Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
brandweer --- Baarle-Nassau --- Baerle-Duc
Choose an application
1. Een veranderd medialandschap 2. Schrijven voor krant en tijdschrift 3. Tekstschrijven voor radio 4. Tekstschrijven voor televisie 5. Schrijven van tekst-tv 6. Schrijven voor internet
Radiojournalistiek. --- Schrijfvaardigheden --- Televisiejournalistiek. --- Internet ( computernetwerken ) --- Journalistieke teksten --- Nieuwe media --- Tijdschriften --- Journalistiek. --- Websites. --- Teksten voor websites --- Nederlandse taal. --- nieuwe media --- radiojournalistiek --- televisiejournalistiek --- Dutch language --- journalistiek --- Stilistics --- Mass communications --- Journalistiek --- Schrijven ; journalistiek --- Websites ontwerpen --- 82.081 --- #KVHA:Journalistiek; Nederlands --- #KVHA:Media; Nederlands --- #KVHA:Multimedia; Nederlands --- 093 --- multimedia --- radio --- schriftelijke communicatie --- schrijven --- televisie --- 499.5 --- communicatie --- tekstontwerp --- 82.081 Creatief schrijven --- Creatief schrijven --- radio en televisie --- het maatschappelijk verkeer, schriftelijke communicatie --- Tekstschrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Multimedia --- Radio --- Televisie --- Tekstsoorten --- Teletekst --- Internet --- Communicatie --- Tekstsoort --- Reizen --- Ziekte --- Onderzoek --- Geweld --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
In het eerste hoofdstuk bieden de auteurs een theoretisch kader aan waarin de vraag "wat is nieuws?" centraal staat. Zij leggen hiermee het fundament voor de journalistieke wetenschap, een in het Nederlands taalgebied nog nauwelijks ontgonnen terrein. Het tweede hoofdstuk gaat in op de eigen aard van de nieuwsteksten voor de radio. Behalve theoretische noties biedt dit hoofdstuk ook veel voorbeelden uit de praktijk, opdrachten en oefenmateriaal, o.a. ontleend aan de telexinformatie van het ANP. De nieuwsteksten voor tv komen in het derde en laatste hoofdstuk aan de orde. Ook hier een mix van theorie en praktijk. Boeiend zonder meer is het concrete verslag van de auteurs over hoe het toegaat bij het NOS-journaal, Achter het Nieuws en een documentaire reportage van Frank Diamand, tv-programma's waarvan zij de makers letterlijk enkele dagen op de voet gevolgd hebben.
teksten schrijven --- radiojournalistiek --- televisiejournalistiek --- Dutch language --- Stilistics --- Mass communications --- 82.08 --- 316.773.3:654.19 --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H1520 --- #SBIB:309H513 --- #A91M2 --- #KVHA:Journalistiek --- Literaire activiteiten. Literaire technieken --- Omroepprogramma's: communicatie--(communicatiesociologie); z.o. {654.19} --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Radio en/of televisieprogramma’s: algemene werken (functies, genres, taalgebruik, historiek) --- Verbale communicatie: leesbaarheidsonderzoek --- Radiojournalistiek --- Televisiejournalistiek --- Radiojournalistiek. --- Televisiejournalistiek. --- 316.773.3:654.19 Omroepprogramma's: communicatie--(communicatiesociologie); z.o. {654.19} --- 82.08 Literaire activiteiten. Literaire technieken
Choose an application
nieuwe media --- massamedia --- journalistiek --- Mass communications --- 316.773.3 --- #SBIB:309H519 --- #A9306A --- #KVHA:Massamedia --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Journalistiek; Nederlands --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- nieuwe media: schrijven --- Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Nieuwe media --- journalistiek. --- 316.773.3 Communicatieinhoud. Communicatieve functies van de boodschap--(communicatiesociologie) --- Journalistiek.
