de verschillende nascholingen aan bod: verloop, onverwachte problemen, feedback van de deelnemers en mogelijke bijsturingen. In het laatste deel reflecteren we over onze bachelorproef in het algemeen.

Keywords

Listing 1 - 5 of 5
Sort by