Choose an application
Manuels scolaires --- Nederlands --- Néerlandais (langue) --- Schoolboeken --- #KVHB:Spellen --- 475.24 --- Basisonderwijs --- Spelling --- basisonderwijs : didactiek : spelling (ler) --- Nederlandse spelling ; basisonderwijs ; didactiek --- Schrijven
Choose an application
Media doen er nog altijd toe. Bij plotselinge gebeurtenissen, bij een aanslag of crash. Of bij nieuws dat iedereen aangaat, zoals publicaties over sjoemelsoftware in de autobranche. Maar journalisten staan voor de uitdaging hun rol in de samenleving opnieuw in te vullen om van toegevoegde waarde te blijven. Dankzij online media is het bereik van de media veel groter geworden. Het publiek is een factor van belang. Journalistiek denken en doen gaat over de veranderingen in het journalistieke communicatieproces. Hoe kunnen journalisten hun werk nu én in de toekomst doen ? De auteurs bespreken in het boek het informatieparadigma en laten lezers nadenken over de manieren waarop ze zich tot hun publiek, hun informatie(bronnen), hun collegas en hun platforms verhouden. Wat in de media komt moet kwaliteit bezitten, betrouwbaar zijn en aansluiten bij het publiek. Journalistiek denken en doen biedt naast theorie veel praktische tips, cases en opdrachten.Op de bijbehorende website www.journalistiekdenkenendoen.nl vinden studenten en docenten extra materiaal om mee te oefenen, zoals toetsen, cases, instructievideos en hulpprogrammas.Doelgroep "Hbo- en wo-studenten journalistiek en communicatie en media"mediaprofessionalsBron : http://www.boomhogeronderwijs.nl
Journalistiek --- Journalistiek. --- journalistiek --- journalistieke technieken --- Journalism --- PXL-Media & Tourism 2016 --- communicatie --- media
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Audiovisual methods --- Mass communications --- Communicatie --- Communication --- Media --- Médias --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H1711 --- Désherbage --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Nieuwe media, informatietechnologie (videotex, beeldplaat, interactieve televisie, vergadertelevisie,...) --- Deselectie --- Interactieve computersystemen --- Multimedia --- Onderwijsleermiddelen --- Ontwerpen --- www world wide web --- Internet ( computernetwerken ) --- Nieuwe media --- Webdesign --- Websites --- teksten voor websites --- Nederlandse taal --- ontwerp --- Interactieve computersystemen. --- Multimedia. --- Onderwijsleermiddelen. --- Ontwerpen. --- www world wide web. --- Nieuwe media. --- Webdesign. --- Nederlandse taal. --- ontwerp. --- Www world wide web. --- Teksten voor websites --- Ontwerp.
Choose an application
Door de komst van digitale media als websites, e-mail en mobiele telefoon heeft de communicatie tussen consument en organisatie een nieuwe impuls gekregen. Op de persoon toegesneden informatie en entertainment lijken belangrijke sleutelwoorden. Consument en web gaat ervanuit dat het verdwijnen van de breuk in ruimte en tijd typerend zijn voor websitecommunicatie. Het boek bespreekt motieven van consumenten om productinformatie via internet te vergaren en gaat in op de beweegredenen van bedrijven om productinformatie via websites aan te bieden.
Marketing --- Marketingcommunicatie. --- Internet. --- Applied marketing --- marketingcommunicatie --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- #SBIB:033.AANKOOP --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H2812 --- 766.01 --- Hans van Driel, Amina Ait El Houssi, Piet Kaashoek [et al.] --- communicatie --- consumentengedrag --- digitale media --- internet --- marketing --- websites --- 658.8:004 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- consumentenmarketing --- digitale communicatie --- productmanagement --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing. Verkoop, sales. Distributie - Informatica --- Marketingcommunicatie --- Consumenten --- Internet --- Geïntegreerde marketing --- Webvertising --- Cybermarketing --- Websites --- Evaluatie --- Consument --- Internetmarketing --- Website --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|